LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] At Your Service Almelo

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
PCStitch
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jan 2007 11:51

At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door PCStitch »

Ik kan thuiswerk krijgen via een thuiswerk service met de naam At Your Service te Almelo.

Toen ik telefonisch contact met ze opnam kreeg ik te horen dat ik gewoon langs moest komen met mijn sofinummer en dan direct een auto vol werk mee kon nemen. Dit klink mij al erg gek in de oren omdat je vaak te horen krijgt dat thuiswerk erg zeldzaam is.

Op mijn vraag of ze ook belasting afstaan kreeg ik als antwoord dat dat niet hoefde omdat je te weinig verdient en daar dus geen belasting over hoeft te betalen.

Mijn buurvrouw heeft er wel direct werk meegenomen maar kreeg niet te horen hoeveel het nu precies betaalde, ze kreeg alleen ongeveer prijzen. Wel moest ze een eenmalige betaling doen van 12,50 euro voor administratiekosten.

Ik wil dolgraag thuiswerk doen maar wil natuurlijk niet voor verassingen komen te staan, straks krij ik aan het einde van het jaar een flinke rekening van de belasting en heb ik het hele jaar alles bijvoorbeeld voor niets gedaan.

Is er iemand die ervaring heeft met dit bedrijf (www.ays.nl/)
of andere informatie die mij wijzer zou kunnen maken, laat het dan weten.


Patricia

Toolboy

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door Toolboy »

Staan ze wel ingeschreven bij de kvk in het handelsregister??

PCStitch
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jan 2007 11:51

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door PCStitch »

Ja, dat had ik al opgezocht, ze staan wel ingeschreven:
KvK-nummer: 06079269

Patricia

Toolboy

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door Toolboy »

Das ook wat ik kon dat nummer niet vinden.
Wel dat het nummer wat ik lees niet overeen komt met het vestigings adres.
Het enige wat er te vinden is ,is dat er een ander bedrijf gehuisvest is .

PCStitch
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jan 2007 11:51

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door PCStitch »

Daar was ik dus ook al achter,volgens de kamer van koophandel zitten ze op Veldkampsweg 26. Ik ben ook al een adres van twentelaan tegengekomen en volgens hun website zitten ze op de Plesmanweg. Ze geven op hun website wel aan dat ze pas een nieuw adres hebben.

Ik ben eigenlijk nog niets over ze tegen gekomen en ben de gehele dag al aan het zoeken. Ik zou wel graag bewijs willen of ze nu wel of niet te vertrouwen zijn.

Ik wil wel heel erg graag thuiswerk doen maar wil wel eerst een beetje vertrouwen.

PCStitch
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jan 2007 11:51

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door PCStitch »

Om ze te vinden in de kamer van koophandel het ik op de website van kvk gezocht op: Your Service en op plaats Almelo

duurde even voordat ik erachter kwam dat ze zo verschenen want als ik at your service intyp kwam er geen vermelding.

Toolboy

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik hoop voor u dat er velen dit mee gelezen hebben en er op reageren.
Persoonlijk heb ik zo m`n bedenkingen.

Ik heb niet hun kvk nr kunnen vinden.
Het zal me dan ook niet verbazen als er forum mebers zijn die u van het maken van reclame gaan betichten.

PCStitch
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jan 2007 11:51

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door PCStitch »

Ik maak absoluut geen reclame voor ze, wil gewoon graag thuiswerk doen maar vertrouw hun eigenlijk niet.

Ze zijn toch echt wel te vinden op de site van de kvk al heb ik er ook heel erg naar moeten zoeken. Er stonden 3 vermeldingen ...

PCStitch
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jan 2007 11:51

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door PCStitch »

http://mobiel.kvk.nl/

dan: zoeken in het handelsregister
handelsnaam: your service
vestigingsplaats: Almelo

Dan zie je de drie vermeldingen

PCStitch
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jan 2007 11:51

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door PCStitch »

Handelsna(a)m(en) :At Your Service
Adres :Veldkampsweg 26, 7605AR Almelo
Correspondentieadres :Postbus 239, 7600AE Almelo
Telefoonnummer :0546-454272
Faxnummer :0546-456272
Domeinnaam :www.ays.nl
Datum vestiging :01-01-1996
Bedrijfsomschrijving :Grafische nabewerking, direct mail.
Werkzame personen :3

Bestuurders:
Naam :de Rijter, Peter Jeroen
Geboortedatum en -plaats :01-01-1967, Almelo

Naam :de Vries, Robert Hans
Geboortedatum en -plaats :03-05-1963, Almelo

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Ik vertrouw dat thuiswerk nooit. Zeker niet wanneer je een inleg moet betalen van 300-400 euries. Dat stinkt. Zeker ook, wanneer ze ook zeggen dat je gouden bergen gaat verdienen, maar dat alleen maar voor de mensen waarvoor je werkt, maar niet voor de mensen die ervoor werken.

Verder geloof ik ook niet een bedrijf, die een soort intermediars nodig heeft die een eigen bedrijf in hun bedrijf willen opstarten. Dan heeft het bedrijf zelf geen opstartkosten voor die intermediars en hebben de intermediars alle kosten en hun hebben het totale inkomen. De intermediars betalen dan voor hun zogenaamde `eigen bedrijf' en hebben daar alle kosten aan en vervolgens geen inkosten, want die gaan allemaal naar dat bedrijf. Dan zegge ze ook nog, dat je het niet zo negatief moet zien. doe ik ook nkiet, maar ik ben een realist en pragmaticus. Dus ik sta wel met twee voeten op de vloer. Dus niemand kan me beduvelen.

Een gewoon bedrijf waarvoor je werkt betaalt altijd zelf de kosten voor zijn medewerkers, wanneer zij voor je werken. Laat dat altijd bovenaan staan. Ik ga niet betalen voor werk wat ik moet doen. Wie dat bedacht heeft...... Vervolgens na een maand kom je erachter dat je nog geen moer verdient hebt. In dit soort werk word de medewerker beduvelt waar die bijstaat en je bent lading geld kwijt.

Ik geloof dat nooit.

Uranus.

mevr.liekie
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jan 2007 13:48

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door mevr.liekie »

ik heb ook voor een thuiswerk bedrijf gewerkt waar je alleen even je sofinummer op een kladje moest schrijven en dan een auto vol werk mee kreeg,nou never again!!!
en zeker niet als jij ook nog geld moet betalen om er te mogen werken.
bij een normale baan moet je een kontrakt ondertekenen,en dat was bij mij zeker niet zo,dus ik vertrouw het zaakje niet.
ik kreeg ook geen duidelijk antwoord op de vraag wat het verdient en waneer er betaald word.
maar dit was wel een ander bedrijf.
veel sucses!! ik zou eerst eens wat meer info winnen. :!:

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Mevrouw,

Ik weet het. Ik ben er nooit ingetrapt. Je maakt jezelf alleen tot slaaf en dat wat je verdient kan je in je eigen `bedrijfje' steken, waar nooit enige verdienste uit komt.

De leugens dat het zoveel verdient enzovoort, dat is allemaal onzin. Ik heb nooit deze dingen geloofd. Ik kijk eerst; maak de balans op en wanneer het negatief uitvalt dan zeg ik....niet doen. Dat voordat ik gebeld heb.

Laatst zag ik in het blaadje ViaVia 25,= per verstuurde email. Die mensen moeten het nog steeds krijgen.

Dan nog net zo'n verkoopsite (net als Marktplaats) opstarten voor heel europa. Inschrijfgeld 250,=. Ik heb mensen dat zien doen. Op een gegeven moment had die kerel die het opgestart heeft genopeg geld verdient en zei tegen de hele club dat het niet doorging, maar ze konden fluiten naar hun 250,= natuurlijk. Die kregen ze mooi niet terug. Die mensen moeten ze ophangen.

Groet,

Uranus.

willianne
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 feb 2007 19:49

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door willianne »

na verschillende sites over thuiswerkzaamheden op Internet uitgeplozen te hebben gaf ik me op een bepaalde site op om inlegkruisjes over te pakken naar stuksverpakking voor reclamedoeleinden. echter op het allerlaatst, toen ik al mijn persoonlijke gegevens al had ingevoerd, kwam boven water dat ik (schrik niet!) € 95,00 vooruit moest betalen om die inlegkruisjes in huis te krijgen. en wie garandeert mij dan dat ze wel opgehaald worden en ik niet voor € 95,00 zèlf afnemer ben van hun inlegkruisjes in plaats van dat ik er verdiensten aan heb? Behang is goedkoper en staat ook wat frisser, tòch? nee, voor mij geen thuiswerk meer. het lijkt me téveel op het piramidespel: de eerste die ermee begint verdient het meeste en wel aan alle sukkels die daarná komen en er niets aan overhouden gezien de investeringen die zij eerst moeten maken......................... zo heb ik dat vroeger ook met Avon ervaren en er lijken steeds meer van die bedrijvigheden te zijn ontstaan.
:? :( :cry: :?: :!: Willianne.

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Juist de dikke bobo's die eraan beginnen zijn juist eraan begonnen om eerst ZELF beter op te worden. Dan houden ze de mensen voor dat zij mede daardoor ook goed verdienen, maar dat is in de praktijk dius nooit zo. Ze moeten een inleg betalen van laat zeggen 400,= en dan moet degene die je lid gemaakt heeft dan een vruchtbare post maken, maar daar gaat hjet al. Dat wordt het dus nooit en wanneer de bobos genoeg `inleggeld' binnen hebben sluiten ze de tent en iedereen die onder die bobos zit hebben hun zakken weer goed gevuld en ze laten de mensen die `onder' komen of onder werken pal in de kou staan. Het is één oplichters bende en de gewone werkers hebben het nakijken. Daar doe ik dus niet aan mee.

Groet,

Uranus.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@PCStitch, lijkt me duidelijk, niet doen.
Je geeft de waarschuwingssignalen zelf al aan:
Op mijn vraag of ze ook belasting afstaan kreeg ik als antwoord dat dat niet hoefde omdat je te weinig verdient en daar dus geen belasting over hoeft te betalen.
Een auto vol werk, maar je verdient te weinig om er belasting over te hoeven betalen. Dit geldt als het te betalen belastingbedrag EUR 41 is of minder. Reken maar uit hoeveel het inkomen dan is.
Mijn buurvrouw heeft er wel direct werk meegenomen maar kreeg niet te horen hoeveel het nu precies betaalde, ze kreeg alleen ongeveer prijzen.
Ze kunnen niet zeggen hoeveel je gaat verdienen? Ze hebben toch wel stuksprijzen o.i.d.?
Daar was ik dus ook al achter,volgens de kamer van koophandel zitten ze op Veldkampsweg 26. Ik ben ook al een adres van twentelaan tegengekomen en volgens hun website zitten ze op de Plesmanweg. Ze geven op hun website wel aan dat ze pas een nieuw adres hebben.
Toolboy kan hun KvK nummer niet vinden en jij hebt drie verschillende adressen gevonden?

Alles riekt naar oplichting bij deze toko. Advies: niet doen.

marjonpaulus
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 feb 2007 16:27

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door marjonpaulus »

Ik heb ook thuiswerk gedaan gewoon legaal bij een net bedrijf dus niks mis mee. Maar dit jaar kwam de belastingdienst dus wel even geld vangen voor dit thuiswerk. Ik ben er nu mee gestopt hield haast niks over.

hunter123
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2007 12:31

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door hunter123 »

als je al een hele dag moet zoeken en dan verschillende adressen vindt.....dan heb je toch eigelijk al een antwoord gevonden.......

nancyo
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2007 23:03

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door nancyo »

je wordt betaald voor werk.
je betaalt niet om te werken.

payka
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2007 01:07

Re: At Your Service Almelo

Ongelezen bericht door payka »

zou er maar nooit aan beginnen om bij at your service werk te vragen er is daar niets duidelijk over betaling en als je er gewerkt hebt mag je hopen dat je je geld krijgt ik wacht al 3 maanden op betaling en moet dit al op een andere manier proberen te krijgen en te vorderen.
wordt tijd dat dit soort bedrijven is doorgelicht worden en te kijken of het wel zuivere koffie is.

Gesloten