LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.answer-email.nl

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Roy Duijkers
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2007 22:08

www.answer-email.nl

Ongelezen bericht door Roy Duijkers »

Hallo allemaal,

Ik heb van een vriend de site www.answer-email gekregen en vroeg me af of deze betrouwbaar is, en of ik hiermee echt een extra zakcentje kan bij verdienen??

heeft iemand hier ervarig mee? vertel het me dan A.U.B.

Met vriendelijke groet,

Roy

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: www.answer-email.nl

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Answer-mail.

Een MLM-methode.
Betaal geld en je krijgt die "info"die ook weer zelf moet zien te verkopen.
Meestal vraagt men jou om € 25,- te betalen.

Van echt mails gaan beantwoorden is geen sprake en zeker niet die € 25,- per mail.

Grootvader.

Roy Duijkers
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2007 22:08

Re: www.answer-email.nl

Ongelezen bericht door Roy Duijkers »

Beste grootvader,

Wat is een MLM Methode??
En waarom staat er op de site succesverhalen met een foto gepubliceerd??

met vriendelijke groet Roy

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: www.answer-email.nl

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Answermail en MLM-methode.

Laat ik eerst eens beginnen met een arabisch sprookje van een arme herder die zijn koning een heel goede dienst heeft bewezen en dus een wens mocht doen.
De herder wenste op het 1-e veld van een schaakbord slechts 1 (één) graankorrel, maar op het tweede veld 2, op het derde veld 4, op het vierde veld 8, op het vijfde veld 16, op het zesde veld 32, enzovoort.
Een schaakbord heeft bij mijn weten 64 velden dus reken maar verder.

Bij dat Answermail gaat het erom dat u eerst een bedrag moet betalen (ik dacht € 25,-) waarna u de info krijgt dat u die informatie ook weer moet zien door te verkopen aan een aantal mensen.
Omdat heel veel mensen zo verstandig zijn om fora als dit te lezen zijn er maar weinigen aan wie u met succes die info zou kunnen slijten.

Deze MLM-methode wordt,zoals u wellicht ook gelezen heeft, ook gebruikt door Tupperware,Amway,Herbalife, enzovoort.
Daarbij wordt er het meest verdient door de hoogste in de pyramide die in Nederland begon met sub-distributeurs aan te trekken, die sub-distrtibuteurs moesten ook weer sub-sub-distributeurs vinden omdat paar daarmee verdient wordt.
Immers, alles in die schakels moet zijn deel van de omzet betalen aan die grote groep die boven hem staat en zo verder.

En dan bent u verkoper van het overigens uitstekende product Tupperware en koopt u het demonstratiepakket in.
Dan gaat u proberen met het houden van party's Tupperware te verkopen.
Eerst binnen de familie, dan de buren, de collega's, de kennissen,de verdere familie maar dan gaat het stokken want iedereen heeft al Tupperware.
En kijk, u zit dan nog met een voorraad Tupperware,Amway (reinigingsproducten),Herbalife (kruiden die ook soms voor mensen erg gevaarlijk kunnen zijn zoals gebleken bij suikerziekte!) of met die Answermail dat aan de straatstenen nog niet te slijten blijkt.

Kortom,
De piramide begint met dat ene graankorreltje maar al bij die 64-e zijn miljarden korreltjes nodig.
Nederland heeft met baby's en grijsaards meegerekend ruim 16 miljoen inwoners en velen hebben al eens kennis gemaakt met één of meerdere van die methode's.

En daarom maar een webwinkeltje beginnen met die magere kennis opgedaan op die party's of proberen Answermails e.d. aan de man te brengen.

Ach, de wereld is een schouwtoneel..........

Grootvader

mammamirjam
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2008 11:16

Re: www.answer-email.nl

Ongelezen bericht door mammamirjam »

Hallo grootvader,

Ben toch blij met een reactie van uw kant.
Ook ik ben dus zo'n beetje op zoek naar betrouwbaar thuiswerk en kan toch eigenlijk tot de conclusie komen, dat dat echt bijna niet meer bestaat.
Ik las ook over de 25 euro voor elke beantwoorde email.Volgens mij te mooi om waar te zijn.... Als dat echt zo zou zijn, zou toch iedereen driftig aan het tikken zijn achter zijn pctje??
Toen ik vroeg om meer info over "het antwoord" dat in het starterspakket zit, kreeg ik een vaag verhaal, van eerst de 25 euro betalen, en dan krijg je "het antwoord"....
Zeer dubieus allemaal....
Daarom wil ik Grootvader even bedanken voor het weghalen van mijn onzekerheid om misschien toch wel in zee te gaan met deze onzin...
Gelukkig ben ook ik zo slim geweest om even te gaan lezen op forums zoals deze!

Grootvader BEDANKT!! :D

Groetjes Mirjam

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: www.answer-email.nl

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Tsjonge. De eerste keer dat ik ga blozen. :oops:

Maar......... Het geeft tevens het grote nut aan van dit soort fora (meervoud van forum).
Soms doet men het andersom, eerst kopen en dan pas hier kijken.
U bent zo verstandig dat u eerst kijkt en dan pas beslist.

Wie affaires als Playco,Funtoys en dergelijke heeft gevolgd heeft kunnen zien dat eerst kijken, dan pas kopen veel mensen veel ellende en geld zou hebben bespaard.

Met dank voor uw reactie,
teken ik met zeer vriendelijke groeten;

Grootvader :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Gesloten