LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Krijgt iedereen nou zo'n ding?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Krijgt iedereen nou zo'n ding?

Ongelezen bericht door Chima »

Heb ik het nou goed begrepen uit de UPC reclame op TV.

Krijgt iedereen die televisie heeft van UPC binnekort zo'n ding voor digitale TV? Hebben we dan niks meer te kiezen?

Wilmaatje

Re: Krijgt iedereen nou zo'n ding?

Ongelezen bericht door Wilmaatje »

Ik heb de cd en brief van de week al gehad, en de postbode komt een pakketje afgeven waar ik dan voor moet tekenen, ha ha, dat ga ik dus echt niet doen!!
Ik wil geen digitale televisie en ze kunnen de pot op. Bellen doe ik ze ook niet want dan hebben ze ook weer dikke winst met dat dure nummer waar je zomaar een half uur in de wacht staat.
Ik hoop dat ze de mensen eens met rust laten, degene die graag digitale tv wil, die vraagt er zelf wel om.

Groetjes

r.keuter
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mar 2004 09:30

Re: Krijgt iedereen nou zo'n ding?

Ongelezen bericht door r.keuter »

u kunt rustig aannemen. het is een ongevraagde toezendig. de wet is hier zeer duidelijk in: u mag het cadeau houden. u hoeft hier verder geen reactie op te geven.

Tsjoekiemai

Re: Krijgt iedereen nou zo'n ding?

Ongelezen bericht door Tsjoekiemai »

Ik probeer nu al 2 maanden zo'n ding te krijgen.....

Naast iedereen die hier niet op zit te wachten en hem wel krijgt......

kan ik niet wachten en krijg ik hem niet!!!

Bel nu 1x per week met Customer Service om te horen wat de planning is. Schijnt niemand te weten binnen UPC :oops:

Lime

Re: Krijgt iedereen nou zo'n ding?

Ongelezen bericht door Lime »

Het is niet helemaal waar dat je het rustig mag houden. Mag wel maar, ik geloof, eind 2006 gaat dan gewoon je abbonement in en moet je ervoor gaan betalen. Ik heb het ding ook al gekregen en direct teruggestuurd (wat trouwens ook nog een heel uitzoekwerk is). Dus als u niet geintresseerd bent dan zeker niet aannemen!!
UPC heeft met deze methoden een zeer aggressiefe manier van verkopen.

markie
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 dec 2005 08:54

Re: Krijgt iedereen nou zo'n ding?

Ongelezen bericht door markie »

Tjoeki,

Geef in de uPC winkel aan dat je een extra Digitaal pakket wenst en je hebt de ontvanger zo in huis.

Mark

Meisje21
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 jan 2006 19:33

Re: Krijgt iedereen nou zo'n ding?

Ongelezen bericht door Meisje21 »

UPC is idd aan het 'pushen' in bepaalde gebieden, maar je bent niet verplicht om digitale tv af te nemen, al denk ik dat je er over een paar jaar niet meer onderuit komt...

r.keuter
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mar 2004 09:30

Re: Krijgt iedereen nou zo'n ding?

Ongelezen bericht door r.keuter »


Lime schreef:

Het is niet helemaal waar dat je het rustig mag houden. Mag wel maar, ik geloof, eind 2006 gaat dan gewoon je abbonement in en moet je ervoor gaan betalen.
Wat je zegt klopt niet. Art. 7:7 BW is hier vrij duidelijk over. Het mag simpelweg niet. Je hoeft dus geen actie te ondernemen, dus ook niet terugsturen. Het is maar zeer de vraag als je het meegeleverde kaartje activeert of er zelfs dan sprake is van een overeenkomst. Ik betwijfel dat. Kortom houden dat kastje.

Voor alle duidelijkheid: ik weet dat UPC dit ook wel weet hoor (interne contacten). Mochten ze toch willen gaan incasseren, dan ben ik wel bereid om het voor te laten komen.

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: Krijgt iedereen nou zo'n ding?

Ongelezen bericht door Beathoven »

Ik ben iig blij dat ze het komen brengen, zouden meer bedrijven moeten doen. Hoef ik niet zelf in de rij te staan bij de UPC winkel.

Gast

Re: Krijgt iedereen nou zo'n ding?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb hem gewoon zelf aangevraagd dus ik zal hem binnekosrt wel krijgen. Nu is het kastje immers nog gratis.

Ik heb het meegemaak bij mijn schoonvader in het westland. Die kregen allemaal zo'n kastje ook gewoon gratis. Degen die er nu eentje willen moeten ervoor betalen. En zoals eerder gezegt gaat het toch naar digitale TV toe. Over een tijdje worden gewoon een hoop kanalen uit het analoge pakket geschrap dus dan kun je gaan kiezen. Minder of geen TV meer kijken, Schotel aanschaffen, of zo'n kastje voor digitale TV aanvragen.....

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: Krijgt iedereen nou zo'n ding?

Ongelezen bericht door Beathoven »

Inderdaad, Digitale TV zal na antenne en "analoge" kabel TV de 3e (en laatste) grote stap worden op TV gebied.

Rob A.
Berichten: 82
Lid geworden op: 05 okt 2005 09:01

Re: Krijgt iedereen nou zo'n ding?

Ongelezen bericht door Rob A. »

Inderdaad, Digitale TV zal na antenne en "analoge" kabel TV de 3e (en laatste) grote stap worden op TV gebied.
Laatste grote stap???
Laat me niet lachen.
Wel eens van HD-TV gehoord? Dat wordt de volgende (en zeker niet de laatste) stap.
Daar zijn weer andere ontvangers voor nodig.

R.A.

Re: Krijgt iedereen nou zo'n ding?

Ongelezen bericht door R.A. »

Voor H.D.tv heb je inderdaad weer een andere Digitale ontvanger nodig.
de huidige modellen die momenteel gratis worden aangeboden zijn in ieder geval niet HD-ready.
Je moet trouwens ook nog een HD-geschikt tv-toestel hebben , om hiervan te genieten.

Gesloten