LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

Aangezien ik de lijntjes van Renegade en Ciske niet kan lezen zal me hun opbeurende bewoordingen tot mijn vermaak ontgaan.
ps: bij vrienden gehoord dat na het 2* resetten het geheel weer functioneerde(tv-internet-phone), verbaasde me ook niet ivm de vakmanschap van UPC
laten dit nu ook "net als ik" inhuur-monteurs zijn.
dan kun je denken aan Beira interim services, schuuring, darico, volker-wessels.

dit zijn een van de grootste bedrijven die dit werk doen.
toch wel weer aardig van har06 dat hij mijn vakmanschap toch waardeert. :lol: :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

nevermind schreef:
angezien ik de lijntjes van Renegade en Ciske niet kan lezen zal me hun opbeurende bewoordingen tot mijn vermaak ontgaan.

Dat is dan jammer, want dan ontgaat jouw echt iets.
Zou ik zeker lezen, want het is wat heel mooi´s!


Nee dank u wel, weinig opbouwens en constructiefs aan te ontdekken, op de donder krijgen hoeft van mij niet :(

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

op de donder krijgen hoeft van mij niet
:lol: :lol: hij is lollig :lol: :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

renegade66 schreef:
op de donder krijgen hoeft van mij niet
:lol: :lol: hij is lollig :lol: :lol:
:lol: Ik zei toch dat die meeleest :lol:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

en bedankt har06, vandaag om 8 uur kreeg ik een telefoontje van ene heer Tie... (security manager UPC NL).

kort gesprekje gehad met die meneer, resultaat is dat ik door de klachten van Har06 ben ontslagen en nooit meer voor UPC aan het werk kom.

nu wil ik weten hoe die sec. manager aan mijn privé gegevens is gekomen die hier op tros radar staan.

hier meer over op dit forum in een ander topic.
Laatst gewijzigd door renegade66 op 02 sep 2012 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door bprosman »

Via je IP adres ? Ik hoop trouwens dat je een grapje maakt of dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt.
Zo'n sterke case kunnen ze niet hebben.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door nevermind »

renegade66 schreef:en bedankt har06, vandaag om 8 uur kreeg ik een telefoontje van ene heer tieman (security manager UPC NL).

kort gesprekje gehad met die meneer, resultaat is dat ik door de klachten van Har06 ben ontslagen en nooit meer voor UPC aan het werk kom.

nu wil ik weten hoe die sec. manager aan mijn privé gegevens is gekomen die hier op tros radar staan.

hier meer over op dit forum in een ander topic.
Oh, wat erg!
Dat is dan al crimineel, om de gegevens door te spelen.
De tros mag gegevens doorspelen maar alleen in dit geval:
Op verzoek kunnen gegevens van gebruikers bij ernstige overtredingen van de gedragsregels aan Justitie en in uitzonderlijke gevallen andere derden worden verstrekt.
Maar dan ook alleen aan justitie en niet naar een of ander security manager. :evil: :evil:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

Via je IP adres ? Ik hoop trouwens dat je een grapje maakt of dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt.
Zo'n sterke case kunnen ze niet hebben.
via ipadres kan niet, is alleen bij trosradar bekend. en dan ook alleen maar bij de ict.
en helaas maak ik echt geen grapje.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door trail46 »

Dat is echt heel erg voor je. Ik begrijp ook niet hoe die manager aan jou gegevens is gekomen want kan niet geloven dat trosradar die zonder gerechtelijk bevel gaf. Trouwens, dit liet ik niet zonder terug te vechten gebeuren en je zou (even uitzoeken op welke gronden) de privégegevens van Har06 kunnen laten opeisen uiteraard na aangifte te hebben gedaan om Har06 ook via het gerecht te laten aanpakken wegens bv het berokkenen van financiële schade, dat deed ik op zeker. Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat de klachten van Har06 ongegrond waren/zijn. Har06 doet op dit forum voorkomen dat upc een foutloos bedrijf is en hoewel ik alles van hen heb en er nog tevreden mee ben ook is dat uiteraard niet zo, echter als Har06 word gevraagt zijn beweringen (bv over de btw die upc aan hem over de totale rek) niet doorberekend en je vraagt om onderbouwing reageert hij niet meer. Nogmaals, Har06 berokkend jou nu ergstig en ik ging ( juridisch) tot het einde om hem aan te pakken
Sterkte.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

Jee RR , dit is te gek voor woorden, ben het ook met trail46 eens, onderneem stappen, en iemand hier weet wel zeker waar Har06 woont ik zal die persoon een pb sturen.

sterkte

Je hebt een pb met het adres van Har06/Henri.
Laatst gewijzigd door ciske op 01 sep 2012 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

Ik heb het PB ontvangen en ik zal zeker juridische stappen gaan ondernemen.
We zullen eens zien wie het laatste lacht.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

Ik moest je sterkte wensen van de persoon die mij de gegevens van Har06/Henri gaf.

Bedankt daarvoor pb'er.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

Indien Renegade 66 problemen heeft met UPC over zijn deelname/inbreng op dit forum vind ik dat heel erg en volkomen ongepast van UPC, persoonlijk heb ik nooit met UPC gebeld over Renegade 66, bij UPC zal geen logband te vinden zijn met items van dit forum en met contacten van mij met UPC daarover.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

trail46 schreef:Dat is echt heel erg voor je. Ik begrijp ook niet hoe die manager aan jou gegevens is gekomen want kan niet geloven dat trosradar die zonder gerechtelijk bevel gaf. Trouwens, dit liet ik niet zonder terug te vechten gebeuren en je zou (even uitzoeken op welke gronden) de privégegevens van Har06 kunnen laten opeisen uiteraard na aangifte te hebben gedaan om Har06 ook via het gerecht te laten aanpakken wegens bv het berokkenen van financiële schade, dat deed ik op zeker. Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat de klachten van Har06 ongegrond waren/zijn. Har06 doet op dit forum voorkomen dat upc een foutloos bedrijf is en hoewel ik alles van hen heb en er nog tevreden mee ben ook is dat uiteraard niet zo, echter als Har06 word gevraagt zijn beweringen (bv over de btw die upc aan hem over de totale rek) niet doorberekend en je vraagt om onderbouwing reageert hij niet meer. Nogmaals, Har06 berokkend jou nu ergstig en ik ging ( juridisch) tot het einde om hem aan te pakken
Sterkte.
Natuurlijk is UPC niet foutloos dat kan/zal ik nooit beweerd hebben.
Ik heb een mail van UPC in een lijntje geplaatst over de onjuiste mailing van UPC tav van de BTW.
Over Renegade heb ik uiteraard geen klachten gemeld bij UPC , waarom zou ik dat nu doen??.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen postings.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
trail46 schreef:Dat is echt heel erg voor je. Ik begrijp ook niet hoe die manager aan jou gegevens is gekomen want kan niet geloven dat trosradar die zonder gerechtelijk bevel gaf. Trouwens, dit liet ik niet zonder terug te vechten gebeuren en je zou (even uitzoeken op welke gronden) de privégegevens van Har06 kunnen laten opeisen uiteraard na aangifte te hebben gedaan om Har06 ook via het gerecht te laten aanpakken wegens bv het berokkenen van financiële schade, dat deed ik op zeker. Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat de klachten van Har06 ongegrond waren/zijn. Har06 doet op dit forum voorkomen dat upc een foutloos bedrijf is en hoewel ik alles van hen heb en er nog tevreden mee ben ook is dat uiteraard niet zo, echter als Har06 word gevraagt zijn beweringen (bv over de btw die upc aan hem over de totale rek) niet doorberekend en je vraagt om onderbouwing reageert hij niet meer. Nogmaals, Har06 berokkend jou nu ergstig en ik ging ( juridisch) tot het einde om hem aan te pakken
Sterkte.
Natuurlijk is UPC niet foutloos dat kan/zal ik nooit beweerd hebben.
Ik heb een mail van UPC in een lijntje geplaatst over de onjuiste mailing van UPC tav van de BTW.
Over Renegade heb ik uiteraard geen klachten gemeld bij UPC , waarom zou ik dat nu doen??.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen postings.

Dat is dan aan jou om te bewijzen Har/Henri, Renegade heeft jou adres wel gekregen.
Laatst gewijzigd door ciske op 31 aug 2012 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door trail46 »

Har06 schreef: Over Renegade heb ik uiteraard geen klachten gemeld bij UPC , waarom zou ik dat nu doen??.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen postings.
Je vertelde eerder wat anders, zie boven jou eigen post.
Har06 schreef: R geeft aan dat hij in staat is bij prive mensen in hun keuken te kijken, dwz hij/zij kan hun internet- tv- phone gedrag vanuit z,n busje volgen door hun monitor te monitoren, eerlijk gezegt vindt ik dat een aantasting van privacity, inmiddels hierover via mail UPC benadert, jullie horen nog :oops:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Jolijn »

Dit is een openbaar forum. Of UPC 'getipt' is of niet, alles is door iedereen te lezen.
Er zal een basis moeten zijn voor het ontslag van @renegade; is die: de berichten hier op het forum?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

trail46 schreef:
Har06 schreef: Over Renegade heb ik uiteraard geen klachten gemeld bij UPC , waarom zou ik dat nu doen??.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen postings.
Je vertelde eerder wat anders, zie boven jou eigen post.
Har06 schreef: R geeft aan dat hij in staat is bij prive mensen in hun keuken te kijken, dwz hij/zij kan hun internet- tv- phone gedrag vanuit z,n busje volgen door hun monitor te monitoren, eerlijk gezegt vindt ik dat een aantasting van privacity, inmiddels hierover via mail UPC benadert, jullie horen nog :oops:

Gewoon schofterig wat Har06/Henri flikt, ach bewijs staat hier.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door bprosman »

R geeft aan dat hij in staat is bij prive mensen in hun keuken te kijken, dwz hij/zij kan hun internet- tv- phone gedrag vanuit z,n busje volgen door hun monitor te monitoren, eerlijk gezegt vindt ik dat een aantasting van privacity, inmiddels hierover via mail UPC benadert, jullie horen nog
Bovendien is bovenstaand nog niet ééns waar.
Laatst gewijzigd door bprosman op 31 aug 2012 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door trail46 »

Jolijn schreef:Dit is een openbaar forum. Of UPC 'getipt' is of niet, alles is door iedereen te lezen.
Er zal een basis moeten zijn voor het ontslag van @renegade; is die: de berichten hier op het forum?
Zijn eigen reactie klopt aantoonbaar niet.
Har06 schreef:Over Renegade heb ik uiteraard geen klachten gemeld bij UPC , waarom zou ik dat nu doen??.
Dat deed hij dus wel en dat staat op ditzelfde topic.Ik ben het helemaal met je eens dat Renegade zonder verdere aanleiding nooit zomaar ontslagen kan worden (is kennelijk wel gebeurd) voor wat hij hier plaatste aleen.

Gesloten