LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ryanair

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Snens

Ryanair

Ongelezen bericht door Snens »

heeft er iemand ervaring met Ryan air?

De site is niet erg duidelijk, en als ik bel krijg ik een engelse dame aan de lijn, mijn engels is niet zo heel erg goed, en haar nederlands nog minder.

wij hebben 3 wkn geleden een reis geboekt naar rome, voor juli.
alles online geboekt, creditcard nr doorgegeven, als ik de vlucht wil na kijken staat hij al wel bevestigd. Maar hoe werkt dit verder? word dit bedrag nog een keer afgeschreven v.d. creditcard, of is het de bedoeling dat wij het daar zelf betalen?

site word ik niet wijzer van. :roll:

Vliegende hollander

Re: Ryanair

Ongelezen bericht door Vliegende hollander »

Beste Snens,

In december ben ik met Ryanair vanaf Brussel Zuid naar Barcelona gevlogen. Bij het inchecken heb je alleen de code nodig die je bij je bevestiging hebt ontvangen. Je kan dus het beste de bevestigingsmail uitprinten en meenemen naar het vliegveld. Je krijgt dus geen tickets toegestuurd. Wat betreft de betaling: op het vliegveld hoef je niet meer te betalen, het bedrag wordt gewoon van je credit card afgeschreven. In mijn geval was dat een aantal weken na mijn vlucht.

Groet,

Daniël

Gast

Re: Ryanair

Ongelezen bericht door Gast »

Ook voor €0,19 + €20 tax retour naar Rome? Wij ook! Vanaf Niederhein. :lol: 8)

dani83

Re: Ryanair

Ongelezen bericht door dani83 »

Wij zijn in januari met Ryan Air vanaf Niederrhein naar Londen gevlogen en alles was perfect geregeld. Zou het zo weer doen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Ryanair

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten