LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie weet of deze thuiswerkbedrijven te vertrouwen zijn?

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Bakker. E
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 dec 2005 15:09

wie weet of deze thuiswerkbedrijven te vertrouwen zijn?

Ongelezen bericht door Bakker. E »

Hallo,ik ben opzoek naar welke wel en welke niet te vertrouwen zijn, ik hoop dat er mensen zijn die mijn info kunnen geven over deze bedrijven en meer.........

Success4u.nl
moneymiljonair (je krijgt 1.25 bij aanmelding)
discount home shoppers club (DHS club)
thuiswerk aanbod
agloco-start.com
thuiswerkcentrale.nl
bijverdienen.be
meldpuntthuiswerk.nl
verdien geld met je website.mysite.nl
the way 2 money.com
bijverdienste-online.nl
aq-services.com/nl/mystery-shoppers
geldrace.nl
u verdient meer.nl

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: wie weet of deze thuiswerkbedrijven te vertrouwen zijn?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

agloco is een multi level marketing bedrijf.
Voorlopig werkt hun software nog niet, dus qua verdiensten zal je op dit moment er geen voordeel aan hebben.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: wie weet of deze thuiswerkbedrijven te vertrouwen zijn?

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Even dan alles op een rijtje;
a/. Is de site van het bedrijf duidelijk wat betreft hun adres?
b/. Hun (makkelijk leesbare) algemene voorwaarden die niet via
slinkse wegen men doet binden aan een contract direct zichtbaar?
c/. Een gemakkelijk benaderbaar e-mail(contact)adres die ook snel en
adequaat reageerd?
d/. Een gewoon telefoonnr (en dus géén 0900-nummer!!!)
e/. Inschrijving Kamer van Koophandel (BTWnr controleren!!)
----------------------------------------------
Dan;
Moet men vooraf betalen voor thuiswerk(beloften) of een adressenlijst?
Is er onduidelijkheid over de betalingen voor geleverde diensten?
(zie de affaire All Handling Service !!!)
Krijgt u voor het huiswerk een schriftelijke overeenkomst waarin de beloning en gemiddelde prijs per uur staat.
Is dit bruto en moet u dus over het bedrag belastingen en premies betalen (bij hogere bedragen) of zijn het netto bedragen waarvoor men een nette salarisspecificatie krijgt.
---------------------------------------------
Tenslotte,
Het thuiswerkwereldje blijkt in de praktijk vol voetangels en klemmen en meestal gebaseerd op loze beloften.
All Handling Service heeft al geleerd dat zelfs als men toevallig wel aan thuiswerk kan komen door dit internet of via een advertentie in dag- of weekblad dan nog moet men zeer achterdochtig zijn met betrekking tot de mooie praatjes en beloften moeten dan ook in een schriftelijk contract worden vastgelegd.

Via het internet (en de meeste advertenties) blijkt in de praktijk dat dit vrijwel in alle gevallen gaat via een duur nulnegenhonderd-nummer waarbij men aan de lijn wordt gehouden (à 0,80 € of méér!) en uiteindelijk zonder enig resultaat dan dat men een stuk armer is geworden.
--------------------------------------------
Mijn advies;
Hou u verre van alle mooie praatjes en beloften en begin met een zeer gezond wantrouwen!!!
En bel nooit zo'n 0900-nummer!!

Dit advies geldt overigens ook voor sites als "geld op wielen" of "gratis tv-kijken", geld verdienen door e-mails te beantwoorden/te sturen e.d.

Grootvader

Bakker. E
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 dec 2005 15:09

Re: wie weet of deze thuiswerkbedrijven te vertrouwen zijn?

Ongelezen bericht door Bakker. E »

Hallo, wat een onbetrouwbaar wereldje is het toch. Ja, ik kijk wel eerst de kat goed uit de boom, voordat ik me ergens inschrijf. Ik ben nu zo'n wk bezich om info te vergaren, maar er is heel veel narigheid te vinden. Ik ben blij dat er van dit soort forums bestaan, want nu kom je tenminste van te voren te weten of iets te vertrouwen is. Bedankt voor de info, m.v.g. bakker

melati68
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jun 2007 15:36

Re: wie weet of deze thuiswerkbedrijven te vertrouwen zijn?

Ongelezen bericht door melati68 »

DHS: De Club van mensen die winkelen en/of werken vanuit huis... Ben zelf actief in deze Club als meewerkend collega samen met mn vriend We doen het goed en niemand wordt benadeeld of bedondert, is een leuk concept (zonder producten) en schaadt alleen diegene, die niets uitvoert binnen de Club...Ben je een Shopper omdat je niet wilt werken maar winkelen, altijd goed en ik verdien een procentje eraan mee! DHS: Legaal en vrijblijvend!Investering in geld: NIHIL***in tijd: zelf bepalen! :wink:

kippy
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2007 22:25

Re: wie weet of deze thuiswerkbedrijven te vertrouwen zijn?

Ongelezen bericht door kippy »

moneymillionair betaald zeker uit!!
het duurt wel ff voordat het geld op je rekening staat
maar deze site is ok :D

Gesloten