LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
MAXIEM

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag inge1972,

8)

Thuiswerk:

Er zijn erg veel thuiswerkfirma's in Nederland waarvan er naar mijn mening mogelijk geen enkele betrouwbaar is. Zij zijn er om hun eigen kas te spekken en niet voor mensen die thuiswerk zoeken.

Waarom ben ik die mening toegedaan? Op de grote consumentensite's staan erg veel klachten over dit soort firma's.
Het draait altijd om het volgende:

Je moet vooraf betalen voor een soort catalogus. Die kost meestal zo rond de 30 euro. Je krijgt dan enkele a4tjes met een nietje er door heen met wat kopietjes van advertenties die meestal gedateerd zijn. De werkelijke waarde van zo'n catalogus ligt zo rond de 1 euro!!!

Sommige firma's werken ook met een soort overeenkomst. Je betaalt elke maand bijvoorbeeld € 8,75 en krijgt dan via een e-mail af anderzijds een zogenaamde actuele aanbieding waarin vrijwel altijd al voorzien is. In feite betaal je dus ongeveer 100 euro op jaarbasis en je hebt wel een overeenkomst afgesloten die jaarlijks stilzwijgend wordt verlengd. Wil je daar van af dan kost dat ook weer geld omdat je meestal aangetekend moet opzeggen

Sommige firma's werken met een 900 nummer tegen een fors tarief. Het is dan de bedoeling dat je veel belt en zij zorgen er dan wel voor dat je lang aan de lijn blijft. Ook dat is kassa voor de firma want zo'n verbinding kost al gauw een halve euro per minuut.

Veel firma's werken ook met een combinatie van bovenstaande drie punten.

Als er werkelijk vanuit het bedrijfsleven veel vraag zou zijn naar thuiswerk, dan zou het bedrijfsleven zelf de kosten van zo'n firma wel voor haar rekening nemen.

Pas vooral goed op als je het woord "garantie" ziet staan. Dit woord geeft aan de argeloze lezer enig vertrouwen en dat is misplaatst.

Volgens mij is de enige manier om thuiswerk te krijgen: informeren bij familie, buren, kennissen en vrienden.

Thuiswerk houdt in dat je geld verdient en niet uitgeeft!

Sukses, groeten, Maxiem.

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Het bedrijf waar ik werk doet graag zaken met Thuiswerkcentrale TWC in Grootebroek (West-Friesland). Hier hebben we goede ervaringen mee: leveren prima werk voor een redelijke prijs. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik niet het fijne weet van hoe de thuiswerk-kant zelf geregeld is, maar ze zijn in ieder geval wel op een normale manier te bereiken.

De website is: http://www.thuiswerkcentrale-twc.nl

En ja, de site ziet er niet uit, maar er staat wel gewoon een bezoekadres, normaal telefoonnummer en e-mail adres. Dus degenen in West-Friesland zouden hier eens hun licht op kunnen steken.

Voor de rest hoop ik dat degenen die graag thuiswerk doen ook bedrijven vinden die hier wél op een professionele manier mee omgaan. Succes!

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Thuiswerk

Het gaat er in deze diskussie niet over tevredenheid van opdrachtgevers maar hoe zij die willen thuiswerken of, zoals met Alle Handling Service als thuiswerker behandeld wordt! (Als ze al aan thuiswerk zouden komen!!!).

Lees daarvoor maar eens de verhalen over dat All Handling Service terug.
Of is dat niet van belang voor de opdrachtgevers zelf???
Zo ja, lees eerst en laat dan de opdrachtgever die zo tevreden is meer eens terug reageren.

Overigens zou ik dan wel graag ook van die thuiswerkers van de door u aangehaalde thuiswerkcentrale willen horen wat men daar verdienen kan per uur.

Grotebroek ligt nogal dicht bij dat All Handling service waarvan wij nu niets meer horen.
Toevallig niet in dit geval een andere naam maar hetzelfde bedrijf??

Grootvader.

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Geen idee. Dat kun je ze zelf vragen, neem ik aan. Maar de vraag in dit topic was of er nog ergens betrouwbare thuiswerkcentrales waren, dus noem ik er één waar ik zelf goede dingen over hoor en die gewoon via een normaal telefoonnummer bereikbaar zijn. De rest mogen jullie zelf uitzoeken als jullie geïnteresseerd zijn; ik ga zelf wel gewoon elke morgen met de trein naar mijn werk :).

nathalieh
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 sep 2007 09:00

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door nathalieh »

Hallo nelliebouman.

Zou je me misschien kunnen zeggen waar je dat thuiswerk heb gevonden want ben ook druk op zoek maar alles wat ik tegen kom is nep.

Groetjes Nathalie.

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door FerryG »

reclame zei:
Iedereen die thuiswerk wil doen bij ons ? dient in een straal van 12 kilometer van haar of zij eigen woonplaats te wonen .
Ja ja, hoeveel mensen wonen verder dan 12 km van hun eigen woonplaats, vraag ik me af...

Alweer een aantal jaren geleden zag mijn vrouw reclame voor thuiswerk. Nadat we hadden gemaild, kwam er antwoord: dat we 5 euro moesten sturen aan een huisadres (nee, geen postbus). Ik wilde dat niet doen want ik ken dat trucje, maar mijn vrouw was niet te overtuigen. Nou, je raadt het al: voor die 5 euro kregen we een getypt lijstje met bedrijven die thuiswerk aanbieden.

Nu doe ik wel iets dat onder de noemer thuiswerk valt: ik scan al mijn boodschappen (althans: alleen levensmiddelen en dingen die je op gebruikt, zoals zeep en batterijen). Daarvoor krijg ik dan 50 euro per jaar. Niet veel dus, maar het is tenminste een eerlijke zaak. De enige kosten die ik heb, is de elektriciteit om de scanner te laten werken.

unique
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 apr 2007 20:39

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door unique »

hallo mensen
het bedrijf wat jullie noemen in grote broek
daar heeft all handling ook zaken mee gedaan niet te
vertrouwen
maar ik heb een bedrijfje gevonden die wel eerlijk zijn
het betalen geschied een maand na het werk
vind ik niet erg heb tot nu toe aldoor netjes gevangen
zo als het hoort
dus mensen ze zijn er wel hoor

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Thuiswerk enzovoort.

Beste unique,

Naast het vele negatieve mag je ook best dit positieve bedrijf best noemen hoor.
Wij zijn geïnteresseert.
Vooral ikke,

Grootvader

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door jor »

reclame zette neer..............
reageer dan maar op een bedrijf die goed werk hanteren zo als wij .€ 2,75 per uur bruto = netto € 1,84 per uur dat zijn normale bedragen

Dat is wel heel veel geld!! Een 8 urige werkdag en dat voor €1.84 per uur . Nog even de overige kosten eraf en je mag geld meebrengen.en dan af en toe het 0900 betaalnummer draaien , tel uit je winst.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Thuiswerkcentrale-twc te Grootebroek

Bovendien naast het weinige wat men "verdienen"kan staat dit "bedrijf"ook niet eens geregistreerd in het handelsregister Kamer van Koophandel.

Grootvader

vronie
Berichten: 110
Lid geworden op: 10 aug 2006 04:15

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door vronie »

Ik ben hier laatst binnen gelopen bij het bedrijf op de industrieweg.
Of ze werk voor mijn hadden,natuurlijk kon gelijk beginnen.
Dat ik naar me verdiensten vroeg :roll: daar kon zij mij geen antwoord op geven :evil:

myst
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2007 18:39

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door myst »

Kan iemand mij vertellen hoe je thuiswerkcentrale Aurora op kan zeggen, een adres? op de site staat natuurlijk niks vermeld.

Wilmuts
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2008 17:17

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Wilmuts »

@ myst; Bij de mail die hebt hebt gekregen van Arora staat een link die je kan gebruiken als je er geen bebruik meer van wilt ontvangen.

Ik kan ook geen betrouwbaar thuiswerk vinden. Ik heb op een aantal sites gekeken, en net als je denkt dat je wat gevonden hebt kom we weer it raars tegen zoals boeken bestellen, maandelijkse bijdrage ect.

Ik de sites neerzetten die ik heb bezocht:
www.thuiswerknieuws.nl
www.aurora.nl
www.direct-thuiswerk.nl

Op de site www.thuisblijfmoeders.nl staat een artikel hoe je het beste naar thuiswerk kunt zoeken.
link: http://www.thuisblijfmoeders.nl/Archief ... thuis.html

DJ2005
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2008 21:39

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door DJ2005 »

Gelukkig is niet alles bagger en zijn er een aantal goede bedrijven voor thuiswerk.

Als je geen hekel hebt aan callcentre werk moet je bij www.annie.nl zijn.
Je krijgt betaald conform callcentre cao en je krijgt een gedegen opleiding/training.
Betalingen gaan keurig,je krijgt zelfs vakantiegeld,ziektewet ed.

een vriendin van mij werkt al lang via www.produktiewerk.nl.
Voornamelijk inpakwerk en je kunt er ook terecht voor adviezen omtrent belasting,verdienen naast uitkering etc.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door jor »

Hm , keek even op die site en zag dat 010-283166* Met wachtijd?? en dan ook 0900-128484* €0.55.- per minuut Zonder wachtijd?? en dan daaronder( Goedkoopste tarief ) Wat een flauwekul, het goedkoopste tarief is natuurlijk het locale tarief voor 0900-nummers.Ook op deze site zitten addertjes onder het gras en het is niet voor niets dat er geen info van de site gekopieerd kan worden.Elke vorm van thuiswerk waar voor betaald moet worden en dat geld ook voor 0900-nummers moet je mijden!!!

Jor.

Evelienvandenschaik

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Evelienvandenschaik »

Hi dj2005, ik heb ook werk van www.productiewerk.nl
gekregen en ben nu met het snijden en knippen bezig. Ik wacht op een de sleutelhangers die hopelijk eind maart komen en kan ik ze erin plaatsen. Het verdient
redelijk, maar blijft een bijverdienste uiteraard. Het wordt ook gelukkig thuisgebracht. Voor de mensen die lekker vooroordelen ze helpen je echt. Dj2005 zeg maar tegen je kennis dat ik ook werk heb gekregen.


Evelien.

Anna #####
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2008 12:26

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Anna ##### »

Ik heb net gebelt bij www.productiewerk.nl
en sta nu op de wachtlijst bij lana purmerend
zo dra er iemand afvald ben ik de eerste zei die mevrouw. evelien hoe lang heb jij moete wachte gemideld ik hoor je

twn
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 mar 2008 08:42

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door twn »

Ben nu zelf al maanden actief, en heb ondertussen een site geschreven waarop we werkzoekenden helpen en adviseren !!GRATIS!!. Geen dure 0900 nummers, geen wachtrij á 80cent per minuut, maar een normaal nummer, een normaal mail adres (gelijk aan het adres waaronder ik nu post) we zijn te benaderen via skype,mail etc, en we hebben zelfs een "don't call us, we call you" knop.

Ik ga hier geen reclame maken voor onze site, want daar is dit forum niet voor. Maar een ieder die interesse heeft, mag me altijd mailen.

Bryan Wolters
Thuiswerk Nederland

RB de Haan
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:24

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door RB de Haan »

www.powersellers.nl is betrouwbaar thuiswerk, krijg je alle ondersteuining bij die je nodig hebt en dan krijg je een webwinkel cursus erbij waarmee je een thuisbusiness kan opzetten. De cursus heb ik pas ontvangen en ik moet zeggen, het ziet er zeer verzorgd uit.

Er is dus wel degelijk betrouwbaar thuiswerk te vinden in nederland
Laatst gewijzigd door RB de Haan op 08 jun 2008 19:14, 3 keer totaal gewijzigd.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door gravedigger »

En het kost "maar" € 777,00 O-)

Gesloten