LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen gezocht bij het bedrijf chatmaster.nl

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
maantjebanaantje
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2021 07:54

Ervaringen gezocht bij het bedrijf chatmaster.nl

Ongelezen bericht door maantjebanaantje »

Ik ben laatst benaderd en gevraagd of ik zou willen werken bij chatmaster.nl [commerciële link aangepast door moderator].


Ik wil niet zomaar mijn gegevens geven aan elk bedrijf waar ik wat van hoor.
Heeft iemand goede of slechte ervaringen met dit bedrijf?

Mvg,

Maantje
Laatst gewijzigd door Radar op 06 feb 2021 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: commerciële link door moderator aangepast

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: Ervaringen gezocht bij het bedrijf chatmaster.nl

Ongelezen bericht door Har45 »

Google eens met de 2 steekwoorden: ervaringen en chatmaster

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Ervaringen gezocht bij het bedrijf chatmaster.nl

Ongelezen bericht door D34M0N »

Ik zou aanraden om erg kritisch te zijn over thuiswerk bedrijfjes. Vaak zijn het oplichters, maar in dat geval gaat het om bedrijfjes die zeggen dat je eerst moet betalen voor een trainingspakket en daarna geld kunt verdienen, waarbij die bedrijfjes niets meer van zich laten horen zodra ze het geld hebben ontvangen.

Chatmaster komt mij op het eerste gezicht wel legitiem over. Afgaande op de info op hun website gaat het om een organisatie die (erotische) chatsites exploiteert waarbij de leden van de website per bericht moeten betalen. Het werk dat chatmaster aan lijkt te bieden is dus dat jij een hoop van die berichten binnen krijgt en dat je betaald word per bericht dat je terug stuurt.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Ervaringen gezocht bij het bedrijf chatmaster.nl

Ongelezen bericht door Sira »

maantjebanaantje schreef:
06 feb 2021 08:00
Ik ben laatst benaderd en gevraagd of ik zou willen werken bij chatmaster.nl [commerciële link aangepast door moderator].


Ik wil niet zomaar mijn gegevens geven aan elk bedrijf waar ik wat van hoor.
Heeft iemand goede of slechte ervaringen met dit bedrijf?

Mvg,

Maantje
Hoe kan het dat zij u benaderen? U zegt dat u niet zomaar uw gegevens wilt geven aan elk bedrijf waar u wat van hoort, maar blijkbaar hebt u dat al gedaan, want hoe kunnen zij u anders benaderen? Heb het gevoel dat dit reclame is, ook vanwege de verwijderde commerciële link.

Gesloten