LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voetbalpakket KPN

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Torraborra
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2007 13:43

Voetbalpakket KPN

Ongelezen bericht door Torraborra »

Ik heb televisie via KPN met het eredivisie-voetbalpakket t.w.v. 6euro per maand. Nu ligt het voetballen stil voor juni en juli maar toch int KPN die 6 euro voor het voetballen. Kan dit?? Ik hoef toch niet voor iets te betalen wat er niet is??

janbemel
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 mar 2007 11:15

Re: Voetbalpakket KPN

Ongelezen bericht door janbemel »

Die twee zenders "Tele2 Voetbal" en "Tele2 Voetbal 2" blijven gewoon in de lucht, ook al is er helemaal geen voetbalwedstrijd te zien. Ik heb weliswaar geen abonnement, maar ik kan wel in de EPG van de versleutelde zenders kijken. En dan blijkt dat die twee voetbalkanalen alleen maar KPN-reclame uitzenden als er geen voetbalwedstrijden zijn ("Dit is KPN"). Derhalve betaal je gewoon door, want die zenders blijven gewoon actief. 't Is inderdaad wel wat scheef. En van alleen voetbal kan een zender niet leven. Dat hebben we destijds met Sport 7 wel gezien ("Wij gaan iets nieuws beginnen...".

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: Voetbalpakket KPN

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Je betaalt 6 euro per maand, dat is dus per jaar 12*6 euro is 72 euro per jaar... Als je tijdens de zomer niet wilt betalen dan zou het abonnementsgeld gewoon 72/10 (maanden)= 7,20 per maand worden...

Wat een geneuzel!!!

Gesloten