LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
beekje12
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2010 14:28

slechte service UPC

Ongelezen bericht door beekje12 »

Op zondag 6 juni belde ik de helpdesk vanwegende niet funktionerede On demand/uitzending gemist; zijn uiteindelijke conclusie:. Capaciteitsprobleem bij UPC wordt aan gewerkt later weer proberen. Totale costen gesprek 2 euri.
Zondagavond en de daaropvolgende dagen gemaild dat het niet werkte. Woensdag 9 juni contact met helpdesk: zelfde conclusie, capaciteitsprobleem. Nog even geduld.

Vrijdag 11 juni: reactie gehad per mail, niet per telefoon zoals ik had gevraagd. helemaal geen probleem, lag aan mijn mediabox. instructies in de mail voor softwareupdate, waarna het probleem NIET opgelost was. Weer helpdesk gebeld: 8 minuten wachttijd. Had er geen zin meer in om te betalen voor het NIET oplossen van problemen: gebeld om op te zeggen.

Meneer vroeg om een tweede kans: maandag wordt u na 4 uur gebeld door een expert mevrouw. Heilige beloftes etc. Gisteren (maandag 14 juni)dagprogramma omgegooid en van 16:00 tot 22:00 naast de telefoon gezeten. NIEMAND heeft gebeld. Uiteindelijk blijkt de On demand het om 22:30 wel weer te doen. Ondanks dat: enorm slechte bereikbaarheid, slechte service (spreken elkaar tegen, reageren niet op mail etc.)

Vanochtend geprobeerd te bellen om ongenoegen te uiten dat ik niet ben gebeld: of ik maar week even minimaal 8 minuten in de wacht wil staan = dus weer een euro om te mogen zeggen wat ik van de service vind. Verhaal maar weer op de mail gezet. s Middags nog een belpoging gewaagd. Lang verhaal kort, de meneer van vrijdag had niks mogen beloven en het was niet de schuld van degene die ik aan de telefoon had.

We gaan straks eerst op vakantie en dan rustig rondkijken naar een andere dienstverlener. Bij een eerdere storing zeg ik zonder perdon op, dit traject doorloop ik niet meer.

UPC kan groot zijn en veel klanten hebben maar om ze service te bieden zullen ze ze moeten behandelen als KLANTEN. En alleen naar de mond praten tijdens een telefoongesprek is wat mij betreft niet voldoende. Zorg eerst maar eens voor goede bereikbaarheid, het nakomen van afspraken en het oplossen van problemen.

dewaarheidishard
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2010 21:49

Re: slechte service UPC

Ongelezen bericht door dewaarheidishard »

upc is niet goed met services maar de producten zijn goed en voordelig

als je een keer storing hebt met je upc decoder haal de stroom er is van af
10 seconden is genoeg dit lost de meeste problemen op

ik ben gestopt met de klantenservice bellen, uiteindelijk word je er niet vrolijk
en word je probleem niet verholpen

tevens kan het helpen om de kabels te controleren of die vastzitten

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: slechte service UPC

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

On Demand heeft bij mij een hele tijd niet gewerkt, uiteindelijk ben ik met grote tegenzin (ik had geen zin in wéér een ervaring zoals TS omschrijft) toch maar eens gaan bellen.
Tot mijn grote verassing kreeg ik meteen een medewerker die wist waarover hij praatte, de box moest terug naar fabrieksinstellingen, waarna de regiocode ingegeven moest worden, en alle zenders opnieuw gezocht werden, persoonlijke instellingen waren uiteraard weg.
Maar wat óók weg was.... was het probleem, alles werkt weer perfect. :P

Misschien een idee voor als het na je vakantie nog niet werkt??
Zorg vooraf even dat je je regiocode bij de hand hebt.

haribo58
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 nov 2006 23:53

Re: slechte service UPC

Ongelezen bericht door haribo58 »

Ik heb nooit geen problemen met de helpdesk van UPC.
Het is gewoon hoe je die mensen zelf benaderd.
Natuurlijk baal ik ook als het niet zo loopt zoals ik graag, maar kom er altijd uit met de hulp van UPC.
Reken maar dat je wat naar je hoofd geslingerd krijgt als je daar zit.

Toolboy

Re: slechte service UPC

Ongelezen bericht door Toolboy »

Achh medewerkers annoniem actief op dit forum.

Deze postings hoor je ook als je hunnie contact.

haribo58
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 nov 2006 23:53

Re: slechte service UPC

Ongelezen bericht door haribo58 »

Lekker lullige opmerking Toolboy al zou ik een medewerker zijn van UPC.
Dus je leest liever iets nagatiefs over mensen van een Helpdesk ?
Nou ik kan je verzekeren dat ik geen medewerker ben.
Ik heb vroeger zelf klachtenbehandeling gedaan bij een bedrijf en verzeker je dat het soms geen pretje was.
Hele leuke klanten, maar ook onbeschofte die gelijk hun eisen op tafel gooien , kijk en dat werkt dan averechts.
En als ik jouw antwoordt lees Toolboy , lijk jij mij een klant met een eisenpakket.
Voor UPC heb ik een aantal jaren Versatel/Tele2 gehad als provider en menig storing gehad , ook daar goed kontakt gehad met helpdesk.
Ben er van overtuigd dat als je die mensen normaal benaderd dat je een normaal antwoord krijgt.
Ik baal ook als ik geen verbinding heb met internet of mijn digitale doet het niet, maar om dan mijn agressie te uitten op een helpdeskmedewerker gaat mij te ver.

Gesloten