LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Basiq Air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Laat maar zitten afgekeurdenaamloze figuur nel tekend nog en jij doet dat niet dat is het verschil tussen jullie .En ze zal je geen antwoord meer geven denk ik. Ga toch iemand anders volgen. Nel heb je weg gekregen,dat is zeker en ik hoop dat je er trots op bent.Ik hou er ook mee op want dit is een topic wat inhoud : hoe krijgen we het beste de topic om zeep ?? Door een gast van 10:07.Gefeliciteerd gast :evil: :evil: :twisted: Bruintje de beer

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Goeie topic, waar allemaar offtopic wordt gegaan en chatgedrag vertoont wordt.
En Nel weggepest????
Heb pas iets tegen haar gezegd nadat ze voor de zoveelste keer haar vertrek aan had gekondigd....
Eerder niet, dus dat is dan wel knap :roll:

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 21 Jul 2004 12:18 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Goeie topic, waar allemaar offtopic wordt gegaan en chatgedrag vertoont wordt.
U doet toch net zo hard mee aan off-topic gaan en vertoont net zo goed chatgedrag als alle anderen.
Uw reacties hebben ook totaal niets met het onderwerp te maken en u geeft geen antwoord op mijn vraag.

U hebt zeker ook toevallig www.trosradar.nl ingetypt, vervolgens forum, Reisbreaus/touroperators/vliegmaatschappijen en Basiq Air aangeklikt?
Vervolgens gaat u off-topic reageren en op dezelfde manier reageren, en anderen verwijten dat ze off-topic gaan.

U doet wel mee met de rest maar keurt het gelijk ook af.
En straks als een klein kind zeggen: "Ik heb niks gedaan, ik heb alleen aan de kant staan te kijken".
En gelijkertijd met het vingertje naar een ander wijzen. Erg kinderachtig.

Ik ben erg benieuwd naar uw inbreng/mening over Basiq Air en als u af en toe iets zegt wat off-topic gaat: wel we zullen u geen rekening sturen....

gr.
Louis

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik moest even wat doen en uitzoeken. dat is gebeurd en ben dik tevreden.Wat een topic.Word er een gewoon niet in haar waarde gelaten terwijl er aan de zij lijn ieand staat aan te vallen ongelooflijk gewoon. Niet te bevatten.!!!!!!!!!Ik wil alleen een oproep doen. Ga gewoon on topic moos want ik weet heel goed wat jij bedoeld ???? Laat je niet weg krijgen. :wink: Kom op en keer terug want je hebt meer gevechten geleverd door alles heen.Kom op en ga basiq air en alles komt goed moos !!!!!Iemand die het verdomd goed met je meent
Je kent me wel.Tot basiq air waar ook naar toe :wink: :lol: :?:

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Goed, wanneer je deze topic leest merk je al snel dat er geen moment ontopic is gereageerd.
Moet je dan na 5 pagina's opeens weer ontopic gaan reageren???
Nee, de moderators moeten gewoon eens een keer op gaan letten en op dit soort topics een slotje gooien.....
Er zijn namelijk genoeg chatprogramma's waar je dit soort onzin kan doen.
Hier is een consumentenforum niet voor bedoeld....

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Misschien kunt u eens gaan solliciteren bij de Tros. En dan gelijk doorstomen naar de redactie.
Ga wel eerst even langs bij een groothandel in ijzerwaren om slotjes te bestellen want die zult u verdomd veel nodig hebben hier.

Maar ja, u reageert helemaal nergens op als een ander wat vraagt.
U beklaagt zich dat veel reacties off-topic zijn, doet er zelf aan mee en wanneer u gevraagd wordt zelf eens ON-TOPIC te reageren, komt er niks.

Of kan het misschien zo zijn dat u gewoon zelf niets toe te voegen hebt en gewoon zelf wat aandacht nodig heeft?

En zoals ik al eerder schreef: U hebt toch zelf doorgelinkt naar dit onderwerp, niemand heeft u daartoe verplicht, laat staan dat u verplicht wordt om de reacties hier te lezen.
Gelukkig hoeft u het inhoudelijk niet eens te zijn met hetgeen er staat, maar ga niet op de persoon spelen.

Ik ben nog steeds benieuwd naar uw reactie/mening over Basiq Air en niet wat u over bepaalde personen en reacties denkt.
Ik wacht af......

gr.
Louis

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Louis, je weet dus zelf nog wel met wat voor reden je deze topic had geopend?
Wat je daadwerkelijke klach cq opmerking was?

Mooi, dan kunnen we on-topic verder....

Van te voren weet je dat je gaat vliegen met een maatschappij die het basiq-air principe heeft ingevoerd.....
Dan weet je dus dat je aan boord geen eten zult krijgen, maar dit eventueel wel kan kopen....
Doordat je van te voren ook weet dat je van hun afhankelijk bent kunnen ze de prijzen behoorlijk hoog maken, je kan op dat moment toch niet naar de concurrent.
Voor het invoeren van het basiq-air principe stelde het eten ook al niet veel voor in vliegtuigen en dit is ook moeilijk te veranderen voor ze, je weet dus ongeveer wel wat je wel of wat je niet kan verwachten.
Hou daar rekening mee.

Dan nog het punt met de beker hete koffie.
Wanneer je aan de persoon voor je netjes vraagt of hij/zij zijn stel iets rechter kan zetten, omdat jij je beker koffie niet kwijt kunt en anders je handen brand, zal die persoon vast niet al te moeilijk doen daarover....

Tot slot nog een kleine opmerking....
Je gaat op zo'n moment op vakantie, het is maar 3-4 uurtjes vliegen naar Kreta......
Probeer gewoon vanaf het begin te genieten en wees niet te scherp op alles.....
Voor je het weet ben je op je vakantie bestemming aangekomen en kan je lekker relaxen.
Het naar de vakantiebestemming toe gaan is altijd even behelpen, welk vervoersmiddel je ook kiest, dus probeer dat gewoon voor lief te nemen.

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk als je met de boot zou gaan heb je meer ruimte keuze menu;s, loop mogenlijk heden en je krantje kunnen lezen enzv enzv.Ga je met de bus,ga je er regelmatig uit en kan je gaan lopen en confortabeler zitten en flink wat zien en naar toiletten gaan.Alleen als je naar een eiland gaat dan kan je beter gaan vliegen Meestal duurt het naar kreta en andere eilanden zo;n 3 uur en 3 kwartier.En als de wind onderweg goed mee hebt iets eerder.Maar je hebt niet veel keuze over het eten maar met basiq air is de keuze broodjes in de morgen en op de terug weg cuppe soup warme appel gebak ende poffertjes en broodjes.ook verschillende koffie en thee.En niet iedereen zal de stoel recht zetten als je het beleefd vraagd.(ondervinding)Maar ja het is even iets anders dan de onderbreking die je had voor de basiq air ingevoerd werd.Toen kwamen ze twee keer koffie en thee aanbieden en nu moet je het kopen net als fris of drank.Het is wennen maar goedkoper is het beslist niet.Dit was mijn bijdrage louis en misschien wordt het beter en meer keuze in de toekomst.Dat hoop ik wel..Veel succes in de toekomst en toch veel plezier op de trip en als je er aankomt.Veel genoegen met BASIQ AIR. :lol: :wink:

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Blablablabla, het merendeel heeft alleen niets met deze topic te maken. GA DAN LEKKER CHATTEN OF MSN'en OFZO. OF BEL ELKAAR LEKKER OP, OF NOG BETER SPREEK MET ELKAAR ERGENS AF EN BEP DAAR LEKKER VERDER

WAAAAAAAAAHHHHHHHHH, HOUD JE BIJ DE TOPIC EN ANDERS: SODE.....TER OP!!!!! :twisted:

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Tsonge tsonge wat een driftig persoon Loopt paars aan en ploft zo in the airGa even luchthappen en boek een basiq air reisje. :?: :!: vier lekker vakantie en rust goed uit en zorg dat je je eigen weer in de hand hebt.Breed bek kikkertje.Heel veel plezier en zorg goed voor je eigen.Prettige reis met basiq air :!: :!: :!:

AK

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door AK »

Lieve Nel en andere bekenden.

Ik heb weer met pijn in mijn hart hier zitten lezen. Ik denk dat je er het verstandigst aan doet, om hier maar niet mee te reageren. Er schijnen mensen dwangmatig hier te moeten komen, terwijl ze hier helemaal niks te zoeken hebben.

Jammer hoor, Nel en Louis en wie ik nog vergeet, tot een andere topic maar weer. Nel, hou je haaks hoor! Komt allemaal weer goed!
Wij gaan weer lekker met Basic Air, maar dan ergens anders.

Enneh gast? Misschien chatten of MSNen wij al wel met elkaar! Weet jij veel?

Het beste met jullie lieve vrienden van Basic Air. Gr. AK :)
Keep smiling!

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

AK, on-topic A.U.B.

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 21 Jul 2004 17:02 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Blablablabla, het merendeel heeft alleen niets met deze topic te maken. GA DAN LEKKER CHATTEN OF MSN'en OFZO. OF BEL ELKAAR LEKKER OP, OF NOG BETER SPREEK MET ELKAAR ERGENS AF EN BEP DAAR LEKKER VERDER

WAAAAAAAAAHHHHHHHHH, HOUD JE BIJ DE TOPIC EN ANDERS: SODE.....TER OP!!!!!
Aan uw reactie te merken hebben we hier te maken met een naar persoontje die mogelijk vroeger geen fietsje heeft gekregen en dat nu hier komt afreageren.

U reageert driftig mee zonder zelf ook iets nuttigs on-topic te melden of toe te voegen aan het onderwerp.
Zullen we het maar houden op: "De pot verwijt de ketel......"

Enne, het feit dat u hier mensen (en misschien ook wel uw partner en misschien is dat wel uw gewoonte) zo afblaft is voor mij aanleiding om u de volgende adviezen ter overweging mee te geven.

1. U kunt misschien beter over gaan op vers voer in plaats van hondebrokken. Vele malen gezonder en werkt ook nog eens rustgevender.
2. Wilt u liever niet meer met deze reacties geconfronteerd worden? Verplaats dan uw muisaanwijzer naar de linker-onderkant van uw beeldscherm en druk op Start -->Uitschakelen.

Zo, dat moest ik even kwijt.
Zometeen nog even on-topic reageren.

gr,
Louis

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

ehhhhhhhhhhhh Louis, ik had speciaal voor jou on-topic gereageerd en dan ga je weer off-topic verder.

AK

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door AK »

Louis, bedankt voor jou goede uitleg hier. Ik denk dat het beter is om maar even niet meer te reageren op die 'gast'en! Kunnen ze afkoelen.

Èèn van ons opent eerdaags wel weer een nieuwe topic en gaan dan vrolijk verder, voor zover mogelijk!

Dag Louis en Nel. Hasta la vista! Au revoir! 8) AK

Dit was op ,deze, topic mijn laatste bijdrage. :cry:

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Een nieuwe topic waarover AK?
en blijf je dan wel on-topic?

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zie dat men er bovenop zit.....dus toch een ongeduldige gast.
Ik zei toch dat ik zo nog even on-topic ging reageren!!

Speciaal voor Gast 21 jul 14:20uur:

Natuurlijk wisten wij bij het boeken al dat we dit jaar met een andere formule te maken kregen.
Dat neemt niet weg dat de reden voor deze wijziging geheel uit de lucht gegrepen lijkt. Zoals Dutchbird meldt via haar website:
Een veranderde eetcultuur!
Wat veranderde eetcultuur? Als je van tevoren betaald (bij het boeken dus) krijg je gewoon dezelfde hap als die je eerst gratis aan boord kreeg. Dit lijkt dus geheel niet op een veranderde eetcultuur, is een kwestie van bezuinigingsmaatregel, vind ik.

Transavia rept nergens over de aanleiding van het invoeren van een á la carte service (wat trouwens iets totaal anders is dan de naam doet vermoeden). Of ik moet dat gemist hebben.

Los van het feit of het eten wel of niet iets voorstelde: Ik vond het te eten en een welkome afwisseling.
3 tot 4 uurtjes in een zelfde houding zitten vind ik geen pretje.
Het feit dat ik ervoor kies om naar een Grieks eiland te gaan en daarvoor "maar slechts 3 tot 4 uurtjes" in een vliegtuig zit, wil nog niet zeggen dat ik er geen mening op na mag houden betr. het vervoer en/of eten, etc.

Het punt van de hete koffie is een praktijkvoorbeeld van wat er
kan gebeuren. Wanneer iemand voor je niet weet dat je een beker koffie op het tafeltje hebt staan (dat maakt nl. niets uit voor de stand van het tafeltje) en zijn stoel ineens naar voren laat klappen, kan het gebeuren dat de koffie over de rand van de beker gaat.
Vul de rest maar zelf in en probeer het anders zelf eens uit.

Ik bedoel hiermee ook aan te geven dat dit een gevolg is van het gewijzigde systeem. Voorheen kreeg iedereen zowat tegelijkertijd het eten en de koffie. Iedereen wist dan dat het tafeltje neergeklapt was en dat mensen achter je zaten te eten of drinken, net zoals jijzelf. Nu is dat niet meer het geval. De persoon voor je weet dus niet of jij wel of geen drinken (aan zijn stoel) hebt.

Tevens heb ik de mensen gezien met het "gezonde" broodje. Het leek af en toe wel elastiek. Volgens mij als ik zo'n broodje aan de hond van mijn buurman geef, denkt die vast dat het een rubberen speelgoedbroodje is.

Ik heb het al eerder gezegd: gewoon het eten weer terug en als het dan toch moet, verhoog de ticket dan maar met 10 euro. Vind ik geen probleem.
Basiq Air! Wie heeft dat concept bedacht? Toch niet wij zeker?

gr.
Louis

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 21 Jul 2004 20:04 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Een nieuwe topic waarover AK?
en blijf je dan wel on-topic?
Lijkt uw reactie dan niet op chatgedrag en een off-topic reactie?

Misschien moeten we inderdaad wel een nieuwe topic starten met als onderwerp:
Iedereen reageert hier off-topic

Ga ik maar gelijk eens doen, uhh, dan wel bij Diversen.

gr.
Louis

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Louis ,ben je a.k geworden????groeten!!!

Gast

Re: Basiq Air

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, ik lees mee en reageer indien nodig.

gr.
Louis

Gesloten