LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verdien snel geld ?

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
jump
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2007 18:51

verdien snel geld ?

Ongelezen bericht door jump »

Via www.verdiensnelgeld.tk is naar zeggen veel geld te verdienen.
Mensen die ik heb gesproken raden mij deze bijverdienste aan maar is het echt te vertrouwen ?

jopieslim
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2006 09:58

Re: verdien snel geld ?

Ongelezen bericht door jopieslim »

De enige die wat verdient is de maker van de site. Hier trapt toch niemand in?

Toolboy

Re: verdien snel geld ?

Ongelezen bericht door Toolboy »

Jawel.
En de topicstarter :wink:
Deze heeft dit zeer slim geplaatst en weet waarschijnlijk dat er in het weekend geen moderatoren actief zijn

MAXIEM

Re: verdien snel geld ?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

8)

Thuiswerk:

Er zijn erg veel thuiswerkfirma's in Nederland waarvan er naar mijn mening mogelijk geen enkele betrouwbaar is. Zij zijn er om hun eigen kas te spekken en niet voor mensen die thuiswerk zoeken.

Waarom ben ik die mening toegedaan? Op de grote consumentensite's staan erg veel klachten over dit soort firma's.
Het draait altijd om het volgende:

Je moet vooraf betalen voor een soort catalogus. Die kost meestal zo rond de 30 euro. Je krijgt dan enkele a4tjes met een nietje er door heen met wat kopietjes van advertenties die meestal gedateerd zijn. De werkelijke waarde van zo'n catalogus ligt zo rond de 1 euro!!!

Sommige firma's werken ook met een soort overeenkomst. Je betaalt elke maand bijvoorbeeld € 8,75 en krijgt dan via een e-mail af anderzijds een zogenaamde actuele aanbieding waarin vrijwel altijd al voorzien is. In feite betaal je dus ongeveer 100 euro op jaarbasis en je hebt wel een overeenkomst afgesloten die jaarlijks stilzwijgend wordt verlengd. Wil je daar van af dan kost dat ook weer geld omdat je meestal aangetekend moet opzeggen

Sommige firma's werken met een 900 nummer tegen een fors tarief. Het is dan de bedoeling dat je veel belt en zij zorgen er dan wel voor dat je lang aan de lijn blijft. Ook dat is kassa voor de firma want zo'n verbinding kost al gauw een halve euro per minuut.

Veel firma's werken ook met een combinatie van bovenstaande drie punten.

Als er werkelijk vanuit het bedrijfsleven veel vraag zou zijn naar thuiswerk, dan zou het bedrijfsleven zelf de kosten van zo'n firma wel voor haar rekening nemen.

Pas vooral goed op als je het woord "garantie" ziet staan. Dit woord geeft aan de argeloze lezer enig vertrouwen en dat is misplaatst.

Volgens mij is de enige manier om thuiswerk te krijgen: informeren bij familie, buren, kennissen en vrienden.

Thuiswerk houdt in dat je geld verdient en niet uitgeeft!

Groeten, Maxiem..

Accutron
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 dec 2005 19:32

Re: verdien snel geld ?

Ongelezen bericht door Accutron »

VERDIENSNELGELD.TK
Your selected domain name is a FREE Dot TK domain name. That means that, according to the terms and conditions of FREE Dot TK domain names, the registrant is:

Taloha, Inc. / Dot TK
584 Castro Street #260
San Francisco
USA


En dat zou een Nrderlands thuiswerkbedrijf moeten zijn?

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: verdien snel geld ?

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Via www.verdiensnelgeld.tk is naar zeggen veel geld te verdienen.
Mensen die ik heb gesproken raden mij deze bijverdienste aan maar is het echt te vertrouwen ?
Jump, wat mij betreft ben jij de zoveelste zielepoot, die heel goed weet dat stiekem reclame maken op dit forum verboden is.

Volgens mij ben jij zelf bij dit bedrijf betrokken.

Je brengt het leuk, maar waarom trappen de mensen er dan toch niet in?

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: verdien snel geld ?

Ongelezen bericht door caruso »

Zoek nog maar eens goed op dit forum, er zijn nog veel meer sukkels die denken dat ze wat kunnen verdienen. Én oplichters die nog meer sukkels zoeken....

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: verdien snel geld ?

Ongelezen bericht door tinne »

alleen al uit nieuwsgierigheid had ik het BIJNA gedaan...

10 euro, en dan honderden euro's verdienen, alleen......... de site is ZO tragisch opgezet...

ook al kan ik die 10 euro best wel missen, en, had ik graag de tekst op dit forum geplaatst, dit was me toch AL te dol...

ik mag hopen dat NIEMAND daar intrapt... yuk, yuk, yuk 8)

Mvrgr. Tinne

anco69
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 apr 2007 20:55

Re: verdien snel geld ?

Ongelezen bericht door anco69 »

Dit zijn oplichters kijk maar naar het onderwerp van Lifestyle daar kun je ook snel geld vedienen.
Als je mensen gaat oplichten en daar verdien je 25 euro per verwerkte email lees dat maar eens .

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: verdien snel geld ?

Ongelezen bericht door Jonjo »

Als TS dit graag wil laat zij/hij er lekker instinken. Ze zijn te lui of te dom even op eerdere vragen van dit soort enig onderzoek te doen. Ik zou zeggen neem een driedubbel portie af. Ben je gelijk genezen.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: verdien snel geld ?

Ongelezen bericht door NAK »

Gewoon het principe van een moderne kettingbrief. 8)

Poekie35
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 jul 2008 14:19

Re: verdien snel geld ?

Ongelezen bericht door Poekie35 »

Het concept werkte zo goed dat de site nu alleen nog maar links heeft.
Niet reageren, dan verdwijnen ze vanzelf

Poekie

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: verdien snel geld ?

Ongelezen bericht door tinne »

eh, poekie35
Geplaatst op 29 Apr 2007 11:25 door NAK


--------------------------------------------------------------------------------

Gewoon het principe van een moderne kettingbrief.
je reageert op een bericht van bijna 1.5 jaar geleden..

Tinne

Gesloten