LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niet kunnen opnemen via digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
rob koedijker
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2008 10:16

niet kunnen opnemen via digitenne

Ongelezen bericht door rob koedijker »

in februari heb ik info gevraagd inzake digitenne van kpn. ik diverse malenmijn dvd recorder ingesteldom programma's op te nemen steeds lukte dit niet. naar nu blijkt dat er helemaal geen programma's kunnen worden opgenomen zonder een dure specialedecoder met harddisc aan te schaffen. ik ben erg teleur gesteld in dit abbonnement vanavond dus niet in staat om het voetbal op te nemen.
i vind dat kpn hier ernstig in gebreken is geweest en mij had moeten informeren in deze. dan hadik dus niet digitenne genomen. ik sluit nu maar mijn camping schotel aan is goedkoper en kan ik wel opnemen

gast007
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jul 2006 20:58

Re: niet kunnen opnemen via digitenne

Ongelezen bericht door gast007 »

Dan doe je iets verkeerd. Je kunt met de meest simpele DVDrecorder (en videorecorder) het signaal van digitenne opnemen via de scart aansluiting van het digitenne kastje. (recorder wel instellen op het AV kanaal)

gaja
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 jun 2008 19:09

Re: niet kunnen opnemen via digitenne

Ongelezen bericht door gaja »

Voor zover ik weet kun je met digitenne alleen het programma waar je naar kijkt opnemen en dat is inderdaad niet handig.
Om die reden hebben wij gekozen voor interactieve tv van KPN.
Is 3 euro duurder per maand maar dan kun je wel opnemen wat je wilt op de harde schijf die in de geleverde ontvanger zit.

Allememaggies
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2008 22:13

Re: niet kunnen opnemen via digitenne

Ongelezen bericht door Allememaggies »

Ik kijk Digitenne met een twintuner, waarmee ik iets anders kan opnemen dan ik aan het kijken ben. Deze tuner heb ik gewoon van KPN ontvangen

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: niet kunnen opnemen via digitenne

Ongelezen bericht door jelle. »

De twin tuners zitten niet meer in het huidige assortiment van KPN.

Met een single tuner kun je inderdaad alleen de zender opnemen die je kijkt. Daarvoor moet je gebruik maken van de tweede scart uitgang, en dat werkt gewoon prima.

Gesloten