Wanneer werkt NPO start eindelijk weer?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Paul Vleesch
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2024 20:52

Wanneer werkt NPO start eindelijk weer?

Ongelezen bericht door Paul Vleesch »

MBegin december vorig jaar werkte de NPO app niet meer. Ik kon daardoor niet meer via mijn Apple TV naar de NPO kijken. Ook streamen vanaf mijn iPhone werkte niet meer.

Mail gestuurd.
Antwoord: het is druk, kan wat langer duren.

Nog steeds geen antwoord.

We kunnen nu alleen tv kijken op de iPhone of we moeten in onze werkkamer op de computer tv kijken.

De NPO reageert nog steeds niet op vragen, verwijst alleen naar een helppagina waarop alleen staat hoe ze het doen, maar niet wanneer het eindelijk klaar is. Ondertussen blijven ze wel geld van mijn rekening afschrijven.


Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?

Ciska67
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2024 18:13

Re: Wanneer werkt NPO start eindelijk weer?

Ongelezen bericht door Ciska67 »

"Samenvatting in het kort: voor maart/april gaat de Apple TV app niet gefixed worden"

Je kunt wel compensatie aanvragen hiervoor.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Wanneer werkt NPO start eindelijk weer?

Ongelezen bericht door rwolters »

De NPO zal geen gigatisch devops team hebben dat de apps maakt. De beperkte capaciteit zal verdeeld moeten worden over de verschillende varianten. Gelet op het kleine marktaandeel van AppleTV in Nederland kan ik me voorstellen dat een groot deel van de capaciteit voor Tizen en Android apps gebruikt wordt.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Wanneer werkt NPO start eindelijk weer?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik heb begrepen dat de alom geprezen Sjoerd Sjoerdsma tot de npo is toegetreden. Mogenlijk heeft hij nog wat tijd over. Met zijn enorme expertise zou hij e.e.a. wel weer aan de praat kunnen krijgen.

Methusalah
Berichten: 1177
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Wanneer werkt NPO start eindelijk weer?

Ongelezen bericht door Methusalah »

rwolters schreef:
25 jan 2024 15:57
De NPO zal geen gigatisch devops team hebben dat de apps maakt. De beperkte capaciteit zal verdeeld moeten worden over de verschillende varianten. Gelet op het kleine marktaandeel van AppleTV in Nederland kan ik me voorstellen dat een groot deel van de capaciteit voor Tizen en Android apps gebruikt wordt.
Kleine correctie. Devops maken geen software want Devops is een praktijk binnen softwareontwikkeling die tot doel heeft softwareontwikkeling (Dev) en softwareoperaties (Ops) samen te brengen.

Devops is dus niet het zelfde als een developer.

DeZevendeHenk
Berichten: 793
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Wanneer werkt NPO start eindelijk weer?

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

J. Deltoer schreef:
25 jan 2024 17:01
Ik heb begrepen dat de alom geprezen Sjoerd Sjoerdsma tot de npo is toegetreden. Mogenlijk heeft hij nog wat tijd over. Met zijn enorme expertise zou hij e.e.a. wel weer aan de praat kunnen krijgen.
Jij laat ook geen gelegenheid onbenut een sneer uit te delen. Jouw bijdrage aan een betere wereld?

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Wanneer werkt NPO start eindelijk weer?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

DeZevendeHenk schreef:
26 jan 2024 11:15
J. Deltoer schreef:
25 jan 2024 17:01
Ik heb begrepen dat de alom geprezen Sjoerd Sjoerdsma tot de npo is toegetreden. Mogenlijk heeft hij nog wat tijd over. Met zijn enorme expertise zou hij e.e.a. wel weer aan de praat kunnen krijgen.
Jij laat ook geen gelegenheid onbenut een sneer uit te delen. Jouw bijdrage aan een betere wereld?
Inderdaad, dat is mijn bijdrage aan een betere wereld. Wat is de uwe?

DeZevendeHenk
Berichten: 793
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Wanneer werkt NPO start eindelijk weer?

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

J. Deltoer schreef:
26 jan 2024 18:01
DeZevendeHenk schreef:
26 jan 2024 11:15
J. Deltoer schreef:
25 jan 2024 17:01
Ik heb begrepen dat de alom geprezen Sjoerd Sjoerdsma tot de npo is toegetreden. Mogenlijk heeft hij nog wat tijd over. Met zijn enorme expertise zou hij e.e.a. wel weer aan de praat kunnen krijgen.
Jij laat ook geen gelegenheid onbenut een sneer uit te delen. Jouw bijdrage aan een betere wereld?
Inderdaad, dat is mijn bijdrage aan een betere wereld. Wat is de uwe?
Ik zou kunnen uitleggen dat door inhoudsloos negatief te doen je überhaupt geen bijdrage aan een betere wereld kunt leveren maar ik ben bang dat aan de ontvangende kant het denkraam ontbreekt.

Plaats reactie