LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook er in getrapt...

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Sylvana992
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2011 21:43

Ook er in getrapt...

Ongelezen bericht door Sylvana992 »

ik heb me ook 2 dagen geleden omlaten halen door de mooie praatjes van Direct-Thuiswerk! Helaas..
Ook het gerantiepakket geaccepteerd.. En niet eerst even opzoeken of het oplichters zijn *Zucht* Zo dom dom dom. Tja wat wil je met een uitkering, je wil toch wat bij verdienen en ik dacht nau het ziet er wel professioneel uit niet dus....
Lees net al de verhalen, en was net bezig om de brief uit te printen om het gerantiepakket op te zeggen..
Maar toen dacht ik opeens er staat geen straatnaam tuurlijk heb je dat niet nodig..
Maar ik ging voor de gein kijken bij google maps en zag ik opeens staan oplichters *Zucht* gewoon erin getrapt. Er is nog niks van me rekening af, zal wel snel wat af gaan weet echt niet wat ik nu moet doen ik denk wat de meeste mensen zeggen naar de bank gaan om me rekening te blokkeren, of terug boeken ik zou het echt niet weten ik bel zoiezo morgen de bank en dat weet ik hopenlijk meer...Weet wel ik doe dit NOOOOOIT Meer !! Ben me echt kapot geschrokken

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Ook er in getrapt...

Ongelezen bericht door sephora30 »

Heb je een bijstandsuitkering?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Ook er in getrapt...

Ongelezen bericht door dhc »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.


Gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen scheld- of vloekwoorden en nodeloos kwetsende tekst(en) te gebruiken.

opgelichtopinternet
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 sep 2009 19:02

Re: Ook er in getrapt...

Ongelezen bericht door opgelichtopinternet »

Sylvana992 schreef:ik heb me ook 2 dagen geleden omlaten halen door de mooie praatjes van Direct-Thuiswerk! Helaas..
Ook het gerantiepakket geaccepteerd.. En niet eerst even opzoeken of het oplichters zijn *Zucht* Zo dom dom dom. Tja wat wil je met een uitkering, je wil toch wat bij verdienen en ik dacht nau het ziet er wel professioneel uit niet dus....
Lees net al de verhalen, en was net bezig om de brief uit te printen om het gerantiepakket op te zeggen..
Maar toen dacht ik opeens er staat geen straatnaam tuurlijk heb je dat niet nodig..
Maar ik ging voor de gein kijken bij google maps en zag ik opeens staan oplichters *Zucht* gewoon erin getrapt. Er is nog niks van me rekening af, zal wel snel wat af gaan weet echt niet wat ik nu moet doen ik denk wat de meeste mensen zeggen naar de bank gaan om me rekening te blokkeren, of terug boeken ik zou het echt niet weten ik bel zoiezo morgen de bank en dat weet ik hopenlijk meer...Weet wel ik doe dit NOOOOOIT Meer !! Ben me echt kapot geschrokken
Waar bestonden de werkzaamheden dan uit?

Heeft men geld overgemaakt naar je rekening?

Gesloten