LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo -> Eredivisie Live (2maanden gratis)

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
poldah
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 sep 2011 16:44

Ziggo -> Eredivisie Live (2maanden gratis)

Ongelezen bericht door poldah »

Kan iemand mij een antwoord geven op de volgende kwestie:

Ik heb per 18 augustus Eredivisie Live (2maanden gratis via een aanbieding van de Telegraaf). Netjes een bevestiging gehad waarin duidelijk stond dat je ZELF het aanbod een maand voor het aflopen weer kan opzeggen zonder kosten.

Nu heb ik 14 september mijn Eredivisie Live weer opgezegd.

Krijg ik vandaag (18sept) een factuur waarin het volgende staat:

Eredivisie Live 18-08-2011 tot 01-09-2011 7,66 Speciale Actiekorting Eredivisie Live 18-08-2011 tot 01-09-2011 -7,66
(dus vanaf 18-08 Live ontvangen maar meteen korting)

Eredivisie Live 01-09-2011 tot 01-10-2011 16,95
Speciale Actiekorting Eredivisie Live 01-09-2011 tot 01-10-2011 -16,95
(hele maand september gratis)

Eredivisie Live 01-10-2011 tot 01-11-2011 16,95
Speciale Actiekorting Eredivisie Live 01-10-2011 tot 01-11-2011 -9,30
(Nu in oktober moet ik toch een deel van de maand betalen, de dagen na 18 oktober totaal 7,65 euro)!!!!

Ik heb op tijd mijn Eredivisie Live opgezegd, op 14 september! (1maand opzeg termijn). Omdat Ziggo blijkbaar niet midden in de maand abonnementen kan opzeggen, kost dit mij geld!?

Kan ziggo op deze manier toch geld van mij eisen?

Met vriendelijke groeten

Tobias

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: Ziggo -> Eredivisie Live (2maanden gratis)

Ongelezen bericht door lammi »

poldah schreef:Kan iemand mij een antwoord geven op de volgende kwestie:

Ik heb per 18 augustus Eredivisie Live (2maanden gratis via een aanbieding van de Telegraaf). Netjes een bevestiging gehad waarin duidelijk stond dat je ZELF het aanbod een maand voor het aflopen weer kan opzeggen zonder kosten.

Nu heb ik 14 september mijn Eredivisie Live weer opgezegd.

Krijg ik vandaag (18sept) een factuur waarin het volgende staat:

Eredivisie Live 18-08-2011 tot 01-09-2011 7,66 Speciale Actiekorting Eredivisie Live 18-08-2011 tot 01-09-2011 -7,66
(dus vanaf 18-08 Live ontvangen maar meteen korting)

Eredivisie Live 01-09-2011 tot 01-10-2011 16,95
Speciale Actiekorting Eredivisie Live 01-09-2011 tot 01-10-2011 -16,95
(hele maand september gratis)

Eredivisie Live 01-10-2011 tot 01-11-2011 16,95
Speciale Actiekorting Eredivisie Live 01-10-2011 tot 01-11-2011 -9,30
(Nu in oktober moet ik toch een deel van de maand betalen, de dagen na 18 oktober totaal 7,65 euro)!!!!

Ik heb op tijd mijn Eredivisie Live opgezegd, op 14 september! (1maand opzeg termijn). Omdat Ziggo blijkbaar niet midden in de maand abonnementen kan opzeggen, kost dit mij geld!?

Kan ziggo op deze manier toch geld van mij eisen?

Met vriendelijke groeten

Tobias

Nee die hoef je niet te betalen. Per 12 oktober loopt je gratis periode af en dan is het ook werkelijk afgelopen. Zou wel even in de gaten houden of je nog beeld hebt, anders Ziggo even bellen maar als het goed is heb je per 12 oktober geen beeld meer. Heb het in het verleden ook zo gedaan als jij het hebt gedaan en dat ging altijd goed. Dus gewoon even bovenstaande datum in de gaten houden. succes.
Heb je trouwens een bevestigingsbrief gekregen van Ziggo i.v.m. de opzegging? Dat is altijd een bewijs als ze problemen zouden maken.
Laatst gewijzigd door lammi op 21 sep 2011 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.

poldah
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 sep 2011 16:44

Re: Ziggo -> Eredivisie Live (2maanden gratis)

Ongelezen bericht door poldah »

Bedankt voor je antwoord, maar ik heb dus nu al een factuur waar ik extra moet betalen voor een dienst die ik al heb opgezegd?...

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: Ziggo -> Eredivisie Live (2maanden gratis)

Ongelezen bericht door lammi »

poldah schreef:Bedankt voor je antwoord, maar ik heb dus nu al een factuur waar ik extra moet betalen voor een dienst die ik al heb opgezegd?...
Ja die factuur krijg je altijd rond de 20e, 21e van de maand maar dat wordt weer gecompenseerd met de volgende factuur. Maar nogmaals, heb je al een bevestigingsbrief gekregen van Ziggo?

Ziggo WebTeam Julius
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 sep 2011 16:27

Re: Ziggo -> Eredivisie Live (2maanden gratis)

Ongelezen bericht door Ziggo WebTeam Julius »

Geachte poldah,

Excuses voor de onduidelijkheid wat de factuur betreft.

Graag ontvang ik je klantnummer en postcode en huisnummer per PB. We kunnen het dan voor je uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Julius Ziggo Webcare

poldah
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 sep 2011 16:44

Re: Ziggo -> Eredivisie Live (2maanden gratis)

Ongelezen bericht door poldah »

Beste,

Ik heb net reactie gehad van Ziggo:

=============
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Hierbij bevestigen wij u, dat u abonnementskosten altijd een maand vooruit betaald. kosten die hierdoor onterecht berekend zullen altijd verrekend worden met de toekomstig factuur.

Hiermee u voldoende te hebben geïnformeerd.

Wij wensen u een fijne dag.
============


Dus op gelost...... Ik zou zeggen volgende keer even afwachten :S
Maar Ziggo zou hierheen ook wat duidelijker kunnen zijn.

Groet

Tobias

arbo09
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2011 09:40

Re: Ziggo -> Eredivisie Live (2maanden gratis)

Ongelezen bericht door arbo09 »

ook ik heb contact gehad met ziggo
hun antwoord was wat ik ook hier lees dat ze het eerst een bepaald bedrag inhouden en daarna weer verekenen
ik heb toen ook gezegd dat hun daar mooi rente van trekken
dat kan toch eigenlijk niet
gratis el en toch betalen
je krijgt het wel terug maar toch erg vreemd
dat meisje of vrouw gaf mij wel gelijk

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Ziggo -> Eredivisie Live (2maanden gratis)

Ongelezen bericht door Jolijn »

Misschien krijg ik met iets soort gelijks te maken.
Maar ik heb meteen naar aanleiding van de bevestiging van de 'bestelling' gereageerd.
Die bevestiging was onduidelijk (in mijn ogen): UPC bedankte voor de bestelling van een extra abonnement van 1 maand en dat de betaalwijze per acceptgiro zou gaan. Ergens op de ze bevestiging stond wel vermeld 'promotie eredivisie live 2 maanden gratis.
Heb terug gemaild dat ik niks (tegen betaling) heb besteld, alleen maar 2 maanden gratis krijg.
Excuusmailtje terug, dat vlg hun gegevens ik 2 maanden gratis EL krijg en dat ( bij niet tijdige opzegging) DAARNA betaald moet worden.
Ik ga dus ook (stel dat) niet betalen om af te wachten of het de vlg periode in mindering wordt gebracht.
Als het bij op de factuur staat, breng ik het zelf wel in mindering, met verwijzing naar de mail en de opzegging.

ACHM
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2011 21:23

Re: Ziggo -> Eredivisie Live (2maanden gratis)

Ongelezen bericht door ACHM »

Hallo, ook ik heb problemen met het 2 maanden gratis Eredivisie Live aktie van de telegraaf. We hebben digitenne bij KPN. Bij hen moest je je aanmelden en opzeggen. Nu heb ik op tijd, 30 augustus 2011 opgezegd,tijdens een persoonlijk gesprek met iemand van de klantenservice die me "oprecht" beloofde dat alles nu goed kwam omdat er tussen KPN en Eredivisie Live een communicatie fout was ontstaan over deze aktie. Ik zou echt 2 maanden gratis krijgen en er zou geen extra maand alsnog betaald hoeven worden. :?: :!:
Dus ruim op tijd opgezegd maar er wordt wel automatisch voor oktober en november geld voor een niet meer bestaand abonnement afgeboekt. Deze week maar weer eens contact opgenomen met KPN afdeling opzeggingen en in hun dossiers staat inderdaad dat ik 30 augustus 2011 heb opgezegd, echter intern in hun bedrijf heeft iemand de opzegging geannuleerd en weer geactiveerd, waardoor ik volgens de afdeling facturatie van de KPN niet heb opgezegd!!!! :twisted: Zij kunnen niets vinden over een opzegging, terwijl de "opzeglijn" van KPN/Eredivisie Live wel deze gegevens heeft. :?: :?: Vandaag kreeg ik van KPN een mail dat mijn opzegging nu per 21 oktober 2011 is ingegaan. :evil: Het toont wel lef dat ze zomaar je opzegging durven te annuleren. We ontvangen ook geen Eredivisie Live meer.
We hebben sowieso al door de brand in Hogersmilde geen goed ontvangst meer. Daarvoor komen ze ook met allerlei vervangende gratis akties die helaas op ons adres niet mogelijk zijn wordt ons dan verteld als je daar naar informeert!!!!

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Ziggo -> Eredivisie Live (2maanden gratis)

Ongelezen bericht door Jolijn »

Bij de aktie van Plus en UPC is het goed gegaan.
Afmelden moest via een link, bericht op scherm dat bericht tot opzegging ontvangen was en dat een schriftelijke bevestiging zou volgen. En ontvangen inmiddels.

Gesloten