LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Basiq Air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
moos

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door moos »

TROS RADAR WIL U .A.U B. EEN ZEKERE S VAN STELLA VAN DEZE PAGINA BANNEN WAN ZE IS ONBESCHOFT BEZIG OM ALLES TE ONDERMIJNEN EN TE VERZIEKEN WAT ER OOK VERTELD WORD OVER BASIQ AIR.gRAAG DEZE PERSOON BANNEN.lEES U EERST HET BASIQ AIR MAAR NA. oP ELKE PAGINA KOMT ZE OPDAGEN OM TE ZIEKEN BEDANKT ALVAST RADAR

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

A.K. Mijn enige naam is nel en heeft niks met grieks te maken.Allen moos is hllands voor onze hond.en mijn naam is 100% hollands en ik wil niet aan gezien worden voor S.Want ik weet wie dat is.Ik hoop dat je het begrijpt a.k.Ik heb getracht iets mee te geven i.v.m de echtheid van mijn naam door het dierenspel. De groetjes van nel moos en de S kunnen jullie nu ook maar daar distasieer me ver van

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Wie moet hier nou geband worden. De chatters toch zeker? Iedere serieuse forummer die hier komt om consumenteninformatie te delen ergert zich aan de chatters en het valt op dat vaak dezelfde namen verschijnen: AK, Stella, Moos-nel, Louis en nog meer. DEZE MOETEN DUS GEBAND WORDEN, RADAR :!:

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Hoho, ik zie mijn naam staan. Ik wil niets meer met die types te meken hebben. Ik wordt zelf ook een beetje ziek van dat geklets. Inderdaad Back to Basic, dus niet meer chatten aub

gr, louis

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Er is hier iemand aan het reageren en zet er dan onder: Louis

Zie reacties 09.23 u en 09.43 uur.

Erg laf van zo'n iemand om te reageren en dan net te doen alsof hij de Louis is die hier regelmatig reageert.

Misschien is het juist de bedoeling om onrust te zaaien tussen de verschillende forummers en zelf "neuspeuterend" aan de kant te gaan staan.
Ik vin het maar een erg zielig figuurtje die nog niets een andere naam kan bedenken. Dat zegt meer over het niveau van die persoon.
En volgens mij reageert hij hier onder meerdere pseudoniemen zo te zien.
Echt een kwalletje, maar ja, de schoolvakanties zijn begonnen hè!

gr.
Louis

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

O ja, er is zeker maar 1 Louis op de wereld. Mijn naam is Louis en die gebruik ik dus

Louis

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

En ik heb gewoon een vrije dag, hoor. Jij bent zo te zien iedere dag vrij??

Gr, Louis

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Bij het posten van m'n bericht gezien dat dat zielig figuurtje weer m'n naam heeft gebruikt (reactie 10.21 u)

Maar voor de kenners moet dat te zien zijn aan enkele details dat diegene die dat doet iemand anders is.

gr.
Louis

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

HALLLLLOOOOOOOOOO, IK HEET DUS LOUIS EN ZIE MIJN NAAM STAAN EN DAAR REAGEER IK OP. IK PROBEER JE NIET NA TE APEN, WAAROM ZOU IK??

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik stop nu maar als ik voor .s word aan gezien dan hoeft het niet meer .De groetjes en diegene lacht zich nu rot basiq is afgesloten nu en ik vertrek maar als ik net geloofd wordt. Ik zal inloggen bij de tros en daar ligt mijn e-mail.

Nel-moos.

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Jaja, als u zich later in een forum mengt en ziet dat "uw" naam al gebruikt wordt, is het niet meer dan fatsoenlijk dat u dan maar een andere naam kiest.
Dit bevordert de duidelijkheid en maakt onderscheid tussen de reacties.

Uit uw reacties blijkt dat u met uw reacties doelbewust onrust wilt zaaien tussen diverse forummers en daar gebruikt u een naam voor die al gebruikt wordt.

Besteed uw "vrije dag" ergens anders aan, dan zal u zeker goed doen.

gr.
Louis

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ben je ook Louis, misschien?

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Mag ik dat zelf uitmaken, wat ik doe op mijn vrije dag. Louis, je bent een zelfingenomen irritant mannetje. Ga zelf eens iets nuttigs doen ipv hier alle topics te verpesten. En ik ben niet de enige die dit aan je meldt.....gezien de reacties aan jou adres

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Als al die reacties van een en dezelfde persoon komen, maak ik me niet druk.
Wees fair en gebruik een andere naam als die al gebruikt wordt!

Een normale reactie kan er nog niet eens gegegevn worden.
Wat dat betreft is het niveau duidelijk zichtbaar in de rreacties van die "pseudo Louis".

gr.
Louis

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zal mij in de loop van de dag even registreren hier. Dit om misverstanden te voorkomen. Heb nu even geen tijd, (werken) maar ga het zeker doen.

Nel en Louis, hou je haaks vandaag en wat mij betreft mag dit inderdaad op slot. We duiken wel weer elders op!

Mvg. AK :)

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Nel en Louis, hou je haaks vandaag en wat mij betreft mag dit inderdaad op slot. We duiken wel weer elders op!
Om de boel ergens anders te gaan verzieken?

FORUMMERS, HIER MOETEN WE IETS AAN DOEN!! HELP AJB!!

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Wat dat betreft is het niveau duidelijk zichtbaar
Ppfffffffffff, jou nivo is hoog zeker. Je kunt alleen maar chatten met dai stelletje #@*#*$. Ga toch weg, man. En ga lekker ergens anders chatten (tip ; chatbox, misschien??)

LOUIS

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Echte louis hou je haaks en a.k. ook ik doe het vanzelf.Als het je lukt ga naar brokkenmaffia. nel - moos

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 22 Jul 2004 10:50 door Gast
Tip: koop eens een ander toetsenbord!

En AK, je hebt gelijk. De boel mag op slot. Tot elders!

Het valt wel op dat diegenen die het hardste roepen wat er hier allemaal MOET gebeuren ZELF geen enkele bijdrage leveren aan het onderwerp.

De pot verwijt de ketel.......

gr.
Louis

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb on-topic gereageerd, maar i.p.v. daar op te reageren gaan jullie meteen weer chatten.

TROSRADAR, STOP DIT CHATGEDRAG!!!! :evil:

Gesloten