LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Kneetje
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:15

TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door Kneetje »

Op 16-8 ontvingen we onderstaande e-mail .

Met daarin een nieuwe manier om je te laten bellen met hun 0900nr.
Ze maken je bang met het zgn. doorspelen van je gegevens aan de belastingdienst ook voor mensen die nog nooit voor ze hebben gewerkt.

Raar, erg raar.

De dagen van de week en/of maand kennen ze ook niet zo goed, 21 augustus 2007 is toch echt op dinsdag en niet op woensdag, zoals in de e-maail staat.


Hieronder de mail:>>

Beste Thuiswerker

We hebben meerdere malen ons thuiswerkaanbod aan u verzonden echter geen reactie uwerzijds. Bent u reeds aan de slag of heeft u ander werk laat even weten dan kan ik u uitschrijven. Ik heb momenteel diverse vacatures openstaan die ik nog niet kan invullen

BELANGRIJK

Tevens zijn wij verplicht om uw gegevens door te geven bij de belastingdienst, ook als u nog nooit thuiswerk heeft gedaan. Indien u hier bezwaar tegen heeft kunt u dit telefonisch melden bij de consulente zij kan u direct uitschrijven

Aanstaande woensdag 21 augustus dienen wij de belastingdienst de gegevens te verstrekken van alle thuiswerkers die ingeschreven staan inclusief alle e-mailadressen.

Kunt u indien mogelijk vandaag nog met de consulente contact opnemen via 0900-0400354 (80cpm)

Als u aan de slag gaat worden uiteraard telefoonkosten vergoed Kunt u uiterlijk voor morgen een reactie geven of u wenst te werken of uitgeschreven wil worden.

Verder melden wij u gratis aan bij alle thuiswerkcentrales in Nederland

Met vriendelijke groet

TWC Admin

39&toon
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2007 18:02

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door 39&toon »

Ook ik heb een mailtje gehad waarna ik heb teruggemaild dat ik uitgeschreven wilde worden. Hierop wederom een mailtje met het verzoek dit telefonisch te doen. Hierop gebeld maar verder dan de mededeling dat ik de eerstvolgende wachtende was kwam ik niet. Omdat dit s'nachts om 2 uur was komt dit over als oplichting. Reageer dus niet op deze e-mails van dit bedrijf.
Vandaag weer een e-mail verzonden die onbestelbaar terugkwam. Gezocht op hun site (www.thuiswerkcentrale-twc.nl) waarop een ander e-mailadres staat, doch e-mails met dit adres komen ook onbestelbaar terug. Door mensen een duur telefoonnummer te laten bellen zonder te antwoorden is dit dus gewoon oplichting.
Op de site van een wel betrouwbare tuiswerkcentrale (thuiswerkcentrale.nl) staat onderstaand sukje.

Wij krijgen de hele dag berichten van mensen die van ons een e-mail hebben ontvangen. Het zou gaan over belasting of iets dergelijks.
Wij hebben deze mail NIET verzonden.
UPDATE: Wij krijgen net de website van het betreffende bedrijf doorgestuurd:
www.thuiswerkcentrale-twc.nl
Het ziet er naar uit dat een e-mail sturen naar dit bedrijf geen zin heeft (komt terug). Daarom lijkt het erop dat u het beste niet op deze e-mail kunt reageren.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Thuiswerk en dure telefoontjes.

Aha, die All Handling Service toch!
Proberen nu onder de andere naam TWC maar met dezelfde vlag de mensen te belazeren met dure telefoontjes!

Nee, natuurlijk geen e-mail!
Telefoneren moet u! Telefoneren tot u een ons weegt.
"Er zijn nog tien wachtende voor u" of
Indien u inlichtingen over thuiswerk wilt hebben toets 1
Over de kat van ons toets een 2
Over wie wij zijn en hoe ome jaap heet toets 3
enz,enz,enz,
tot bij:
Over onze doorgave van uw gegevens aan de belastingdienst toets 45.

En dit alles in een tempo alsof ze net een maaltijd slakken hebben gegeten of kruipolie hebben gedronken.

Kortom, pure oplichting!
Erger nog (en duidelijker voor een oplettend mensch) dan dat All Handling Service !!!

Laat ze toch fietsen stelen op het Damrak.

Grootvader

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Thuiswerk bestaat niet. Tenzij je een eigen bedrijf hebt.
Wanneer leren mensen dat nou eens.

twc Bovenkarspel
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 aug 2007 11:20

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door twc Bovenkarspel »

hallo,
graag willen wij reageren over het item TWC bij u behandel en op uw Forum.
Wij zijn de firma TWC bovenkarspel en zijn ook een thuiswerkcentrale met die verstanden dat wij bona fide werk leveren en ingeschreven staan bij de k.v.k te alkmaar,onze site is www.thuiswerkcentrale-twc.nl alleen het e-mail adres is daar nog niet veranderd omdat wij pas over gegaan zijn naar een andere provider van wegen deze toestanden, dat mensen gaan zoeken op internet oke maar dat ze blindelings dit bedrijf gaan beschuldigen zijn in mijn ogen de zelfde praktijken als waar ze over klagen, laten ze eerst een site eens goed bekijken en ja dan zien ze dat daar geen 0900 nummers opstaan en als ze dan de moeite nemen een normaal telefoonnummer te draaien hadden ze van ons gewoon een antwoord gekregen voor zover mogelijk.
onze vraag aan u is dan ook of u dit misschien in een uitzending of via uw site naar voren kan brengen, als u vragen of dergelijke heeft neem dan a.u.b. even contact met ons op onder tel:0228-511379.
mvgr,
de directie van TWC Bovenkarspel.

Toolboy

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door Toolboy »

Haha.

Op deze manier proberen gratis reclame te maken.

Als de tros z`n eigen regels er op naleefd is deze reclame sel weg.

Groet T

twc Bovenkarspel
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 aug 2007 11:20

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door twc Bovenkarspel »

beste toolboy,reclame hebben wij niet nodig maar wel zuivering van onze bedrijfsnaam, als je onze reactie goedleest had dit je duidelijk moeten zijn. Maar waarschijnlijk ben jij een van de oproer kraaiers die niet weet hoe en wat maar toch wat wil zeggen en dus een bona fide bedrijf stuk maakt.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door gravedigger »

Als ik de links ga volgen, kom ik uit bij de huiswerkLIJN van een of andere oplichter. Die lijkt dus mails te ondertekenen met thuiswerkCENTRALE. Het is dus aan julloe om actie te ondernemen tegen deze persoon en niet Tros-Radar!

twc Bovenkarspel
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 aug 2007 11:20

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door twc Bovenkarspel »

Door ons is er al actie onder nomen maar als er op een forum op niet juiste manier over ons bedrijf word gesproken hebben wij het recht om hier op te reageren.

Toolboy

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door Toolboy »

Dank u om mij een oproerkraaier te noemen.

Op uw site is niets zinnigs te vinden.

Naam zuiveren doe je persoonlijk en niet via een forum :wink:

Groet T.

Bij deze neem ik een pad stelling in Ik las zojuist elders de reactie van maxiem.

T

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door kanovaarder »

TWC Bovenkarspel

Zo, mag dan even deze All Handling Service-jager even reageren?

Ja, u staat inderdaad in het handelsregister in Alkmaar.
Sterker nog! Uw bedrijf is volgens dat register in een gewone straat in Alkmaar gevestigd.
Ja, ik heb ook de link aangeklikt van u en eens die site bekeken.
Deze is niet alleen klungelig in elkaar gezet.
Is die naam TWC klungelig tegen een muur naast een bedrijfsdeur opgehangen maar nergens verder de werkelijke adresgegevens van dit bedrijfspand waar men als thuiswerkers spullen zouden moeten ophalen.
Geen (gewone) telefoon/faxnummers, geen Algemene voorwaarden, "ieen bedragen wat met het thuiswerk verdiend kan worden!!!

En dan "mijnheer" gaan er geen belletjes rinkelen maar grote kerkklokken met daarbij brandweersirenes en de toeters van grote cruiseschepen.

En daarom....... jaag mij niet in de gordijnen want in dit speciale geval ben ik ertoe in staat om mede met hulp van die KvK uw hele geschiedenis van dit "bedrijf"eens te gaan onderzoeken.

Al ben ik oud, ik ben niet dom.
Bovendien door mijn leeftijd en mijn vak de levenslessen gehad om door dit soort teksten heen te kunnen prikken.

Kom nou, de mensen de stuipen op het lijf jagen met uw onzin over
"inlichten van de belastingdienst".
Zelfs mensen met een zuiver geweten beangstigd dit soort brieven van u.

Bah!

Grootvader

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door gravedigger »

TWC
Industrieweg 7
1613 KT Grootebroek
tel: 0228-511379
Fax: 0228-511379
[email protected]
http://www.thuiswerkcentrale-twc.nl


ff te hard geschreeuwd Kano :|

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door jor »

[/quote]Is die naam TWC klungelig tegen een muur naast een bedrijfsdeur opgehangen maar nergens verder de werkelijke adresgegevens van dit bedrijfspand waar men als thuiswerkers spullen zouden moeten ophalen.
Geen (, geen Algemene voorwaarden, "geen bedragen wat met het thuiswerk verdiend kan worden!!!



Toch ben ik het hier met kanovaarder eens, Veel te weinig info en een website die mijn kleinzoon van 12 binnen een uurtje gemaakt heeft. Het komt over als hetzelfde bedrijf dat de fout in ging en alleen wat gegevens heeft gewijzigd. Thuiswerk is vrijwel nooit op deze manier te krijgen .


twc Bovenkarspel
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 aug 2007 11:20

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door twc Bovenkarspel »

graag geef ik nog een reactie, dat je nu reageer is wel erg laat maar goed, een site op bouwen is voor ieder voor zich en comentaar makkelijk geleverd. Regels en voorwaarden krijgen de mensen of telefonisch door of als ze bij ons op het bedrijf komen praten. Bedragen kunnen nooit vooraf worden gemeld omdat elk werk een ander bedrag heeft wel krijgen onze mensen het bedrag te horen als er een klus is en staat het de mensen vrij om de klus wel of niet aan te nemen. Dat je stelt dat onze adres gegevens niet zijn te achterhalen kijk dan eens op de reactie boven je eigen rectie op het forum. Voorts geld voor een ieder het zelfde als wat wij aan kanovaarder cq. grootvader bij het kassa forum hebben verteld oordeel pas over een bedrijf als je dit bedrijf ook werkelijk kent of neem anders de moeite ons bedrijf eens te komen bezoeken en praat eens met onze hal of thuiswerkers. thuiswerk is echt wel te verkrijgen op een goede manier zoals bij ons bedrijf of kijk anders eens op de volgende link www.meldpuntthuiswerk.nl.

mvgr.

directie twc-bovenkarspel.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door jor »

Op dit moment ligt de Thuiswerkcentrale Aurora voor ten opzichte van De Thuiswerklijn en Thuiswerk.tvv.

Aurora , Nu ook met een maandelijkse machtiging van € 15.95 ,- Per Maand een voorkeursbehandeling op het gebied van Thuiswerk.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Volgens mij dus opnieuw de wereld op zijn kop. Dus eerst betalen Voor je thuiswerk krijgt aangeboden?? Er zal toch ( hoop ik ) Niemand Zo dom zijn om op dit soort AANBIEDINGEN in te gaan. Of het nu een duur 0900 nummer is of deze dingen , Je betaald Nooit om werk te krijgen. Een gouden regel waar als je jezelf daar aan houd, misschien geen thuiswerk krijgt maar ook geen geld kwijtraakt.

hansworst
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 sep 2007 17:21

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door hansworst »

pas op voor bovenstaand thuiswerk buro! kreeg net email of ik even gegevens wil ingeven oa adres en bank of giro nummer e.d!!

dus niet doen! met deze gegevens kunnen ze zo geld van je rekening afschrijven!! alhoewel dat niet zou moeten kunnen ,gebeurt het dagelijks ook met andere bedrijven!!
gr

hansworst

ps: bedoeld wordt AURORA

Stephanie185
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 mei 2007 20:49

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door Stephanie185 »

Ik vraag me af: Mensen zijn negatief over thuiswerkcentrales als je een 0900 nummer moet bellen, maar er zijn toch ook genoeg info dingen dat als je die belt je ook een 0900 nummer moet bellen?
Niet als aanval bedoeld dit, maar ik vroeg het me af.
En ook voor mensen die alleen een mobiel hebben is alles helemaal duur, want daar komen nog eens "Kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon" overheen :?

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door kanovaarder »

thuiswerk via een 0900-nummer.

Beste Stefanie,

De reden om in dit verband te waarschuwen voor 0900-nummers vloeit voort uit de ervaring dat men door zo'n nummer te bellen door die "thuiswerkorganisatie"erg lang aan het lijntje wordt gehouden met onzinnige (vaak automatisch gegenereerde) vragen waarna de verbinding na een minuut op 20-30 verbroken wordt en dit à (minimaal) 0,85 €ct/minuut.

Het "bureau" verdient dus aan de telefoontjes en heeft in vrijwel alle gevallen geen enkele interesse in kandidaten voor thuiswerk, begrijpt u?

Grootvader

Stephanie185
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 mei 2007 20:49

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door Stephanie185 »

Ja maar als ik zie hoe lang ik gemiddeld bij de belastingdienst aan de telefoon hang...Pff dat is ook niet mis, doorschakel hier, wachttijd daar, even dit opzoeken, even dat nakijken, sorry mevrouw ik moet u toch doorschakelen....
Ik ben 1 keer in 10 minuten tijd wel 5 of 6 keer doorgeschakeld, kortom, 5-6 keer weer alles opnieuw vragen en uitleggen, dat kost ook een berg met geld!

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: TWC en nieuwe manier om je te laten bellen met 0900nr

Ongelezen bericht door kanovaarder »

0900- nummers.

Toe nou Stefanie,

Die belastingdienst moet je wel bellen om geen moeilijkheden te krijgen.
Ook de politie werkt met 0900- nummer maar die heb je dan op dat moment waarschijnlijk dringend nodig.

Maar zo'n "thuiswerklijn"die in 99,9 van de 100 gevallen nooit zal leiden tot thuiswerk daar ga je toch niet minstens een half uur voor aan de lijn hangen à 85 eurocent per minuut???

Wees extra lief voor de kinderen. Koop een ijsje voor ze van het geld dat je met mijn advies uitspaart.


Grootvader

Gesloten