LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Club Greece

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Bhttp://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71333&highlight=
Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:58, 1 keer totaal gewijzigd.

anton58
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2008 16:17

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door anton58 »

voorjaar 2008, rethymnon crete waar we al 16 jaar komen, werden we ook aangehouden door een belg op de vishaven , en ja hoor mijn vrouw won een reis ik een t shirt.
en omdat het slecht weer was wilde mijn vrouw ook wel eens weten wat deze onzin allemaal in hield.
dus in de taxi naar platanes.
een glas frisdrank en een verhaal en uithoring van een uur, en toen een rondleiding, in de club.
het zag er prima uit allemaal.alleen de ligging, platanes ligt ons niet.
toen kwam er een ander bij die stelde zich voor als de baas van de belg.
hij kwam met een voor stel van zoveel duizend euro voor een aantal vakanties en vluchten.
veel te duur dus.
ik zei dat ik voor de helft van de prijs en meer vakanties met hem in zee zou gaan.
hij sloeg op tild, haalde er een nog hoger persoon bij die meteen ging schrappen, en aanbiedingen doen die ons helemaal niet meer bevielen.
na vier uur praten en onderhandelen zijn we opgestaan, en die man sloeg helemaal optilt werd onbeschoft.we kregen de prijs een reis, die als we hem zouden gaan doen ook nog duizenden euro's zou gaan kosten,het tshirt kreeg ik niet, waren ze vergeten.
conclusie: sta je slap in je schoenen en je hebt die prachtige appartementen gezien dan gaan er een heleboel voor de bijl.
maar vergeet niet dat je 8 dagen hebt om te annuleren dat is wettelijk.

jan12
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2008 19:17

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door jan12 »

Wij zijn net terug van vakantie . Met een gewonnen reis.
Wij zijn dus ook benadert door de club greese.
Hele rondleiding gehad door een heel aardig iemand.
toen we zeiden dat we het niet deden was het snel gebeurt.
Maar mijn zoon had de key kaart en wat blijkt nu hij had de reis gewonnen.
terug in het appartement blijkt dat er nog 3 gezinnen waren die een reis hadden gewonnen.
We zaten in een klein appartement dus wij vonden dit wel erg verdacht.
Geen idee nog nog wat we gaan doen met die reis.
wie heeft er wel gebruik van gemaakt?
tinie

anton58
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2008 16:17

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door anton58 »

nou wij hebben er ook een, een reis dus, om te beginnen als je er gebruik van maakt dien je een bedrag in engelse ponden te storten.
de reis begint nooit in nederland, maar ergens in engeland of duitsland.
Dus eerst lezen en dan weggooien, die reis.
dan heb je echt gewonnen, je hebt je geld in je zak gehouden!

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:58, 1 keer totaal gewijzigd.

j-m
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 aug 2008 09:11

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door j-m »

heb me ook laten vangen op 18 juli en heb een aangetekend schrijven gestuurt zodra ik terug thuis was op 23 juli en heb klacht ingedient bij ECC en wacht nu af de laaste 3 weken wel veel telefoon gehad van kreta dat het niet in orde komt en dat ik zal moeten betalen maar op de ecc zeggen ze dat. ze dat altijd doen en niet op reageren maar gisteren hebben ze voor de eerste keer gedreigt en gezegt dat ze het gaan doorgeven aan hun advocaten en heb geantwoord dat ze dat maar moeten . ik hoop echt eronder uit te kunnen en ik kan ook maar alleen afwachten wand op ecc zeggen ze ook dat ze veel dossiers hebben binnen gekregen hou jullie op de hoogte ervan

Riwina
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 aug 2008 21:37

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door Riwina »

Hallo,

Wij waren in mei '08 voor de 2e keer op vakantie in griekenland. Inmiddels hadden wij dus al gekozen voor club greece. Maar wij waren nog geen full members, dus nog prooi voor club greece. Ze hebben ons op ons een na laatste dag benaderd over het fullmembership. En ik moet zeggen dat wij het gevoel hebben alsof wij niet zelf besloten hebben full members te worden. Het lijkt net alsof je gebrainwashed wordt, het klinkt wel heel gek als ik dit zo zeg. Wij hebben een gesprek gehad van 10.00u tot 18.00u.
Maar goed, wij willen ook van ons membership af. En we realiseren ons ook heel goed dat onze annuleringsperiode al lang verlopen is. Weet iemand wat we nu kunnen doen? Help!!!

j-m
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 aug 2008 09:11

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door j-m »

heb juist een aangetekende brief gekregen van rhodos om binnen de 21 dagen mijn eerste betaling te doen of dat ze anders gerechtelijke stappen zullen ondernemen heb naar ecc gebeld ze zeggen dat ze dat toch nooit doen en hoef zeker niet te betalen zijn eens benieuwd groetjes

hilde mestdag
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 aug 2008 15:25

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door hilde mestdag »

Ook wij zijn dit jaar voor alle mooie beloftes van Club Greece bezweken . Dit na een opdringerige lotjesverkoper die ons niet meer los liet en een brainwash van 5 uur van de verkoper , in the middle of nowhere (geen openbaar vervoer te bespeuren, enkel een taxi die door Club Greece kon worden gebeld !). Er werd veel positiefs verteld mbt de vakantiemogelijkheden,de brochures waren schitterend. Je kreeg er wel geen mee naar huis.Maar achteraf bleek (en toen was de handtekening al gezet en de eerste aanbetaling gedaan) de meest noodzakelijke info zeer vaag en onvoldoende (de extra kosten, lidgeld,hoe annuleren.. , nergens terug te vinden in het contract) Pas als het volledig bedrag betaald zou zijn kregen we inzage in de rechten en plichten van beide partijen. Hadden we de wettelijke bedenktijd (7 dagen) gekregen, dan hadden we het contract nog eens rustig en grondig kunnen doornemen. Wij hebben al een brief naar Club Greece gestuurd om het contract te annuleren en wachten in spanning af hoe het zal aflopen. Wie heeft er goede raad voor ons ? Of heeft al verdere stappen gezet ?

Riwina
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 aug 2008 21:37

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door Riwina »

Hallo,

Volgens mij zijn er best veel slachtoffers van club greece. Kunnen we niet met z'n allen stappen ondernemen? Zo ja, wat zouden we dan kunnen doen? Heb eerlijk gezegd geen verstand van juridische zaken. En ik denk dat we allemaal ons geld goed kunnen gebruiken, als we het terug krijgen tenminste.

j-m
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 aug 2008 09:11

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door j-m »

ik heb het doorgegeven aan ecc die regelen conflicten grensoverschrijden en blijkbaar hebben ze veel dossiers van club greece

hilde mestdag
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 aug 2008 15:25

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door hilde mestdag »

Bedankt voor jullie reacties. Het lijkt inderdaad geen slecht idee om de wanpraktijken van CG aan de kaak te stellen. Maar hoe ?

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:56, 1 keer totaal gewijzigd.

mansli
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2008 20:32

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door mansli »

BELANGRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij zijn op dit moment in een internet cafe in chersonissos op kreta. Hiermee willen wij duidelijk maken aan iedereen, die hopelijk op dit forum komen, niet moeten ingaan op de verkooptechnieken van Club greece!
Wij zijn ook op de boulevard(gisteren) benaderd door Marek, een Tjech die er ook aan meedoet. Het verhaal over de kraskaarten met de palmboompjes kunnen jullie al opmaken uit andere ervaringen op dit forum.
Ik had natuurlijk ook 3 palmboompjes, waarbij we gratis met de taxi naar een mooie 5 sterren hotel, in de bergen van chersonissos gelegen, gingen. Wat een bla, bla, bla. we zijn uiteindelijk de hele middag van onze vakantie kwijt geweest, aan verkooppraatjes en dergelijke. ga ook mijn best doen om in de uitzending van tros radar te komen. Want persoonlijk wil ik er voor zorgen dat dit soort lui van mij opgesloten mogen worden. Begrijp niet dat dit niet wordt aangepakt en dat ze maar door kunnen gaan.
Ook begrijp ik niet, dat het mooie resort dit niet doorheeft, want het lijkt mij, dat als die locatie daarvoor wordt gebruikt, mensen geen zin hebben om daar nog te komen. Dus zitten ze mischien zelf in het complot of weten ze niet ze gebruikt worden voor deze dingen.
Waardoor Kreta en vooral, die accomodatie, hard achteruit kan gaan.

Wie er mee wil helpen om dit de publiciteit in te brengen en dus zelf nare ervaringen hiermee heeft gehad, hoop ik ooit te treffen in een uitzending radar. Eigenlijk zou dit ook gemeld moeten worden bij bv. hotelplan, waar wij onze reis hebben geboekt, dat ze in elk geval de toeristen hiervan op de hoogte brengen. Dit ga ik zelf ook zeker doen!!!
Goed programma! Daardoor zijn wij er in elk geval optijd achter gekomen.

groetjes mans&Meriël



[/url][/b]

germarmarsman
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2008 08:00

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door germarmarsman »

Al die negatieve berichten!!! Wij zijn in maart naar Tenerife geweest omdat we vorig jaar een reis hadden gewonnen via die presentatie in Rethymon....heerlijk genoten!! Gophar Travel was verder prima...soort hotelbon maar dan voor 1 week vakantie tegen betaling van reserveringskosten en zelf vlucht regelen. Dit hebben we via Ryanair gedaan...van Dusseldorf naar Barcelona en door naar Tenerif: € 160,-- pp!!!!! All-in!!! Ok, we moesten een halve dag overbruggen in barcelona maar anders waren we zeker meer dan het dubbele kwijt geweest.

KORTOM: AL DIE SPOOKVERHALEN...JULLIE ZITTEN ELKAAR GEWOON OP TE JUTTEN!! PAS ALS JE ZOU HEBBEN BETAALT EN JE ZOU NIET OP REIS KUNNEN GAAN ZOU HET WEGGGEGOOID GELD ZIJN GEWEEST!! ANGSTHAZEN ZIJN SOMMIGE MENSEN!

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:53, 1 keer totaal gewijzigd.

germarmarsman
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2008 08:00

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door germarmarsman »

Beste redactie van genoemde blog,

We zijn inmiddels full-member geworden van RCI via Club Greece en hebben dus ons pakket ingeruild voor punten om zo flexibel en ook nog behoorlijk voordelig in mooie resorts over de hele wereld te zitten. Zo zijn we dit jaar al in Tenerife geweest en in Italië en we zijn zeer tevreden over de afhandeling en hulp van RCI. De kosten staan duidelijk in de kleine lettertjes en ook al is het een groot pakket, we hebben alles in het nederlands kunnen doorworstelen en er staan geen vreemde zaken in want anders had ik me binnen die 7 dagen nog bedacht. Sterker nog: er zat zelfs een brief bij waarin duidelijk stond dat je tot een bepaalde datum alles nog kon retourneren en zo het pakket kon beëindigen.

Mocht u meer informatie willen dan wil ik graag dat dit soort organisaties ook eens positief worden belicht. (en nee, ik ben geen werknemer van ze of iets dergelijks...ben gewoon hypotheekadviseur).

Groetjes Marjan

j-m
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 aug 2008 09:11

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door j-m »

donderdag jonsleden zijn mijn 21 dagen gepasseert die ik had gekregen om te betalen via een eengetekende brief uit griekenland. nu vrijdag heb ik terug ene gehad met de melding dat ik nog niet had betaald en ze gaven me terug 14 dagen voor de gerechtelijke stappen zouden begingen . moet zeggen het zijn volhouders kan terug gaan aftellen groetjes als ik meer nieuws heb zal ik het hier posten j-m

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:55, 2 keer totaal gewijzigd.

billiemartin
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2008 18:55

Re: Club Greece

Ongelezen bericht door billiemartin »

Wij zijn dus vanmiddag aangesproken en waren toch wel benieuwd . na veel gezien te hebben van het oooh zo mooie resort waren we erg onder de indruk en na veel discuseren over de prijs hadden we " voor ons idee" een goeie deal. maar ergens zat het me niet lekker en ben ik gaan kijken op het internet en las de ene na de andere slechte ervaring, maar niet van iemand die het helemaal gedaan heeft. een paar reacties van verdachte mensen maar veder alleen maar slecht nieuws. wie kan ons meer vertellen? stoppen of doorgaan . en hoe stop je zoiets? gr w en c

Gesloten