LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe krijg ik de Social Deal-klantenservice in beweging?

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
Will.Aarts
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2020 18:28

Hoe krijg ik de Social Deal-klantenservice in beweging?

Ongelezen bericht door Will.Aarts »

Ik heb 6 social deals gekocht in januari voor een verjaardag met 5 vriendinnen, vanwege corona met begrip uitgesteld naar 29 mei. gezien er voorlopig geen vooruitzichten zijn omdat:
A er geen nieuwe data's beschikbaar zijn.
B we met 6 personen uit zes verschillende families niet samen kunnen zitten, heb ik social deal gevraagd om mijn geld terug te storten.
De klanten service van social deal al 4 x gebeld zonder resultaat. wat moet ik doen om deze organisatie te laten bewegen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hoe krijg ik de Social Deal-klantenservice in beweging?

Ongelezen bericht door berndv »

Will.Aarts schreef:
08 jun 2020 18:45
De klanten service van social deal al 4 x gebeld zonder resultaat. wat moet ik doen om deze organisatie te laten bewegen.
Heeft u geen contact met ze gekregen? Of heeft u wel contact met ze gehad, maar kreeg u niet te horen wat u wilde horen?

Als de deal niet in te wisselen is omdat er geen data zijn om de deal in te wisselen, dan kunnen zij gewoon de overeenkomst niet nakomen, ontbinding lijkt mij dan de meest logische oplossing.

Nijogeth
Berichten: 9994
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Hoe krijg ik de Social Deal-klantenservice in beweging?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Of Social Deal heeft aangegeven te wachten met nieuwe data, totdat duidelijk is wanneer zulke activiteiten uitvoerbaar zijn?

taxikemperman
Berichten: 632
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Hoe krijg ik de Social Deal-klantenservice in beweging?

Ongelezen bericht door taxikemperman »

U heeft een voucher zes keer gekocht.
U kunt deze gewoon gebruiken. SD kan gewoon leveren
Echter u wilt met 6 personen uitveten gaan.
Dat is niet de verantwoording van Social Deal
Zij hoeven de vouchers dus niet terug te betalen

DeZevendeHenk
Berichten: 793
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Hoe krijg ik de Social Deal-klantenservice in beweging?

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Will.Aarts schreef:
08 jun 2020 18:45
wat moet ik doen om deze organisatie te laten bewegen.
Die gaan niet bewegen. Ten eerste is het al discutabel of u in uw recht staat en ten tweede gaat u toch geen zaak beginnen en dat weten ze.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Hoe krijg ik de Social Deal-klantenservice in beweging?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

DeZevendeHenk schreef:
09 jun 2020 23:23
Will.Aarts schreef:
08 jun 2020 18:45
wat moet ik doen om deze organisatie te laten bewegen.
Die gaan niet bewegen. Ten eerste is het al discutabel of u in uw recht staat en ten tweede gaat u toch geen zaak beginnen en dat weten ze.
Socials deal verkoop voucher die je op elk willekeurig moment kan inleveren. Dat je ze koop voor een specifieke datum maakt niet dat Social deal ingebreke is omdat jij ze niet kan inleveren op die datum.

Ook hebben ze weinig te maken dat je met een specifieke groep wilt gaan, zij hebben 6 losse vouchers gekocht. Concreet je kunt ze niet bewegen tot iets.

Je kunt 6 keer los uit eten gaan met de voucher.

Gesloten