Mavigo: iets gekocht, daarna niet meer bereikbaar

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
p.esmaeli
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2017 11:03

Mavigo: iets gekocht, daarna niet meer bereikbaar

Ongelezen bericht door p.esmaeli »

Op 15 oktober dit jaar heb ik een bestelling (2076) geplaatst bij Mavigo voor twee stuks Digitale HD antenne, kosten 52,43 euro. Meteen kwam ik er achter dat het product niet voldoet aan de omschrijving.

Zonder een internetaansluiting heb je er niks aan, alhoewel dat bij de beschrijving het product wordt geprezen voor zijn briljante zenderontvangst zonder internetaansluiting. Dag later heb ik contact opgenomen met Mavigo en kreeg ik te horen dat ik beter het product naar een Chinese adres (1F, Gebouw 4, Qianglin Yuntong Storage Park, No.52, No.22 Street, Qiantang New District, Hangzhou. China) te retourneren.

Sindsdien ontbreekt enige vorm van contact met Mavigo als verkoper, mails worden niet beantwoord, Ik heb er misschien 10 mails gestuurd, allen zonder antwoord, dus in een retourgeval, moet je naar je geld fluiten, en mijn ervaring is : dit een nep bedrijf. 100 keer niks.

NeoDutchio
Berichten: 12359
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Mavigo: iets gekocht, daarna niet meer bereikbaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Laatste actiedag, voor 23:00u besteld morgen verzonden en een website genaamd Sarahsfashion. Geen adres, geen telefoonnummer en geen KVK nummer te vinden. Mailadres op de homepage is van sarahsfashion, bij de retouren staat mavigo. Dat dit een nepbedrijf is is direct tal te zien. Waarom u er dan gaat bestellen ontgaat mij.

cherokee
Berichten: 337
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: Mavigo: iets gekocht, daarna niet meer bereikbaar

Ongelezen bericht door cherokee »

Ik ben de tel kwijt..............

Methusalah
Berichten: 1203
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Mavigo: iets gekocht, daarna niet meer bereikbaar

Ongelezen bericht door Methusalah »

Gratis tv voor altijd? Niks is gratis. Waarom trappen mensen hier in? Zijn ze nou echt zo naief dat ze denken dat dit bestaat?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Mavigo: iets gekocht, daarna niet meer bereikbaar

Ongelezen bericht door mahadma »

Dropshipper zit met uw geld op Hawaï en groet u.

rvjapio
Berichten: 1005
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Mavigo: iets gekocht, daarna niet meer bereikbaar

Ongelezen bericht door rvjapio »

Alleen aan de naam mavigo heb ik al genoeg...niet doen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Mavigo: iets gekocht, daarna niet meer bereikbaar

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Leergeld betalen.
Een fout maken die een gevoelig verlies (materieel of immaterieel) oplevert, en die men daardoor niet gauw weer zal maken.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_v ... zegden_K-O

Seinhuis
Berichten: 2386
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Mavigo: iets gekocht, daarna niet meer bereikbaar

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Indien betaald met je creditcard neem dan contact op met je creditcard maatschappij en doe een beroep op aflevering garantie.

Neem contact op met www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Al is bij dropshipping heel lastig om je geld terug te krijgen.

Nevyn
Berichten: 1307
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Mavigo: iets gekocht, daarna niet meer bereikbaar

Ongelezen bericht door Nevyn »

Maar ja het stond op Facebook en zelfs op Instagram.
En er waren zoveel positieve reacties bij geplaatst.
Ik heb wel eens geprobeerd de link van AliExpress bij zo'n advertentie te zetten, lukt je niet.

Gesloten