LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Een (dit) thuiswerktopic sluiten?

Kom nou !!!

Door mij ook eens bekeken is het duidelijk dat het hele verhaal van productiewerk.nl stinkt !!

Alleen het feit al dat dit een onverkapte reclameuiting is van een dubieuze thuiswerkaanbieder (een inschrijving Kamer van Koophandel zegt nog niets over de betrouwbaarheid!!) die ook nog eens een constructie daarbij gebruikt van 4 bedrijfjes.

Zelf die sites bekeken en het verhaal van Jopie.s klopt volledig.

Als All Handling Servicesjager herken ook ik het patroon.
Zelfs als er thuiswerk inzit dan is dat voorafgegaan door vele dure telefoontjes en zeer waarschijnlijk uurlonen die zelfs de Polen beslist niet zouden aanvaarden.

Mijn advies?

Ga met een wijde boog om productiewerk.nl heen!!

't Zou trouwens een schande zijn als de moderator van dit forum dit zou gaan verwijderen.
Ga daarvoor eerst maar eens te rade bij uw collega's van Tros Opgelicht.
Wellicht kunnen die beter ruiken dat productiewerk.nl stinkt!!

Grootvader

productiewerk.nl
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:06

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door productiewerk.nl »

CITAAT UIT MIJN VORIGE REACTIE NAAR JOPIE TOE: de andere Topic waar jij ook al zo demoniseerde, is op vraag van de topicstarter gestopt!


Beste kanovaarder, neem aan als je iets leest, dat je het goed leest?? Je interpreteert het verkeerd, want de andere topic gaat sluiten op verzoek van de starter. (Daar heeft Jopie ook op bericht). Begrijp eigenlijk niet waarom ik dit nog moet uitleggen en wens ook jou een fijne contraproductieve dag toe.
Laatst gewijzigd door productiewerk.nl op 05 mar 2008 11:45, 4 keer totaal gewijzigd.

productiewerk.nl
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:06

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door productiewerk.nl »

Kanovaarder, ik accepteer niet dat je dit bedrijf in diskrediet brent of iets nu gaat insinueren, want ik kom op voor de rechten van de thuiswerker, maar ook de opdrachtgevers. Jij en Jopie zijn 1, dat is duidelijk! Wie weet wel letterlijk en figuurlijk! Jij vooroordeelt net zo! Wie weet zus, wie weet zo???????? Je kan ook te ver gaan nu!

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Ik heb uw verwijzingen gelezen!!

Uw bedoelingen wijzen in exact diezelfde richting zoals ik al veel te vaak heb gelezen.

Ik zou maar niet zo hoog van de toren blazen want als ik mij er verder in verdiepen moet dan weet de lezer wat het eindresultaat zal zijn.

Ook ik heb al contact gezocht met de redactie van tros radar.

Alleen al het feit dat u hier onbeschaamd de forumregels aan het overtreden bent met uw (sluik)reclame is al een aanduiding voor de thuiswerkzoeker dat u het met regels niet zo nauw neemt.

Ook weleens gehoord van het kunnen aanvragen van een uittreksel van uw "bedrijf"??

Leer van mij dat het beter is om stil te blijven zitten als men geschoren wordt.
Zie de les van All Handling Services.

Grootvader

productiewerk.nl
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:06

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door productiewerk.nl »

JopieS


Geplaatst op 24 Feb 2008 23:43 door JopieS


--------------------------------------------------------------------------------


Waarom wordt er nooit de naam en adres van een thuiswerkcentrale genoemd? Als ik jullie moet geloven staat het in Nederland bol van de bedrijven die thuiswerk aanbieden, alleen hier en op Kassa blijkt toch iets heel anders. Overigens moet een thuiswerkcentrale ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel, dus een blik bij het online handelsregister leert ons dat er helemaal geen thuiswerkcentrale in Heerenveen is. Een beetje ons in maling nemen!!!!!

Conform de afspraak: KVK 01103290 0000 , 01103303 0000
, 01082684 0000 , 01075986 0000 1 heel simpel telefoontje is voldoende.


Wettelijk minimumloon??????????? Freelance???????? Schoenmaker, blijf bij je leest.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door Pruim »

Waarom staat inschrijvingsnummer KvK van produktiewerk.nl niet op jullie website?

Is daar een goede reden voor?

tacodejong
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door tacodejong »

Hoi, voor degenen die op zoek zijn naar de eigenaar van aanbiedingenlijn.nl heb ik het volgende:

Domain name:
aanbiedingenlijn.nl

Status: active

Registrant:
ADM001824-VRNED
Admiro
Valeriusrondeel 242
2902CG CAPELLE AAN DEN IJSSEL
Netherlands

Administrative contact:
SCH030121-VRNED
J.H. Schellaars
+31 (0)104586055



Registrar:
Versatel Nederland B.V.
Wisselwerking 58
1112XS DIEMEN
Netherlands

Technical contact(s):
SCH030121-VRNED
J.H. Schellaars
+31 (0)104586055


INT006027-VRNED
VuurWerk Internet
+31 (0)9002888793


Domain nameservers:
ns.vuurwerk.nl 62.250.2.2
ns2.vuurwerk.net
ns3.vuurwerk.net

Date registered: 12-01-2000
Record last updated: 18-02-2008

Record maintained by: NL Domain Registry

En waar is dit te vinden: http://www.who.is/whois-nl

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door Pruim »

En het is erg stil bij produktiewerk.nl.

Of ben je nu bezig met het verkrijgen van een KvK inschrijvingsnummer?

tacodejong
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door tacodejong »

Volgens mij is het KvK nummer : 24010680

Te zien op : http://www.wocap.nl/companies/174/1749711.htm

Bezoek adres:
Valeriusrondeel 242
2902 CG - Capelle aan den IJssel

Postadres:
Postbus nr. 246
2900 AE - Capelle aan den IJssel

Telefoonnummer:
Tel. 010 - 4586055

Aanbiedingenlijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2008 14:50

Re: Klachtmogelijkheden tegen thuiswerkoplichters

Ongelezen bericht door Aanbiedingenlijn »

Geachte lezers: ons bedrijf ADMIRO verhuurt onder de naam www.aanbiedingenlijn.nl internetpagina's aan bedrijven die zelf geen site hebben. Wij hebben dus NIETS te maken met de thuiswerkcentrale van de heer Doef en hebben reeds in 2001 via de KvK Rotterdam de "aanbiedingenlijn" van de heer Doef in Schiedam kunnen dwingen deze naam niet meer te gebruiken. Als hij dat nu in 2008 nog wel doet is hij onrechtmatig bezig en beschadigt hij onze goede naam . Wij zullen hem daar danook op aanspreken. Overigens is ons bedrijf ingeschreven bij de KvK te Rotterdam onder nummer 10680 sinds 1923 ! Door toeval zijn wij op dit forum van Radar gestuit en geschrokken van de reacties Wij verwachten, dat de commotie rondom de naam aanbiedingenlijn.nl nu dus zal stoppen.
Mocht iemand nog steeds contact hebben met Doef en daarbij constateren dat hij de naam aanbiedingenlijn inderdaad ook nu nog gebruikt, dan zullen wij het heel erg op prijs stellen als u ons dat wilt melden. Mailadres: [email protected] Bij voorbaat dank!
John Schellaars, Dir.

Gesloten