LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC slechte klantenservice

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Roberttichelaar
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 okt 2010 12:58

UPC slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Roberttichelaar »

Ergens 1,5 jaar terug. (ja sorry net lid van Radar). Toen zat ik nog bij UPC. Er wordt dubbel van mn rekening gehaald en ik bellen. Ze gingen het effe oplossen. Volgende dag geen tv meer. Ik weer bellen (kost veel geld naar UPC bellen). En ze zou dan alles eruit halen en opnieuw erin zetten. Had ik weer geen filmnet en eredivisie. Dus ik weer bellen, want ik betaalde er wel voor. Ging allemaal niet goed.

Uiteindelijk na 10 keer bellen en 1 of 2 maanden rommelen met de tv kreeg ik een supervisor aan de lijn en die heeft inderdaad alles geregeld. Die is alles gaan na rekenen en heeft alles handmatig verwerkt en ik heb alles verrekend gekregen. Dat was ook bijna 200 euro ofzo. Dus lekker voorschieten allemaal.

Ik kan je vertellen ik ben zo boos geworden op die mensen daar, want ze excuseren niet en begrijpen je niet en je wordt helemaal gek van ze. Onprofessioneel bedrijf.

Uiteindelijk als je problemen hebt en je hebt 10 keer gebeld dan kunnen ze het wel oplossen.

Mijn vrouw had ook iets met UPC alweer wat langer terug. Zij heeft nog wat open rekeningen staan bij ze, maar dat komt omdat ze haar abonnement heeft overgedragen op haar vader, maar ze bleven van haar rekeningnummer afhalen. Vaak gebeld. Nooit opgelost.

aquino
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 aug 2010 18:43

Re: UPC slechte klantenservice

Ongelezen bericht door aquino »

Jeetje Robert zelden iemand gezien die zo veel pech topics opent. Wat ben jij een pechvogel zeg....of een...... :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Henri42 »

aquino schreef:Jeetje Robert zelden iemand gezien die zo veel pech topics opent. Wat ben jij een pechvogel zeg....of een...... :lol:
Tja je hebt ook beroeps intigranten , UPC is niet beter of slechter dan z,n collega providers :)

tex
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 dec 2007 17:13

Re: UPC slechte klantenservice

Ongelezen bericht door tex »

ik heb al diverse berichten naar de klanteservice gestuurd ,en ik wordt steeds kwaaier,heb een digitaal pakket ,met terug kijken ,en de berichten van mij werden steeds heftiger ,maar hun reageren er niet op,kan geen programma terug kijken
staat wel aangevinkt als abonnement ,maar kan niks zien ,is dit jaar 4 keer gelukt
steeds terug naar fabrieksinstellingen helpt ook niks
mijn vrouw zit thuis met de ziekte MS ,en wil wel wat terug zien ,nou mooi niet dus
ik vind het een erg arrogante klantenservice van upc
gr van Dirk

pesjunk
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 okt 2010 23:56

Re: UPC slechte klantenservice

Ongelezen bericht door pesjunk »

Nou UPC hoe kan dat nou,, het beste bedrijf wat er is. :P

Ik heb er alleen nog de analoge kabel van,, tenminste wel betaald, maar toch afgesloten,en inderdaad die kl.service is echt k.t, ze zeggen er komt een monteur maar als je dan de heledag thuis zit komt er gewoon niemand, en als je dan terug bel,, zeggen ze gewoon ja sorry,, maar daar kunnen wij nix aan doen, en dan komt er gewoon maar geen monteur.

Iemand misschien een idee, wat ik er aan kan doen,, ik heb dus wel betaald maar geen tv via mijn kabel,, wel heb ik een opgenomen telefoon gesprek met de KL. Service die dus ook hun fouten toegeven, er is gewoon een verkeerde afgesloten,, en dat herstellen kan dus binnen 5 min. maar er gebeurd dus echt nix.

Gesloten