LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] thuiswerk

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
peerke12
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2007 08:44

thuiswerk

Ongelezen bericht door peerke12 »

Hall

Wie kam mij iets vertellen over secrets of Marketing

peerke12 :?:

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: thuiswerk

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Secrets of Marketing?

Ik heb eens die site, zij het vluchtig, bekeken en kon mij niet aan de indruk onttrekken dat ook hier weer sprake is van een MLM-methode waarbij je mensen moet overhalen om ook "het geheim" te willen afnemen.

Marketing zelf is namelijk helemaal niet zo'n geheim en heel duidelijk door een leraar aan ons verteld dat de basis van Marketing bestaat uit het kunnen bezien en proberen te beheersen van de (wat hij noemde) de vierspan van de 4 P's: Product,Plaats, Prijs en Promotie.

Product= wat het is. Is het een uniek product of bestaat het al.Is er veel concurrentie en hoe maak ik het product net even anders dan de andere vergelijkbare producten.

Plaats= waar wordt het product gemaakt? Vlak bij de markt?Kan het goedkoper elders gemaakt worden.(lagere totaalkostprijs- dus alle factoren meegerekend zoals ook distributie)

Prijs=afhankelijk welk product, de markt=prijselasticiteit,op welk moment het breakevenpoint willen bereiken.

Promotie= reklametechnieken.krant/weekbladen/radio/tv/posters/ forums zoals hier (sluikreklame),enzovoort.

Nee, betaal niet hun maar stort het geld maar op een rekening van een of ander goed doel.

Immers, je hebt nu de basisprincipes al gratis en voor niemendal hier van mij gekregen.
ZONDER geheimen, zonder enige betaling,zonder dat je daarmee anderen zou moeten gaan lastig vallen.

Bij hun is gratis n i e t gratis, bij mij wel.
En wil je meer weten over marketingtechnieken dan zijn er meer dan voldoende boeken op die 4 gebieden die ik noemde.
Of ze nu nog bestaan weet ik niet, maar in mijn tijd waren dit vaak ook de Marka-pockets.

Nu maar door een actie van een of andere gek die mijn naam
kanovaarder misbruikt met kanOvaarder en ook ondertekend met "grootvader".
Dus nu maar voortaan even ondertekend met

kanovaarder.

En ja, die andere wist alles van marketing: "alle reklame is prima! Ook die reklame van Renault". "Als de naam maar genoemd wordt".
Ja, zotter kun je niet praten!
En dus maar pesten!

peerke12
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2007 08:44

Re: thuiswerk

Ongelezen bericht door peerke12 »

hoi kanovaarder

bedankt voor het reageren op secrets of marketing.
kreeg zelf ook al het idee dat het op mlm leek.
ik heb ook de site gelezen ,maar ook naar de band geluistert voor een curcus vragen ze 1900 euro en is geheel via de telefoon.
toen vond ik het geen zuivere koffie meer.
dus mooi niet doen zegt mijn verstand.

grtjes peerke12 :lol:


kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: thuiswerk

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Thuiswerk 1000 euro? Niet krijgen maar betalen?

Weet u wat u doet.
Stort gewoon 25,- euro op een rekening van één of ander goed doel zoals Warchild o.i.d.
Dan bent u wat mij betreft overal van af!

Mocht u nog wat speciaals willen weten voor uw winkel of branche waar u werkzaam in bent dan kunt u gerust terug komen.

1000,- euro!!!
Gekke dingen gelezen hier op dit forum maar zo zot heb ik het nog niet 1 keer gelezen!

Grootvader

Gesloten