KPN TV+: veel problemen, maar geen alternatief

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Methusalah
Berichten: 1176
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: KPN TV+: veel problemen, maar geen alternatief

Ongelezen bericht door Methusalah »

PolarMonk schreef:
07 feb 2024 21:24
Morgan le Fay schreef:
07 feb 2024 11:27
Ervaring leert dat de leden van het KPN forum niet mals zijn en er regelmatig een ban/waarschuwing oid wordt uitgedeeld omdat een forumlid luid en duidelijk de waarheid ventileert.
Soms vindt er idd een soort van censuur plaats.

En soms zijn mensen gewoon zwaar onbeschaafd in het uiten van hun 'waarheid'.

Berteman
Berichten: 476
Lid geworden op: 24 mei 2017 18:05

Re: KPN TV+: veel problemen, maar geen alternatief

Ongelezen bericht door Berteman »

Methusalah schreef:
08 feb 2024 13:52
PolarMonk schreef:
07 feb 2024 21:24
Morgan le Fay schreef:
07 feb 2024 11:27
Ervaring leert dat de leden van het KPN forum niet mals zijn en er regelmatig een ban/waarschuwing oid wordt uitgedeeld omdat een forumlid luid en duidelijk de waarheid ventileert.
Soms vindt er idd een soort van censuur plaats.

En soms zijn mensen gewoon zwaar onbeschaafd in het uiten van hun 'waarheid'.
‘Waarheid’ of niet, het forum is vaak wél de enige manier om het ongenoegen te ventileren.

Het ongenoegen omdat de ‘Klantenservice’ de problemen met de TV+ - die er wel degelijk zijn - bagatelliseert, ontkent of voor wat betreft probleemoplossing niet verder komt dan het uitvoeren van een reset, voor de zoveelste keer ‘terugzetten naar de fabrieksinstellingen’, ‘wachten op updates’ en hopen dat de problemen dan verholpen zijn, eindeloos geneuzel over kabels, of ‘kijk op het forum, hopelijk vind u daar een oplossing voor uw probleem’. En er ook niet voor schuwde een klager de les te lezen: ‘u heeft een jaar korting en u durft te klagen over ons product?’

Wat natuurlijk ook steekt is de willekeur: de ene ontevreden klant, krijgt nul op het rekest, de andere kan de TV+ zonder problemen ruilen voor ‘oudere’ ontvangers (Arris VIP 5202, die overigens uitstekend functioneren), al dan niet met hulp van de rechtsbijstandverzekering.

De TV+ is véél te snel uitgerold. En daarvoor hebben de testers ook al voor gewaarschuwd. Er waren nog veel problemen en ondanks de vele updates zijn die nog niet opgelost.

AbH
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2024 13:15

Re: KPN TV+: veel problemen, maar geen alternatief

Ongelezen bericht door AbH »

PolarMonk/MaxM1608

Ik ben ook al vanaf begin abonnement met KPN en KPN forum in contact vanwege de problemen die er zijn met de diw22 box van KPN.
Klanten service KPN heb je niets aan de dingen die zei doen of je laten doen heb je al tig keer gedaan en toch komen de problemen steeds terug.
Ze sturen je naar een forum en ook daar heb je niets aan ze roepen hetzelfde als de klantenservice.
Hoe is het mogelijk dat een bedrijf als KPN dit laat gebeuren, het duurt inmiddels al meer dan 10 mnd en nog is er geen verbetering.
Je hebt als klant totaal geen rechten alleen maar de verplichting te betalen dat lukt ze steeds wel.
Nee het is doffe ellende bij die club, kijk maar op het forum wij die hier schrijven zijn niet de enige met problemen het zijn er erg veel
Het is jammer dat je als klant een contract heb ik wou vandaag al wel bij die club weg. Het kan wel maar dat heeft gevolgen ook financieel jij bent dan diegene die betaald terwijl zij de wanprestatie leveren.

Speedy123
Berichten: 1173
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: KPN TV+: veel problemen, maar geen alternatief

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Morgan le Fay schreef:
07 feb 2024 11:14
Daarom snap ik niet waarom er hier op dit dorum een heel specifieke vraag die uitgebreid op eht KPN forum is neergelegd en besproken
https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/problem ... 750&fid=11
Omdat het KPN forum een gevalletje "Wij van WC eend adviseren WC eend" is.

Tros Radar forum is onafhankelijk van de leveranciers. Tros Radar modereert op basis van huisregels en niet op basis van hoe negatief een klant is over het product.

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: KPN TV+: veel problemen, maar geen alternatief

Ongelezen bericht door 16again »

Speedy123 schreef:
12 feb 2024 13:06
Morgan le Fay schreef:
07 feb 2024 11:14
Daarom snap ik niet waarom er hier op dit dorum een heel specifieke vraag die uitgebreid op eht KPN forum is neergelegd en besproken
https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/problem ... 750&fid=11
Omdat het KPN forum een gevalletje "Wij van WC eend adviseren WC eend" is.
Verwijdert of wijzigt KPN dan bijdragen op hun forum?

peter17111962
Berichten: 580
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: KPN TV+: veel problemen, maar geen alternatief

Ongelezen bericht door peter17111962 »

ZeerPrivé schreef:
07 feb 2024 14:30
Onkruid71 schreef:
07 feb 2024 14:02
rwolters schreef:
07 feb 2024 13:46
Gewoon Ziggo gebruiken. TV is hun core business. Liberty Global heeft kabel-TV zo'n beetje uitgevonden. KPN is een telecombedrijf.
Via de coax klopt dat, maar bijna alle tv bij Ziggo gaat ook via internet. Als je de next mini hebt in ieder geval.
Ziggo wil van die coax af, maar ja dan gaan de bejaarden zich vastplakken op de A2. :mrgreen:
Ziggo heeft met zijn coax een uniek iets in handen wat bij glasvezel niet mogelijk is.
Dat is de mogelijkheid om met een QE317 of een oude Humax naar de via hun kabel
te luisteren naar de daar aangeboden radio zenders zonder dat de Tv aan hoeft
te staan. Dus ik verwacht niet dat Ziggo over zal gaan naar glasvezel omdat ze daarmee
heel erg veel klanten gaan verliezen. Als KPN echt de concurrente aan wil gaan met
Ziggo dan raad ik hun aan om ook met een in prijs en mogelijkheden vergelijkbaar
product te komen om naar hun radio zenders te kunnen luisteren zonder dat de TV
aan hoeft te staan. Een losse internet tuner is geen optie omdat die dingen veel
duurder zij als die QE317 en die dingen werken via een service provider zoals V-tuner,
die een paar jaar geleden het in hun kop haalden om daar een kleine jaarlijkse bijdrage
voor te vragen. Met als gevolg dat mensen die niet bankieren via internet geen mogelijkheid
hadden om dat te betalen en met een onbruikbaar dure internet tuner zaten.
Lang leve de Ziggo coaxkabel aansluiting.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: KPN TV+: veel problemen, maar geen alternatief

Ongelezen bericht door Moneyman »

peter17111962 schreef:
12 feb 2024 14:12
Dat is de mogelijkheid om met een QE317 of een oude Humax naar de via hun kabel te luisteren naar de daar aangeboden radio zenders zonder dat de Tv aan hoeft te staan. Dus ik verwacht niet dat Ziggo over zal gaan naar glasvezel omdat ze daarmee heel erg veel klanten gaan verliezen.
Deze hele riedel is gebaseerd op de aanname dat deze mogelijkheid voor "heel erg veel" klanten zó belangrijk is dat ze daarom op zouden stappen.

Ik waag dat ernstig te betwijfelen, ik denk dat dat slechts een zeer beperkte groep vooral oudere mensen is. En dat zijn nu nét de mensen die helemaal niet makkelijk overstappen.

Plaats reactie