LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Door Transavia in de boot genomen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door Gast »

Die gaf alleen maar even advies.
Advies??? Laat me niet lachen!!!
Die bijdrage had niets met onderwerp te maken en sloeg nergens op.

Gast

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door Gast »

En jullie bijdrage al helemaal niets. Slaat ook echt nergerns op! Maarreh, ik heb nu weekend, dus de mazzel allemaal.

Gast

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door Gast »

Gast van 11.30 uur blijf zelf eens weg.
Weg blijven ja.

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Bedankt AK voor je reactie nog. En de transver gng bijna fout op de terug reis. Ze waren ons bijna vergeten op te pikken.Maar op het nippertje is transfer toch goed gekomen, vraag niet hoe !!Ik ga weer over op ander mail zonder ellende.Mail ze !!gr. Nel.Hoi...

Gast

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ga weer over op ander mail zonder ellende.Mail ze !!gr. Nel.Hoi...
Ze snapt nog steeds niet dit een consumentenforum is.
Nel, dit is niet je e-mailaccount!!!

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Gast 16:07.
Jij hebt nog nooit een inhoudelijke reactie gegeven alleen afzeiken.Dat is alles wat je inbrengt.En de vetgedrukte woorden wordt ik niet warm of
koud van. Als dat jou inbreng is ben je een stumperd.En verder geen commentaar meer .

Gast

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door Gast »

Nel, dit is niet je e-mailaccount
En ook niet je persoonlijke chatbox!!!

AK

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door AK »

Nee, beste gast van 16,35 uur. Dus ook niet die van jou! :P

Jij ook weer bedankt Nel, ben weer op de hoogte.

Groetjuuuuussssss AK. :wink:

Gast

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door Gast »

wordt ik niet warm of
koud van. Als dat jou inbreng is ben je een stumperd.En verder geen
Nel het is: word ik niet........... en jouw inbreng.......... snappie.

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Gesnopen gast 19: 10 :lol: :lol: thanks !!!!!! nel

Gast

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door Gast »

Door het stelselmatig verpesten van topics is nel-foppe hierbij uitgeroepen tot de Tokkie van het Trosradarforum!

Gast

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door Gast »

Waar gaat dit over? Is dit een nieuwe vliegmaatschappij?

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Gast van 21:30 dit is geen nieuwe vliegmaatschappij,maar een denegrerende uitating dat nergens opslaat. Deze persoon weet zelf niet inhoudelijk te kunnen reageren. Vandaar dat als ik reageer er meteen een bak ellende over me heen gestort krijgt. Wat er ook gezegd word of advies gegeven wordt. Deze persoonss peelt gewoon op de persoon en wordt smerig gespeeld.Vandaar mijn reactie. Het is jammer om steeds maar vuiligheid te krijgen.Maar ga rustig verder en ik hou het voor gezien.Ik ben net terug van vakantie en ga me verder verdiepen n leukere dingen met uitwisseling van reactie over de vakantie en tips geven om er wat mee te kunnen doen en elkaar te helpen . Daar wordt je niet voor alles uitgemaakt wat mooi of lelijk is.
Over vele topics wordt gescholden en geziekt.En gast met vette letters
het ontbreek je aan alles wat met fatsoen te maken heeft.Ik ga er van door ,en hopelijk ziet de tros wie werkelijk de vervuiler is.!!!
En die vette woorden verbruiker jij bent kampioen om forums kapot te maken.De mazzel allenmaal en ga alleen nog mijn mailbox bij houden en bij werken en uitwisselen van leuke en nuttige dingen.
Iedereen hou doe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


werken

Gast

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door Gast »

ga alleen nog mijn mailbox bij houden
Als dat toch eens waar zou zijn .........!!!!
Een beter begin van de week kan een mens zich niet bedenken!

Spuugzat

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door Spuugzat »

Begint dat ge-emmer weer? Laat mensen toch in hun waarde en reageer inhoudelijk op een onderwerp in plaats van op de persoon.
Ook al ben je het met de reactie van iemand niet eens, dan hoeft dat niet al bij voorbaat VEROORDEELD te worden puur vanwege de persoon.
Het feit dat iemand hier niet zo geliefd is door aan aantal mensen hoeft niet eeuwig herhaald te worden. Maar blijkbaar is dat het enige wat jullie kunnen en is inhoudelijk reageren misschien te hoog gegrepen voor jullie. Ook nu weer zie ik dat (gast-)gasten geen inhoudelijke reactie op het onderwerp geven, alleen maar weer beledigende opmerkingen. En wat mij verder opvalt is dat juist (gast-)gasten hier lustig op los chatten, terwijl daar herhaaldelijk door blijkbaar dezelfde gasten tegen is geageerd. Zeer merkwaardig. Ik hoop dat die (gast-)gasten eens het verstand krijgen om inhoudelijk te gaan reageren, dan wordt het een stuk aangenamer hier en scheelt het een heleboel slotjes.


Sherlock

Re: Door Transavia in de boot genomen

Ongelezen bericht door Sherlock »

Ik ben het volkomen met "spuugzat" eens. Deze gast schets eindelijk eens wat hier aan de hand is. Zo zie je dus dat een topic al verziekt wordt zodra iemand reageert die door een ander niet geaccepteerd wordt. In deze topic begint deze verstoring al met de reactie op de bijdrage van "nel-foppe". De toon is hiermee al gezet door 'n "gast-gast". Het frappante eraan is dat juist deze gast-gasten anderen de schuld in de schoenen schuiven wanneer een topic verziekt of gesloten wordt. Zelf heb ik dat ook meegemaakt hier, reden waarom ik in de anonimiteit ben gedoken. Ik kan en mag ineens weer meedoen en mag reageren hoe ik wil. Ik hoop inderdaad dat Radar ooit eens met verplichte registratie en inloggen komt zodat het mogelijk wordt deze "gast-gasten" die anderen kwetsen en beledigen aan te pakken en desnoods van het forum te verwijderen.
Sorry Radar, ik heb niet (on-topic) gereageerd op het onderwerp van deze topic, maar moest even reageren op hetgeen er hier weer gebeurd.

Gesloten