trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Toonwonders
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2018 15:58
Contacteer:

trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door Toonwonders »

Ik ben al jaren trouwe klant bij KPN en heb een alles in een abonnement ( TV/internet/telefoon
In februari 2024 ontving ik bericht van KPN dat ik als trouwe klant gedurende 12 maanden € 5 korting zou ontvangen als ik mijn abonnement zou verlengen.
Ik heb dit gedaan en ontving een bevestigingsmail. Tot mijn stomme verbazing staat daar in dat mijn contract met KPN met 24 maanden is verlengd vanaf februari 2024. Terwijl de gebruikelijke duur van een abonnement 12 maanden is. In plaats van een bedankje voor een al jarenlange trouwe klant voel ik me dus zwaar genomen
Contact met KPN hierover had totaal geen zin. Zo gaat KPN dus met trouwe klanten om.
Zijn er anderen met dezelfde ervaring? of kan RADAR hier aandacht aan besteden ?

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door Lowieze »

Heeft u de voorwaarden wel goed gelezen?
Vorig jaar, meen ik, was er ook zo’n aanbieding. Toen kregen trouwe klanten in ruil voor een contractverlenging van 2 jaar gedurende 1 jaar een korting per maand.
Ik zou niet weten waarom dit niet zou mogen. U krijgt een aanbod en u hoeft daar niet op in te gaan.

Een Wiskunde Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Toonwonders schreef:
25 mar 2024 11:21
Ik ben al jaren trouwe klant bij KPN en heb een alles in een abonnement ( TV/internet/telefoon
In februari 2024 ontving ik bericht van KPN dat ik als trouwe klant gedurende 12 maanden € 5 korting zou ontvangen als ik mijn abonnement zou verlengen.
Ik heb dit gedaan en ontving een bevestigingsmail. Tot mijn stomme verbazing staat daar in dat mijn contract met KPN met 24 maanden is verlengd vanaf februari 2024. Terwijl de gebruikelijke duur van een abonnement 12 maanden is. In plaats van een bedankje voor een al jarenlange trouwe klant voel ik me dus zwaar genomen
Contact met KPN hierover had totaal geen zin. Zo gaat KPN dus met trouwe klanten om.
Zijn er anderen met dezelfde ervaring? of kan RADAR hier aandacht aan besteden ?
Het zou gewoon kunnen kloppen

Verlenging met 24 maanden en hiervan 12 maanden met 5 euro korting.

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U krijgt dus gewoon € 60,00 korting. Niets mis mee.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Toonwonders schreef:
25 mar 2024 11:21
In februari 2024 ontving ik bericht van KPN dat ik als trouwe klant gedurende 12 maanden € 5 korting zou ontvangen als ik mijn abonnement zou verlengen.
En nergens stond de duur van de verlenging? De duur is juist een essentieel onderdeel waarbij het mij sterk lijkt dat dat niet vermeld is.

Thijs124
Berichten: 681
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Stank voor dank?
Voorwaarden leren lezen.
In ruil voor korting een langere contract periode is toch alleszins redelijk.
Maar korting geven zonder er iets voor terug te willen, nl een langere contract periode zou heel dom zijn van elke provider.
Voorwaarden en contracten altijd helemaal lezen. Elk aanbod van welk bedrijf ook heeft altijd een doel, de klanten langer binden.
Ik kan me niet voorstellen dat ze vergeten dat te benoemen in de voorwaarden.

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door Dirkie »

Toonwonders schreef:
25 mar 2024 11:21
Ik ben al jaren trouwe klant bij KPN en heb een alles in een abonnement ( TV/internet/telefoon
In februari 2024 ontving ik bericht van KPN dat ik als trouwe klant gedurende 12 maanden € 5 korting zou ontvangen als ik mijn abonnement zou verlengen.
Ik heb dit gedaan en ontving een bevestigingsmail. Tot mijn stomme verbazing staat daar in dat mijn contract met KPN met 24 maanden is verlengd vanaf februari 2024.
Ergens is dit stukje (tussen "abonnement zou verlegen" en "Ik heb dit gedaan") mis ik de tekst "ik heb de voorwaarden gelezen"

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Op het KPN forum heb je er ook een topic over geopend, daar doe je alsof je helemaal niet weet waar een verlenging door komt https://forum.kpn.com/facturen-en-admin ... erd-611627

Misschien kun je even reageren op de vragen die op het KPN forum worden gesteld?

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Wat staat in de mail waar u het voorstel gekregen hebt?
Contractverlenging is altijd maximaal 24 maanden. Wettelijke gezien mag dat.

U hebt recht op 14 dagen bedenktijd, zie www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd.

Op www.kpn.com/algemeen/klacht kunt u een klacht indienen. Niet eens met de afhandeling, dan kunt u naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.

witte angora
Berichten: 30805
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door witte angora »

Toonwonders schreef:
25 mar 2024 11:21
In plaats van een bedankje voor een al jarenlange trouwe klant voel ik me dus zwaar genomen
Het bedankje bestaat uit 12 maanden 5 euro korting. Wat is daar mis mee? Als KPN dit aanbod niet had gedaan, dan had je het abonnement toch zonder korting door laten lopen?

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door Lowieze »

Seinhuis schreef:
25 mar 2024 13:01
Wat staat in de mail waar u het voorstel gekregen hebt?
Contractverlenging is altijd maximaal 24 maanden. Wettelijke gezien mag dat.

U hebt recht op 14 dagen bedenktijd, zie www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd.

Op www.kpn.com/algemeen/klacht kunt u een klacht indienen. Niet eens met de afhandeling, dan kunt u naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.
En waarover zou TS dan een klacht moeten indienen? “Ik heb zelf niet goed gelezen” ?

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ik zie dat er nog iemand een topic heeft geopend met dezelfde klacht. Het blijkt dus voor 12 maanden een korting van 5 euro, maar met de verplichting tot verlenging van 24 maanden.

Quote: "Ik vind de tekst in de mail gewoon vervelend, de “12 maanden, 5 euro” tekst staat in grote letters , de “je gaat een verplichting aan voor 2 jaar”, staat er 1x in en een stuk kleiner."
https://forum.kpn.com/facturen-en-admin ... aar-611542

Zoals ook in dat topic al gezegd wordt, waarschijnlijk was een geheel nieuw abonnement afsluiten een stuk gunstiger geweest. Misschien is het uit coulance nog terug te draaien.

Een Wiskunde Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Seinhuis schreef:
25 mar 2024 13:01
Wat staat in de mail waar u het voorstel gekregen hebt?
Contractverlenging is altijd maximaal 24 maanden. Wettelijke gezien mag dat.

U hebt recht op 14 dagen bedenktijd, zie www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd.
Het aanbod van KPN is in februari geaccepteerd. Het is nu 25 maart. Die 14 dagen bedenktijd zullen dus wel om zijn

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

Als TS dezelfde problemen heeft dan ikzelf, namelijk het regelmatig ( (dat kan soms dagelijks zijn en soms om de 2 a 3 dagen) opnieuw opstarten van de ontvanger en de talloze updates waardoor ik mij meer een Beta tester voel dan gewoon een gebruiker, dan elke keer klagen bij KPN. Zodanig dat zij TS graag als klant laten gaan. Als ik bij de KPN Community kijk lukt het KPN al jaren niet om het probleem opgelost te krijgen.
Ik ga naar 1 jaar KPN met plezier weer terug naar Ziggo. Bij KPN heb ik de nodige korting gekregen en ook bij Ziggo krijg ik weer een behoorlijke korting. Deze bedrijven willen niet begrijpen dat een nieuwe klant meer kost dan een klant behouden, en dat doe je in eerste instantie door goede service te producten te leveren.

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door Lady1234 »

De Ts heeft helemaal geen klachten, althans daar schrijft hij niets over. Hij heeft alleen het aanbod niet “voldoende” gelezen.

Moneyman
Berichten: 30118
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door Moneyman »

Toch wel grappig, enerzijds "jarenlange trouwe klant zijn", er zelf voor kiezen dat te verlengen tegen korting, en dan klagen dat je nog twee jaar klant bent... :lol:

Thijs124
Berichten: 681
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Waar komt die stank toch vandaan?

DeZevendeHenk
Berichten: 794
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Ik kreeg toen ik op KPN glasvezel ging 12 maanden €35 korting en toen ik terug ging naar Ziggo 9 maanden €35 korting en straks kijken we weer. Blijven zitten bij een aanbieder wordt inderdaad vrijwel niet beloond en overstappen (voor nu) gigantisch.

witte angora
Berichten: 30805
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door witte angora »

Net geprobeerd of er een beter abonnement in zit. Helaas loopt de site helemaal vast. Kan er dus niks mee. Doe er dus ook niks mee.

Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank

Ongelezen bericht door Aygulf »

Toonwonders schreef:
25 mar 2024 11:21
Ik ben al jaren trouwe klant bij KPN en heb een alles in een abonnement ( TV/internet/telefoon
In februari 2024 ontving ik bericht van KPN dat ik als trouwe klant gedurende 12 maanden € 5 korting zou ontvangen als ik mijn abonnement zou verlengen.
Ik heb dit gedaan en ontving een bevestigingsmail. Tot mijn stomme verbazing staat daar in dat mijn contract met KPN met 24 maanden is verlengd vanaf februari 2024. Terwijl de gebruikelijke duur van een abonnement 12 maanden is. In plaats van een bedankje voor een al jarenlange trouwe klant voel ik me dus zwaar genomen
Contact met KPN hierover had totaal geen zin. Zo gaat KPN dus met trouwe klanten om.
Zijn er anderen met dezelfde ervaring? of kan RADAR hier aandacht aan besteden ?
Waar moet Radar aandacht aan besteden, dat u het aanbod niet goed gelezen hebt? U zag alleen staan €5 korting voor de eerste 12 maanden (totaal dus €60 korting) en stopte meteen met lezen? De meeste misverstanden komen door "ik dacht, volgens mij, het is toch altijd zo dat, ik nam aan.." enz.
U zou KPN eigenlijk (als trouwe klant..) excuus moeten aanbieden voor de beschuldiging over zwaar genomen zijn, het zwart maken op internet, het roepen van stank voor dank e.d.

Plaats reactie