LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door bprosman »

@Har06, verdiep je eens in DOCSIS (3.0) en SNMP en kom dan eens terug.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

inmiddels m,n gebruikersnaam en wachtwoord gewijzigd op advies van UPC, vlg de UPC dame mag een inhuurmonteur niet zonder eerst ontvangen toestemming van de betreffende klant inloggen en het modem monitoren
en jij denkt dat ik nu je modem niet meer kan monitoren????? dream on!!!!
blijkbaar heb je iemand van de klantenservice gehad die er net zoveel verstand van heeft als jij. helemaal niets dus.

inhuur monteurs zoals guidion hebben die mogelijkheid niet nee. echter ben ik een netwerk monteur en heb die software en mogelijkheden nodig om mijn werk te kunnen doen.

dus helaas voor jou, je gaat geen gelijk krijgen.

vraag anders eens aan jouw klantenservice welke software er voor nodig is om het netwerk te monitoren.
of beter nog, probeer het eens via eerste lijn. misschien dat je er dan wijzer van wordt. ( betwijfel het ten zeerste )

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

renegade66 schreef:
inmiddels m,n gebruikersnaam en wachtwoord gewijzigd op advies van UPC, vlg de UPC dame mag een inhuurmonteur niet zonder eerst ontvangen toestemming van de betreffende klant inloggen en het modem monitoren
en jij denkt dat ik nu je modem niet meer kan monitoren????? dream on!!!!
blijkbaar heb je iemand van de klantenservice gehad die er net zoveel verstand van heeft als jij. helemaal niets dus.

inhuur monteurs zoals guidion hebben die mogelijkheid niet nee. echter ben ik een netwerk monteur en heb die software en mogelijkheden nodig om mijn werk te kunnen doen.

dus helaas voor jou, je gaat geen gelijk krijgen.

vraag anders eens aan jouw klantenservice welke software er voor nodig is om het netwerk te monitoren.
of beter nog, probeer het eens via eerste lijn. misschien dat je er dan wijzer van wordt. ( betwijfel het ten zeerste )
Renegade je blijft maar door zwetsen,nu ineens ben je een netwerk monteur en voorheen een modem vervanger, het zal mij ook een zorg zijn wat je doet met de zg verfijnde software en monitor mogelijkheden.
Jij vindt dat je klant UPC een klantenservice heeft die nergens iets vanaf weten,heb je dat intern ook al door gegeven?, niet hier de flinke jongen uithangen maar kom uit de kast svp.
ps: ik sluit me af van je berichten doeggggg :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

bprosman schreef:@Har06, verdiep je eens in DOCSIS (3.0) en SNMP en kom dan eens terug.


waar heb jij het over?, daar heb ik geen tijd voor als ik op de :lol: golfbaan loop

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Jolijn »

Har06 schreef:
bprosman schreef:@Har06, verdiep je eens in DOCSIS (3.0) en SNMP en kom dan eens terug.

waar heb jij het over?, daar heb ik geen tijd voor als ik op de :lol: golfbaan loop
Dan klopt het dus dat je er de ballen verstand van hebt.... :wink:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door renegade66 »

Renegade je blijft maar door zwetsen,nu ineens ben je een netwerk monteur en voorheen een modem vervanger, het zal mij ook een zorg zijn wat je doet met de zg verfijnde software en monitor mogelijkheden.
Jij vindt dat je klant UPC een klantenservice heeft die nergens iets vanaf weten,heb je dat intern ook al door gegeven?, niet hier de flinke jongen uithangen maar kom uit de kast svp.
ps: ik sluit me af van je berichten doeggggg
Haro6, je begint toch vreselijk irritant te worden.

ik zeg al vanaf het begin dat ik netwerkmonteur ben, ik loop me te ergeren aan sommige guidion monteurs omdat ze hun werk niet goed doen en wij dat weer moeten herstellen en heb nooit gezegd de klantenservice niets weet maar dat sommige jou verkeerd voorlichten omdat diegene er niets van weet.

als jij je postcode en huisnummer geeft zal ik een flinke jongen zijn en je modem afsluiten.(sarcasme)

dan heeft niemand meer last van je.
ohja, en dat doe ik dan hier vanuit huis met de software van upc. :evil: :evil:
Laatst gewijzigd door renegade66 op 31 aug 2012 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

Jolijn schreef:
Har06 schreef:
bprosman schreef:@Har06, verdiep je eens in DOCSIS (3.0) en SNMP en kom dan eens terug.

waar heb jij het over?, daar heb ik geen tijd voor als ik op de :lol: golfbaan loop
Dan klopt het dus dat je er de ballen verstand van hebt.... :wink:
Dat beweer ik ook niet, met logisch denken en met kennis van het nederlands recht kom je ook een heel eind, betweters zullen er altijd zijn en blijven,Jolijn snapt het wel allemaal ??? :lol:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door bprosman »

Dat beweer ik ook niet, met logisch denken en met kennis van het nederlands recht kom je ook een heel eind,
Laat je even weten wanneer het privacy geschil vanwege het op afstand monitoren van modems tussen Har06 en UPC dient ? :lol: :lol: :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:
Dat beweer ik ook niet, met logisch denken en met kennis van het nederlands recht kom je ook een heel eind,
Laat je even weten wanneer het privacy geschil vanwege het op afstand monitoren van modems tussen Har06 en UPC dient ? :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: Dat kan lang duren voordat Har dat weet.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

bprosman schreef:
Dat beweer ik ook niet, met logisch denken en met kennis van het nederlands recht kom je ook een heel eind,
Laat je even weten wanneer het privacy geschil vanwege het op afstand monitoren van modems tussen Har06 en UPC dient ? :lol: :lol: :lol:
Bprosman, er komt geen geschil,waarom zou ik aangezien UPC het verhaal van R 66 cs niet deelt.
Ik heb geen meningsverschil met UPC, dat in tegenstelling tot enkele prikkers :D

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

Bprosman, er komt geen geschil,waarom zou ik aangezien UPC het verhaal van R 66 cs niet deelt
Heb je daar een bewijs van Har? of is het gewoon weer een onzin antwoord.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door bprosman »

Har06 bedoeld dat de "UPC-eerstelijns-script-voorleesstudent" ook niet snapt hoe een netwerk beheerd wordt maar die komt in de ogen van Har06 geloofwaardiger over :wink: .

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:Har06 bedoeld dat de "UPC-eerstelijns-script-voorleesstudent" ook niet snapt hoe een netwerk beheerd wordt maar die komt in de ogen van Har06 geloofwaardiger over :wink: .
:lol: :lol:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Jolijn »

pbrosman- @Har06, verdiep je eens in DOCSIS (3.0) en SNMP en kom dan eens terug.

Har06- waar heb jij het over?, daar heb ik geen tijd voor als ik op de :lol: golfbaan loop

Jolijn- Dan klopt het dus dat je er de ballen verstand van hebt.... :wink:

Har06- Dat beweer ik ook niet, met logisch denken en met kennis van het nederlands recht kom je ook een heel eind, betweters zullen er altijd zijn en blijven,Jolijn snapt het wel allemaal ??? :lol:

Jolijn- Tuurlijk snap ik het niet, daarom hecht ik waarde aan de berichten van de kenners hierover. Ik ben niet bang dat @regenade66 tijdens mijn vakantie m'n huis leeg rooft, omdat hij via z'n apparatuur op mijn lap heeft kunnen zien waar en wanneer ik een reis geboekt heb.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

Jolijn schreef:pbrosman- @Har06, verdiep je eens in DOCSIS (3.0) en SNMP en kom dan eens terug.

Har06- waar heb jij het over?, daar heb ik geen tijd voor als ik op de :lol: golfbaan loop

Jolijn- Dan klopt het dus dat je er de ballen verstand van hebt.... :wink:

Har06- Dat beweer ik ook niet, met logisch denken en met kennis van het nederlands recht kom je ook een heel eind, betweters zullen er altijd zijn en blijven,Jolijn snapt het wel allemaal ??? :lol:

Jolijn- Tuurlijk snap ik het niet, daarom hecht ik waarde aan de berichten van de kenners hierover. Ik ben niet bang dat @regenade66 tijdens mijn vakantie m'n huis leeg rooft, omdat hij via z'n apparatuur op mijn lap heeft kunnen zien waar en wanneer ik een reis geboekt heb.


oh jij vindt het normaal dat de monteur knutselaars jouw modem op tilt zetten en zelfs uitschakelen zoals Renagade 66 aangeeft te kunnen, mooi geregelt door de inhuurboy,s van UPC, nogmaal vlg UPC is het onmogelijk, bel zelfs maar naar de klantenservice :roll:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

oh jij vindt het normaal dat de monteur knutselaars jouw modem op tilt zetten en zelfs uitschakelen zoals Renagade 66 aangeeft te kunnen, mooi geregelt door de inhuurboy,s van UPC, nogmaal vlg UPC is het onmogelijk, bel zelfs maar naar de klantenservice
:lol: Wat heb jij een rare gedachtengang. UPC kan ook vanuit het bedrijf in jouw modem komen hoor, wat moeten ze bij jou nu vinden? :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Har06 »

Ter aanvulling op m,n voorstaand lijntje, natuurlijk kan UPC op mijn verzoek mij monitoren, bv bij een storing en op mijn verzoek, is dit nu zo moeilijk te begrijpen??
ps: Mevr C en Heer R zijn voor mij onleesbaar geworden door m,n ingevoerde instelling :D

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door bprosman »

oh jij vindt het normaal dat de monteur knutselaars jouw modem op tilt zetten en zelfs uitschakelen
Tussen monitoren en "op tilt" zetten is nog wel een verschil. Bovendien, wat is het verschil met andere providers ? Je gasleverancier kan ook je gasvoorziening uitschakelen, je elektriciteitsmaatschappij je electriciteitsvoorziening uitschakelen, je mobiele telefoon provider kan je telefoon afschakelen, bovendien nog eens zien waar je je bevindt, over provacy gesproken.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Jolijn »

Har06 schreef:Ter aanvulling op m,n voorstaand lijntje, natuurlijk kan UPC op mijn verzoek mij monitoren, bv bij een storing en op mijn verzoek, is dit nu zo moeilijk te begrijpen??
ps: Mevr C en Heer R zijn voor mij onleesbaar geworden door m,n ingevoerde instelling :D
:wink: Lezen kun je toch al niet. :oops:

p.S. Zal ik dhr. R en mevr. C even quoten? dan kun je ze wel lezen...tenzij......

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:
oh jij vindt het normaal dat de monteur knutselaars jouw modem op tilt zetten en zelfs uitschakelen
Tussen monitoren en "op tilt" zetten is nog wel een verschil. Bovendien, wat is het verschil met andere providers ? Je gasleverancier kan ook je gasvoorziening uitschakelen, je elektriciteitsmaatschappij je electriciteitsvoorziening uitschakelen, je mobiele telefoon provider kan je telefoon afschakelen, bovendien nog eens zien waar je je bevindt, over provacy gesproken.
:lol: :lol: Je maakt het te moeilijk voor Har

Gesloten