LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jetsSky is oplichterij .

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Niet

jetsSky is oplichterij .

Ongelezen bericht door Niet »

Als je weet wie hier achter zitten dan heb ik weinig vertrouwen in.
http://www.tweevandaag.nl/home/index.shtml
Als de mensen het nu nog niet geloven .Je bent wel erg stom daar in te trappen zonder een onderzoek hier naar te doen.



Wel

Re: jetsSky is oplichterij .

Ongelezen bericht door Wel »

Waar gaat dit over?

Gast

Re: jetsSky is oplichterij .

Ongelezen bericht door Gast »

Over niet.

Gast

Re: jetsSky is oplichterij .

Ongelezen bericht door Gast »

Ohhhhhhhhhhhh, kweet niet!

Niet

Re: jetsSky is oplichterij .

Ongelezen bericht door Niet »

Ach even zoeken op google en je vind genoeg:
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UT ... lr=lang_nl
En die Van Achteren is gewoon die daarachter zit is gewoon een oplichter.Vliegreizen aanbieden terwijl je niet landingsrechten hebt.

Als je al die mensen moet opnoemen die nog geld te goed van hem hebben uit het verleden dan krijg pijn je vingers van het typen.
Maar ja hier kunnen alleen maar domme antwoorden worden gegeven geloof ik .

Wel

Re: jetsSky is oplichterij .

Ongelezen bericht door Wel »

Nu Nietje, ik had er wel degelijk heel serieus naar gekeken en had ook al het èèn en ander via de tv gehoord. Ja, ik weet niet wat ik hiervan moet denken! Ik zelf zou het niet doen als ze nog niet vliegen. Betaal dan liever iets meer met garantie. Laten ze eerst maar even zien hoe en of ze het van de grond krijgen. Letterlijk en figuurlijk!
gr. Wel

Niet

Re: jetsSky is oplichterij .

Ongelezen bericht door Niet »

Ik zeg dit niet voor niks .Die van Achteren heeft al genoeg schade aangericht .
Dit zal ook wel zoiets zijn maar hopelijk heb ik nu voor deze mensen geen gelijk.Want nu zijn niet alleen bedrijven daar slachtoffer van.
Helaas wordt er nog veel te weinig gedaan aan zulk soort oplichters.
Alleen maar mooie praatjes is al een teken dat je moet uit kijken .

Ja

Re: jetsSky is oplichterij .

Ongelezen bericht door Ja »

Is het inderdaad .Het is nu al ineens geen Februari meer ook.
Allemaal dezelfde trucjes weer.

Nee

Re: jetsSky is oplichterij .

Ongelezen bericht door Nee »

Uit de Telegraaf van vandaag:

Omstreden JetsSky stopt ermee
AMSTERDAM - JetsSky, de spookvluchtmaatschappij waar de reisbranche twee weken geleden voor waarschuwde, trekt de stekker er in Nederland alweer uit. De vliegmaatschappij in oprichting beweert nu per 28 maart vanuit het Deense Billund te gaan vliegen. Volgens bronnen in de luchtvaart wereld is dat tijdstip echter niet haalbaar.




In een vrijdag verschenen persverklaring van JetsSky stelt de prijsvechter op 28 maart te beginnen met vliegen in plaats van op 1 februari. Daarmee bevestigt JetsSky, een bedrijf van de omstreden ondernemer Harry van Achteren (52), een bericht dat vrijdag in De Telegraaf verscheen.

JetsSky, dat nog geen vliegtuigen of vergunningen heeft, had per 1 februari vanaf Schiphol Airport naar negen Europese bestemmingen willen vliegen, waaronder Barcelona en Las Palmas. Dat plan zou gewijzigd zijn vanwege de vele negatieve publiciteit en de zware concurrentie van andere budgetmaatschappijen.

Nu zou JetsSky, volgens de persverklaring, dus zijn oog hebben laten vallen op het Deens Billund. De maatschappij denkt dit jaar circa 663.000 vliegtuigstoelen te verkopen vanuit Denemarken naar onder meer Spanje, Frankrijk, Griekenland, Cyprus, Portugal, Egypte, Turkije en Italië.

Reizigers die al een vlucht hebben geboekt bij JetsSky in de periode van 1 februari tot 28 maart, kunnen volgens de maatschappij hun ticket omboeken of krijgen hun geld terug. De 'prijsvechter' stelt dat ondanks de negatieve publiciteit, die het bedrijf krijgt in de media, al veel tickets zijn verkocht en vooral voor het zomerseizoen. Hoeveel vluchten precies zijn verkocht, wordt niet duidelijk uit de persverklaring.

Schiphol zegt inmiddels in overleg te zijn met JetsSky om nadere afspraken te maken over de mogelijkheden om te vliegen vanaf 28 maart vanaf de Nederlandse luchthaven naar Billund. "We hebben nu eindelijk contact. Daarmee lijkt de onzekerheid een beetje weggenomen", aldus een woordvoerster van Schiphol.

Om te kunnen vliegen vanaf Schiphol heeft JetsSky wel toestemming nodig van de zogeheten slotcoördinator van de luchthaven. "Wij houden voor deze zomer ruimte vrij voor JetsSky. Of de luchtvaartmaatschappij de slots ook inderdaad krijgt, hangt ervan af of het bedrijf ook de vergunningen op tijd rond krijgt", aldus de slotcoördinator K. den Braven.

Den Braven zegt "grote twijfels" te hebben of JetsSky voor 28 maart alle vergunningen krijgt van of de Nederlandse autoriteiten of de Deense, omdat de luchtvaartmaatschappij vanuit Billund gaat opereren. " Wij hebben begrepen dat de luchtvaartmaatschappij half januari wel overleg heeft gehad met de Deense autoriteiten, maar nog niks heeft aangevraagd. En de aanvraag alleen al neemt minimaal drie maanden in beslag."

Het Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen (ANVR) kwam twee weken geleden met het advies om behoedzaam te zijn bij het kopen van tickets via de website JetsSky.com. Volgens de reisorganisatie was '" voorzichtigheid geboden" omdat JetsSky nog een zaak in oprichting was. De media ontdekten vervolgens dat zakenman Harry van Achteren de man achter het bedrijf was.

Gesloten