LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voorschot nota kabelcom

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
h.vanderbeek

voorschot nota kabelcom

Ongelezen bericht door h.vanderbeek »

moet ik mijn kabel kosten 3 maanden voor uit betalen. heb steeds per maand betaald. of ik moet een volmacht tekenen voor automatische inhouding en dan kan ik per maand betalen. ik ben tegen automatische inhoudingen. hub

digimax
Berichten: 113
Lid geworden op: 25 nov 2003 20:16

Re: voorschot nota kabelcom

Ongelezen bericht door digimax »

ik snap het ook niet, we krijgen de rekening altijd online, nu staat er op de jaarafrekening 2005 er toch 12x 1euro als acceptgirokosten bij :(

terwijl die altijd keurig is afgeschreven

Nyoman
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jan 2006 16:28

Re: voorschot nota kabelcom

Ongelezen bericht door Nyoman »

2 jaar geleden kwam Casema er al mee dat per maand betalen alleen automatisch kon. Na de prijsverhoging in Jan'05 had ik het wel gezien en ben overgestapt naar de KPN-voorzieing van TV-programma's, dat kost me de helft van een casema aansluiting , men moet dan wel een vaste telefoon van KPN hebben.
De kabelboeren hebben het monopolie van de kabels en dicteren maar raak, men zou ook al mee moeten gaan betalen aan de voorzieningen voor digitale TV.

antonh

Re: voorschot nota kabelcom

Ongelezen bericht door antonh »

Ik ontving ook een acceptgiro voor de kabel tv van Essent.
Er staat op, "Voor geleverde diensten"?
En de betaling is voor de CAI van 01-01-2006 tot 31-03-2006.
Ze kunnen niet eens garanderen dat je iedere dag beeld hebt bij Essent.
Laat staan voor 3 maand vooruit.
Ik betaal gewoon per maand en niet 3 tegelijk.
Waarom moet dat nu ineens appart?
De CAI stond gewoon op de energie rekening en we krijgen nu ineens een apparte rekening.
Kosten sparen noemen ze dat bij Essent
Essent kan me wat.

Anton

Nyoman
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jan 2006 16:28

Re: voorschot nota kabelcom

Ongelezen bericht door Nyoman »

De CAI stond gewoon op de energie rekening en we krijgen nu ineens een apparte rekening.
Was hier met casema hetzelfde 3 jaar geleden dat men apart moest gaan betalen.
Zo ook verleden jaar het water en verontreiniging van opp. water opeens apart. Alleen de energierekening ging niet echt naar beneden :shock:

De klantvriendelijkheid van de diverse bedrijven is eveneens behoorlijk minder geworden, als je over de manier van betalen belt krijg je al reactie dat ze de kosten willen drukken 'punt' terwijl de kosten voor e gebruiker steeds hoger worden.
Nyoman

ydrofsky
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 jan 2006 18:03

Re: voorschot nota kabelcom

Ongelezen bericht door ydrofsky »

neem een schotel met digitale ontvanger dan ben je van die kabeluitzuigerij af!

stekro
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2006 08:02

Re: voorschot nota kabelcom

Ongelezen bericht door stekro »

HI,

Als meer dan 1 jaar betalen we essent niet meer automatisch, we krijgen dus elke maand een accept die we braaf betalen.
Per 2006 wordt kabelcom niet meer via de energie rekening geind maar apart.
Maar we zien dat kabelcom geheel automatisch geld van onze rekening afhaald!
We hebben dit terug laten boeken en kabelcom gebeld:" er is een fout begaan bij de overzetting van essent naar ons, we kunnen dit niet herstellen!" Was de reactie van kabelcom.
Aangegeven dat we graag eens per 3 maand willen betalen maar dat kon niet volgens kabelcom, " u moet maar elke maand het geld zelf overboeken".

Da's lekker wel geld afboeken, zonder toestemming en dit niet kunnen herstellen.
Wordt vervolgd dus. Hier gaan wie niet mee akkoord

Gesloten