Waarschuwing voor oplichters bellen uit naam van 'ministery of justice' over BSN

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
juliomariner
Berichten: 4890
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Waarschuwing voor oplichters bellen uit naam van 'ministery of justice' over BSN

Ongelezen bericht door juliomariner »

Werd net gebeld met een gespoofed Duits nummer uit Frankfurt am main (heb terug gebeld, nummer blijkt niet te bestaan) met weer zo'n stom bandje dat je spreekt met de Dutch National Poliuce en dat mijn BSN was misbruikt.
De Dutch National Police moet toch wel erg internationaal zijn dat ze hun moerstaal niet spreken.
Dit is toch wel zo duidelijk nep daar trapt toch niemand meer in zou je zeggen.

Lowieze
Berichten: 6656
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Waarschuwing voor oplichters bellen uit naam van 'ministery of justice' over BSN

Ongelezen bericht door Lowieze »

juliomariner schreef:
25 feb 2022 14:07
Werd net gebeld met een gespoofed Duits nummer uit Frankfurt am main (heb terug gebeld, nummer blijkt niet te bestaan) met weer zo'n stom bandje dat je spreekt met de Dutch National Poliuce en dat mijn BSN was misbruikt.
De Dutch National Police moet toch wel erg internationaal zijn dat ze hun moerstaal niet spreken.
Dit is toch wel zo duidelijk nep daar trapt toch niemand meer in zou je zeggen.
Iemand trapt er toch in door proberen terug te bellen :lol:

juliomariner
Berichten: 4890
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Waarschuwing voor oplichters bellen uit naam van 'ministery of justice' over BSN

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik was benieuwd of ik in New Delhi of Mumbai terecht zou komen ;-)

Jablan
Berichten: 6185
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Waarschuwing voor oplichters bellen uit naam van 'ministery of justice' over BSN

Ongelezen bericht door Jablan »

Eerder St.Petersburg, Manchester of Nairobi. ;)

Gesloten