LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Stephanie185
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 mei 2007 20:49

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door Stephanie185 »

Ik heb maar 1 kind, en die is 11 maand op dit moment, dus die krijgt van mij nog geen ijs.

Ken wel meer info nummers die je vrij lang aan de lijn houden, thuiswerkgedoe wat ik had gebeld, werd ik direct doorgeschakeld, geen wachttijd, geen nummers kiezen, en binnen 2 seconde had ik een medewerker aan de lijn, hoe kan dat dan?
Plus hun gaven me een site waar ze thuiswerkers zochten.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Thuiswerk.

Wel Stefanie, dan heb je alle geluk van de wereld gehad en dan maar hopen dat je uit die gekregen lijst inderdaad thuiswerk vind waar je wat aan verdiend.

En dan......... een kind van 11 maanden?
Nee, die geef je geen ijs natuurlijk.

En ook....... mocht je betaald thuiswerk hebben gevonden op de manier zoals je hebt gezegd geef dit dan ook in deze rubriek door want er schijnen veel zoekers te zijn naar betrouwbare adressen.

Grootvader

icestorm
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2007 00:43

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door icestorm »

Beste mensen van het forum.

Ik ben voor de eerste keer hier,omdat ik ook vaak in de sprookjes geloofden,en ook een slachtoffer ben.Al hoe wel ik het geld niet nodig heb.
Ik deed het voor plezier dacht ik trouwens.
Ik ben nu zelf gewoon op onderzoek uit om alle namen en websites bij elkaar te krijgen die totaal gewoon oplichterij is zo noem ik het gewoon,ookal lijkt het van niet en kan je er toch wat aan verdienen.

Ik vind het allemaal heel erg als ik zie hoeveel mensen er in duiken,en terwijl er ook mensen zijn die hier op dit forum nog doen alsof ze er wel aan verdienen,terwijl er word gezegt van de meeste mensen dat het een oplichter is.

Ik zal proberen alles bij elkaar te krijgen wie een oplichter is en wie niet.
Dus zal ik hier een paar dingen vertelen wat je niet en wel kan doen enz.


Les 1:nooit maar ook nooit 0900 draaien(ze verdienen geld van jou,en jij niet van hun)Moest je het toch doen,ga dan niet meer dan 2 minuten aan die 0900 lijn hangen,hang gewoon op en probeer later nog een keertje,of beter van niet.
Les 2:Kijk ook naar het uiterlijk van de website's die veel geld en je veel beloofen dat je snel rijk word.(Je word niet rijk dat kan niet en is onmogelijk.Ook als ze met die flauwe kul komen van maar ja in de usa is het erg populair.


Ik had bij ..... ik noem hier nog geen namen een account waar ik per klik 3 cent aan zou verdienen.Het werkte wel,maar ik kreeg ook emails om op neckerman te kliken terwijl ik al eerder aan necker man had gevraagt of ze daar aan mee deden, en daar deden ze totaal niet aan mee.Dus wie betaalt wie eigelijk,hoe kunnen die mensen die van alles beloofen toch 3 cent geven er voor.Nou dat ging ook niet ik kreeg het ook niet.Je moet nammelijk zo veel kliken en soms formulieren in vullen dat je dat niet bijhoud of je nu wel echt iets krijgt er van.

Het is allemaal te mooi om waar te zijn,en het is zo zonde van je geld ookal zeg je het is maar 15 euro voor een pakketje waar je mee zou geld kunnen verdienen.Elke keer als iemand dat pakketje koopt maak je hun rijker en jij bent 15 euro armer.Doe het gewoon niet!!!!.

Ik zie hier eigelijk meer slechte dingen dan goede dingen.
En als ze goed zijn dan nog is het niet te vertrouwen,omdat hier ook natuurlijk mensen die zelf in dat zaakje zitten en proberen nep verhalen te vertelen om hun goed te praten,om je te overhalen dat het wel werkt zolas zij zegen.Ik zeg niet dat het niet kan.Maar rijk worden of 25 euro per email krijgen,stuur mij dan maar 200 email per dag geen probleem.
Dan kan ik elke maand een nieuwe auto kopen.
Ik vind het gewoon zonde voor de mensen die geen geld hebben en toch willen proberen iets te verdienen omdat ze niet kunnen werken zonder computer omdat ze meschien een ziekte hebben niet kunnen lopen of hun inkomen is slecht arbeid ongeschikt aowtje noem maar op.
Ik vind gewoon dat er iets gedaan moet worden aan dit spel.

En ik kan dat niet alleen,daar voor heb ik eerlijke mensen voor nodig di emet mij een website wil maken die ik zelf zal betalen om alle oplichter waar wij zeker van zijn er op te plaatsen en ook natuurlijk de goede mensen waar je wel iets aan kan verdienen die niet liegen wat in hun voorwaarden staat.Wat ik denk zoalang iemand in zijn voorwaarden zegt dat ook zo is en later blijkt dat het niet zo is,dan is dat echt wel straf baar.

Dus waarom zouden we het niet doen?

Sorry voor mijn nederlands.Ik ben wel nederlands maar heb heel veel typ fouten.Dat is mijn zwake kant helaas.


Dus wie denkt dat hij een oplichter heeft gevangen waar hij 100% van overtuigt is email het naar mij aub dank u voor u mede werking.

[email protected]

Met vriendelijke groeten icestorm

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door FerryG »

Er bestaat wel degelijk eerlijk thuiswerk, maar dan verdien je echt geen gouden bergen, zoals velen beloven.
Een voorbeeld is GfK (link), maar die is alleen in België actief, voor zover ik weet.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door kanovaarder »

streepjescodes verzenden als bijverdienste in belgië.

Maar wel heel erg schraal betaald zeg!!
50,- euro per jaar!!!!
Daar kun je niet eens de extra schoenen voor kopen voor winkelbezoeken!

Sorry thuiswerkzoekers!!
Alweer een sof!

Grootvader

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door FerryG »

Vind je? Je redenering klopt niet: je schoenen slijten niet meer dan anders, want die boodschappen had je toch wel gedaan. Even een paar minuten bezig, en klaar. En dan een paar eurootjes binnenhalen als extra zakcentje. Leuk toch? Ik doe het zelf ook.

Gesloten