LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vragen over (ander) thuiswerk

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Hadiyyah1
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2017 03:05

Vragen over (ander) thuiswerk

Ongelezen bericht door Hadiyyah1 »

Hallo,

Ik ben momenteel woonachtig in het buitenland en ik werk voor een bedrijf van uit huis. Ze betalen elke week netjes uit. Hun naam is host4solutions.
Het enige nadeel is dat het werk seksuele berichtjes sturen naar mannen is. Of eigenlijk moet je gewoon met ze chatten zo lang als je kan maar het gaat altijd over seks.

Nu ben ik opzoek naar een soort thuiswerk dat ik altijd zie op websites. Wanneer je bvb op de website van ing,ziggo,ns of waar dan ook zit dan zie je altijd een pop up staan met live chat. Dat je met een medewerker live kan chatten. Ik ben benieuwd waar je kan soliciteren voor dit werk en ik neem aan dat het ook thuis werk is. Ik hoop dat iemand hier mij verder kan helpen. Verder zijn andere opties ook welkom maar geen telefonisch verkoop aub of vorkjes vouwen want ik ben niet in Nederland.

groeten.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Vragen over (ander) thuiswerk

Ongelezen bericht door hänschen klein »

In welk land wilt u dit gaan doen, m.a.w. thuiswerk googelen is niet de juiste tip ... want dan komt u uitsluitend op nederlandse sites terrecht. Bent u fit voor vertaalwerk in één of meerdere talen, bijzondere vakkennis? en welke talen/welk gebied?

VOORBEELD: http://www.nationalevacaturebank.nl/vac ... ogle.nl%2F
Laatst gewijzigd door hänschen klein op 16 mei 2017 10:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Vragen over (ander) thuiswerk

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Hadiyyah1 schreef:Hallo,

Ik ben momenteel woonachtig in het buitenland en ik werk voor een bedrijf van uit huis. Ze betalen elke week netjes uit. Hun naam is host4solutions.
Het enige nadeel is dat het werk seksuele berichtjes sturen naar mannen is. Of eigenlijk moet je gewoon met ze chatten zo lang als je kan maar het gaat altijd over seks.

Nu ben ik opzoek naar een soort thuiswerk dat ik altijd zie op websites. Wanneer je bvb op de website van ing,ziggo,ns of waar dan ook zit dan zie je altijd een pop up staan met live chat. Dat je met een medewerker live kan chatten. Ik ben benieuwd waar je kan soliciteren voor dit werk en ik neem aan dat het ook thuis werk is. Ik hoop dat iemand hier mij verder kan helpen. Verder zijn andere opties ook welkom maar geen telefonisch verkoop aub of vorkjes vouwen want ik ben niet in Nederland.

groeten.
Als je denkt dat je zonder op locatie te zijn of zonder cursus bij die instellingen livechatwerk vanuit thuis kan gaan doen denk ik dat je het mis hebt.

Waarom kun je niet buiten huis werken? En als je in het buitenland zit is het misschien verstandiger daar werk te zoeken.

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Vragen over (ander) thuiswerk

Ongelezen bericht door kuklos »

Hadiyyah1 schreef:Ik ben momenteel woonachtig in het buitenland en ik werk voor een bedrijf van uit huis. Ze betalen elke week netjes uit. Hun naam is host4solutions.
Het enige nadeel is dat het werk seksuele berichtjes sturen naar mannen is. Of eigenlijk moet je gewoon met ze chatten zo lang als je kan maar het gaat altijd over seks.
Dus jouw werk is mannen laten betalen voor iets wat nooit zal gebeuren. Daar hebben we een term voor: oplichting. En nu wil je dat we jou gaan helpen?
Hadiyyah1 schreef:Wanneer je bvb op de website van ing,ziggo,ns of waar dan ook zit dan zie je altijd een pop up staan met live chat. Dat je met een medewerker live kan chatten. Ik ben benieuwd waar je kan soliciteren voor dit werk en ik neem aan dat het ook thuis werk is. Ik hoop dat iemand hier mij verder kan helpen. Verder zijn andere opties ook welkom maar geen telefonisch verkoop aub of vorkjes vouwen want ik ben niet in Nederland.
Eerst nogmaals de vraag waarom we iemand zouden werken die anderen oplicht.
Daarna de vraag waarom klantenservice thuiswerk zou zijn?

stofzuigertje

Re: Vragen over (ander) thuiswerk

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Huidige houden want er zitten vele oplichters tussen die veel beloven maar zelden uitbetalen.....

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Vragen over (ander) thuiswerk

Ongelezen bericht door berndv »

Hadiyyah1 schreef: Nu ben ik opzoek naar een soort thuiswerk dat ik altijd zie op websites. Wanneer je bvb op de website van ing,ziggo,ns of waar dan ook zit dan zie je altijd een pop up staan met live chat. Dat je met een medewerker live kan chatten. Ik ben benieuwd waar je kan soliciteren voor dit werk en ik neem aan dat het ook thuis werk is.
ik denk een ietwat verkeerde aanname. Ik heb zelf bijna 10 jaar in de klantcontact wereld gewerkt, en thuiswerk begint langzaam maar zeker wel steeds meer te komen daar, maar in beginsel zul je gewoon op de klantenservice werken, met de mogelijkheid om thuis te gaan werken.

randy007
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2013 09:43

Re: Vragen over (ander) thuiswerk

Ongelezen bericht door randy007 »

Ik ben momenteel ook op zoek naar thuiswerk vanuit het buitenland en kwam zodoende op dit topic terecht.

Misschien heb je iets aan deze website:
http://www.thuiswerkvacatures.nl/blog/t ... uitenland/

Volgens mij zijn dit meer parttime vacatures. Mocht iemand nog informatie weten over fulltime thuiswerk vanuit het buitenland dan hoor ik het graag!

Gesloten