LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rekeningoverzicht Neckermann

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Singlewhitefemale
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 aug 2003 17:47

rekeningoverzicht Neckermann

Ongelezen bericht door Singlewhitefemale »

Na tig keer gemaild te hebben met neckermann (waarvan 9 van de 10 mailtjes niet eens beantwoord worden), zou mij eindelijk een rekeningoverzicht toegestuurd worden.

Helaas heb ik deze nu nog steeds niet ontvangen, waardoor ik nu nog niet weet of en wat er nog open zou moeten staan. Volgens mij niks meer, maar volgens hun dus wel. Ze willen alleen niet vertellen wat er nog openstaat en welke betalingen zij van mij ontvangen hebben. Dat zou op het rekeningoverzicht staan, maar ja, als ik die niet ontvang dan weet ik het ook niet.

Ik heb Neckerman laten weten dat ik dit overzicht dus nog steeds niet heb ontvangen en het enige wat zij mij vertellen is dat ik maar contact moet opnemen met TPG, om een klacht aldaar in te dienen. Daarmee is voor hun de kous af.

Natuurlijk kan het zo zijn dat het overzicht tijdens verzending zoekgeraakt is, maar daarmee heb ik nog steeds geen rekeningoverzicht. Erg klantvriendelijk allemaal.

Wat kan ik nu nog doen om erachter te komen wat ik volgens hun nog zou moeten betalen? Straks heb ik een 1 of ander incassobureau op m'n nek met alle gevolgen van dien....

Keesj

Re: rekeningoverzicht Neckermann

Ongelezen bericht door Keesj »

Als je al een aantal keren schriftelijk (=email) hebt gereageerd en zij willen maar niet zeggen wat er open staat, dan kan je gewoon wachten tot ze dat wel zeggen. Jij hebt gedaan wat je moet doen.

Neckermann zal echt niet direct incasso sturen. Ze zullen beginnen met een herinnering en dan weet je ook meteen wat er nog open staat. Als ze wel een incasso sturen heb je bewijs dat je al een aantal keer om een rekeningoverzicht hebt gevraagd maar dat ze niet wilden weewerken. Je hoeft dan zeker geen incasso kosten te betalen.

bridgetvh
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 sep 2004 12:52

Re: rekeningoverzicht Neckermann

Ongelezen bericht door bridgetvh »

Geboekt bij een reisbureau of rechtstreeks?

Als je bij een reisbureau hebt geboekt moet je daar langsgaan en als je rechtstreeks hebt geboekt zou je ook langs een reisbureau kunnen gaan, maar dan moet je wel naar een Thomas Cook of Broere Reisbureau. Die horen bij de keten van Neckermann en die zouden je uit goed fatsoen even kunnen helpen / bellen met de bertreffende afdeling op hun eigen hoofdkantoor.
Als je een incasso krijgt kun je wel zeggen dat je de eerdere herinnerings rekeningen niet hebt gekregen maar dat gelooft natuurlijk geen hond.

Keesj

Re: rekeningoverzicht Neckermann

Ongelezen bericht door Keesj »

Onzin, als zij bewijs kan overleggen dat ze al een aantal keren heeft gevraagd om duidelijkheid dan is dit genoeg om geen incasso kosten te betalen. Ze zegt dat ze emails heeft gestuurd, als ze een antwoord op haar email heeft ontvangen heeft ze hier al bewijs voor. Ze hoeft echt niet bang te zijn voor incassokosten.

Waarom moet zij nu ergens langsgaan als ze al een aantal keren heeft geprobeerd de zaak te regelen? Ik denk niet dat een reisbureau met 1 telefoontje de zaak kan regelen, als zij dit zelf al vaak heeft geprobeerd. Dit is nog meer moeite doen voor niks.

Gast

Re: rekeningoverzicht Neckermann

Ongelezen bericht door Gast »

Wat ik ook nooit snap is dat mensen gaan MAILEN! Doe alles wat je doet schriftelijk en in het ergste geval aangetekend, dan weet je altijd dat er wat meer zekerheid is.. Als jij aangeeft dat je het overzicht nog niet ontvangen hebt, zullen ze echt niet moeilijk doen.. want post kan altijd kwijtraken. Echter moeten zij ook uitzoeken wat er gebeurd is.. lijkt me logisch

Gesloten