LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Jong Intra Vakantie

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
wimmar
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2004 14:01

De Jong Intra Vakantie

Ongelezen bericht door wimmar »

Wij hadden een vakantie geboekt op Kos en verbleven in app. Oscar.Wij hebben slechte ervaringen met zowel de touroperator als het app. Oscar. Zijn er meerdere dan gaarne een reaktie. :(
bus was niet optijd op het vliegveld na ongeveer 20 minuten pas
2kamer en 3 kamer app. geboekt , kregen 2 maal 2 wel betaald voor 3 . men had ons 3 dagen voor vertrek bij de tickets verteld dat er na renovatie de kamers anders ingedeeld zouden zijn. de hostess aldaar vertelde dat er nooit 3 kamerapp. waren geweest. niet goed schoongemaakt getuige leeg sigarettenpakje en theezakje. douchebak ; net groot genoeg voor mijn kleindochter (3 jaar ).wastafel zat niet goed vast, airco niet voldoende voor 2 kamers, apparatuur in de keuken ondeuglijk, koelkast op 3 poten, handvat oven los, tafels in beide kamers te klein om aan te eten terwijl op foto een grote tafel staat met erom heen 4 stoelen. dan was het licht in de douche kapot dan weer geen water. er was ook geen bezetting aan de balie waar ik mijn beklag kon doen.
Laatst gewijzigd door wimmar op 24 sep 2004 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: De Jong Intra Vakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry, maar "slechte ervaringen" is vooralsnog te algemeen gesteld.
Alvorens te reageren, graag eerst wat details.

Gesloten