LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Halfpension

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door Gast »

Inderdaad correctie.

www.vakantiereiswijzer.nl moet het zijn!

Gast

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door Gast »

Wellicht als je dochters het vantevoren hadden geweten, hadden ze dit hotel niet geboekt.
Ja hoor...! Alsof jongeren eerst op een of andere website moeten gaan kijken of er staat dat het eten wel goed is!!
Zoiets verzin je toch niet?!

Dus uiteindelijk zijn de dochters toch nog zelf de schuldigen; hadden ze eerst maar moeten gaan zoeken op internet naar een hotel met fatsoenlijk eten!

Gast

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door Gast »

Nou als ik een vakantie boek, kijk ik wel even eerst naar de reacties van mensen over de betreffende accomodatie. Als ik veel negatieve berichten zie, gaat het dus niet door en zoek wat anders. Tuurlijk, hoeft iedereen dat niet te doen, maar als het er toch is, waarom zou je daar geen gebruik van maken dan? De keuze kun je altijd zelf nog wel maken dan.

Wees toch altijd niet gelijk zo opstandig. Men bedoelt het toch goed!

mk

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door mk »

Ik ben het volledig met de vorige gast eens. Ik geef helemaal niet "de schuld" aan de dochters. Het is gewoon een tip voor de volgende keer om zo'n vervelende situatie te voorkomen. Ik vind het juist wel handig om te weten wat de meningen van andere mensen zijn want alle hotels zien er op plaatjes altijd prachtig uit, maar de werkelijkheid is weleens anders.

Gast

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben het volledig met de vorige gast eens. Ik geef helemaal niet "de schuld" aan de dochters. Het is gewoon een tip voor de volgende keer om zo'n vervelende situatie te voorkomen. Ik vind het juist wel handig om te weten wat de meningen van andere mensen zijn want alle hotels zien er op plaatjes altijd prachtig uit, maar de werkelijkheid is weleens anders.

florie

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door florie »

Met de laatste opmerking ben ik het helemaal eens. Elk forum wordt verknald door mensen die naar de schrijver toe kwetsende opmerkingen maken. Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen mening. Maar je kunt naar geen forum toe gaan of discussies verzanden in flauwekul.

Nog even over Turkije, ben er dit jaar geweest en heb een geweldige vakantie gehad. Goed eten, wel wat last van buikloop maar dat heeft ook met de olijfolie te maken waar ik niet aan gewend was. Maar prijs en kwaliteit hebben best veel met elkaar te maken. En als jongere heb ik ook een aantal hotels bezocht en over het algemeen geen problemen gehad maar zoals de eerste briefschrijfster het omschrijft dan kan ik me voorstellen dat je dan buiten de deur gaat eten.

Trina1

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door Trina1 »

Blijf gewoon bij het onderwerp, lijkt me gezelliger als mekaar onderling liggen af te katten.

Judy

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door Judy »

Met Boostenreizen moet je op vakantie gaan, kom je van een koude kermis thuis.
Had een busreis bij deze reisorganisatie naar Salou geboekt.
Hoe deze organisatie met mensen omgaat is onder geen woorden te brengen.
Dieren op transport hebben een betere behandeling.

Hadden afgesproken voor zitplaatsen beneden in de bus, kwam al niets van, wordt behandeld als een klein kind of ze met idioten te maken hebben, duidelijk merkbaar.
Hotel was ook al slecht, met slecht eten en veel kabaal.

Is ongeveer 19 uur reizen.
Opstappen om 16.00 uur om twaalf uur s'nachts mag je 10 minuten uit uit de bus, daarna doorrijden tot half negen s'morgens zonder iets te drinken aangeboden te krijgen.
Dan 10 minuten stoppen verder tot elf uur, want daar kun je het ontbijt nuttigen, normaal mens begint dan haast aan zijn lunch.

Vraagt na deze stop voor eindelijk eens een kopje koffie, kwart voor tien hadden we toch al eindelijk na een uur s'nachts een kopje koffie.

Heb hier direct een klacht voor ingediend en een teruggaaf van de kosten, heb ook nog dokterskosten moeten maken i.v.m. te weinig beweging waardoor ontzettend pijn in benen, geen antwoord op, reageer nog maals en krijg bericht dat dit wel zeven weken kan duren.
Nog steeds weer geen bericht reageer weer hierop en krijg uiteindelijk na meer dan twee maanden bericht dat er genoeg stops waren geweest, n.l. ook met de chauffeurswissels.
Lachertje want bij deze wissels werd uitdrukkelijk vermeld dat niemand de bus uitmocht, degene die toch naar buiten wilden werden door de reisleidster tegen gehouden en weer terug gestuurd.
Dus de vriendelijkheid straalde ervan af. Was zowieso een stuk ellende, zoals ze met mensen en een stagebegeleider omging.

Dus onze ervaring met busreizen Boosten Hoensbroek uit Limburg is om onpasselijk van te worden, hoe organisatie zelf tot reisleidster omgaan met hun klanten, en aan klantenbinding doen.
Dus onze vakantie is hierdoor tamelijk in het water gevallen.
Zal hier dus nooit meer een busreis bij organiseren.
WANT ZO GA JE NIET MET MENSEN OM.

BOOSTENREIZEN HOENSBROEK LIMBURG DE BOMEN IN.
BEDANKT VOOR HET VERTROUWEN DAT WE NU VOOR ALLE ANDERE BUSORGANISTIES HEBBEN.
Om doodziek van te worden. :evil:

Gast

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door Gast »

Snap sowieso niet dat mensen met de bus naar spanje gaan......

Gast

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door Gast »

Nou, daar is anders niks mis mee. Niet iedereen kan zich een vliegreis permiteren en als je met een goede maatschappij als Solmar, Snoeyink of Rekro gaat, kan het best te doen zijn.

busjekomtzo

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door busjekomtzo »

Goeie reactie van Boosten. Ik denk dat ik toch maar eens met hubn op stap ga naar Spanje. Kom ik tenminste in een bus zonder zaniktutten. Die worden tenminste op een goede manier afgepoeierd.

Gast

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door Gast »

Niet iedereen kan zich een vliegreis permiteren
Tegenwoordig is een vliegvakantie goedkoper dan een busvakantie hoor........
Maar veel plezier met 29 uur in de bus zitten en niet gaan klagen dat je beentjes zo zeer doen hè.......

Gast

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door Gast »

Maar veel plezier met 29 uur in de bus zitten en niet gaan klagen dat je beentjes zo zeer doen hè.......
Mmmm, zeker nog nooit in een vliegtuig gezeten....daar heb je dus ook geen echte beenruimte, ook niet naar bijv. Indonesië (ca. 18 uur vliegen). Dus voortaan maar mondje dicht houden en geen kulverhalen posten!!

Gast

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door Gast »

Tegenwoordig is een vliegvakantie goedkoper dan een busvakantie hoor........
Moet je zeker zelf meefladderen! Onzin. Grote onzin!!

Zonfan

Re: Halfpension

Ongelezen bericht door Zonfan »

Dat bedoel ik nu ook! Als men zeker weten, voor minimaal € 100 goedkoper met de bus kan gaan, waarom zou je dan inderdaad met het vliegtuig gaan? Als je zoals wij ver van een vliegveld, woont en al die tijd ook meerekent, ben je ook al gauw een dag kwijt.

Wij reizen regelmatig of met de bus of met vliegtuig en ons maakt het nietsuit! Ja alleen, da je met de bus goeoper uit bent. Ach, en tegenwoordig hebben ze van die heerlijke royalclass stoelen in de bus, Goed chauffeur, stopt echt wel regelmatig. Uitzonderingen dus, daar gelaten!

Mensen klagen vaak over die lange zit, maar 24 uur in zo,n krap vliegtuigstoeltje naar warmere oorden als Thailand, Indonesie, Singapore enz, zien ze als geen probleem. Daar krijg je pas dikke en pijnlijke voeten en benen van! Dan vraag ik mij ook weleens af, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben. Het is toch nooit goed.

Zonfan

Gesloten