LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] email beantwoorden

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
sillygirl
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 feb 2007 21:05

email beantwoorden

Ongelezen bericht door sillygirl »

hoii ik heb de nederlandse beantwoord email gevonden op een site die heet zoek je een klusjeman.nl.deze meneer heet jelte reesink en die moet je ook 15 euro betalen dus uitkijken groetjes silly

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: email beantwoorden

Ongelezen bericht door caruso »

ja, en?

sillygirl
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 feb 2007 21:05

Re: email beantwoorden

Ongelezen bericht door sillygirl »

dat is dus ook een oplichtersbende van de bovenste plank.snap je

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: email beantwoorden

Ongelezen bericht door NAK »

Nee....

keizer1
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2007 21:50

Re: email beantwoorden

Ongelezen bericht door keizer1 »

hallo,

ik zag op internet een site met emails beantwoorden voor geld (10 tot 25 euro.)

Is dit nou oplichting of is dit nou echt wie kan mij dit uitleggen?

alvast bedankt.

MAXIEM

Re: email beantwoorden

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag keiser1,

Thuiswerk:

Er zijn erg veel thuiswerkfirma's in Nederland waarvan er naar mijn mening mogelijk geen enkele betrouwbaar is. Zij zijn er om hun eigen kas te spekken en niet voor mensen die thuiswerk zoeken.

Waarom ben ik die mening toegedaan? Op de grote consumentensite's staan erg veel klachten over dit soort firma's.
Het draait altijd om het volgende:

Je moet vooraf betalen voor een soort catalogus. Die kost meestal zo rond de 30 euro. Je krijgt dan enkele a4tjes met een nietje er door heen met wat kopietjes van advertenties die meestal gedateerd zijn. De werkelijke waarde van zo'n catalogus ligt zo rond de 1 euro!!!

Sommige firma's werken ook met een soort overeenkomst. Je betaalt elke maand bijvoorbeeld € 8,75 en krijgt dan via een e-mail af anderzijds een zogenaamde actuele aanbieding waarin vrijwel altijd al voorzien is. In feite betaal je dus ongeveer 100 euro op jaarbasis en je hebt wel een overeenkomst afgesloten die jaarlijks stilzwijgend wordt verlengd. Wil je daar van af dan kost dat ook weer geld omdat je meestal aangetekend moet opzeggen

Sommige firma's werken met een 900 nummer tegen een fors tarief. Het is dan de bedoeling dat je veel belt en zij zorgen er dan wel voor dat je lang aan de lijn blijft. Ook dat is kassa voor de firma want zo'n verbinding kost al gauw een halve euro per minuut.

Veel firma's werken ook met een combinatie van bovenstaande drie punten.

Als er werkelijk vanuit het bedrijfsleven veel vraag zou zijn naar thuiswerk, dan zou het bedrijfsleven zelf de kosten van zo'n firma wel voor haar rekening nemen.

Pas vooral goed op als je het woord "garantie" ziet staan. Dit woord geeft aan de argeloze lezer enig vertrouwen en dat is misplaatst.

Volgens mij is de enige manier om thuiswerk te krijgen: informeren bij familie, buren, kennissen en vrienden.

Thuiswerk houdt in dat je geld verdient en niet uitgeeft! :idea:

Sukses, groeten, Maxiem..

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: email beantwoorden

Ongelezen bericht door caruso »

Keizer1: waarom start je een nieuwe topic terwijl er al talloze vragen en antwoorden over dit onderwerp zijn gepost?

Eerst zoeken.....en dan pas vragen,pffff!

MAXIEM

Re: email beantwoorden

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@caruso,

Wie start er nu een nieuw topic, sillygirl of keiser1??? :idea:

Groeten, Maxiem.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: email beantwoorden

Ongelezen bericht door caruso »

Je hebt gelijk,er wordt in dit topic een nieuwe, overbodige, vraag gesteld. Mijn antwoord blijft echter hetzelfde!

Gesloten