LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sundirect holiday´s

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
KvC

sundirect holiday´s

Ongelezen bericht door KvC »

Heeft er iemand ervaring met de internet organisatie sundirect holidays? Ze zijn geen lid van de anvr. Maar ze claimen nog wel de gewenste reis beschikbaar te hebben. Hoe onverstandig is het om bij een niet bij de anvr aangesloten reisorganiatie te boeken ?

KvC
:?:

Mariel

Re: sundirect holiday´s

Ongelezen bericht door Mariel »

Hoeft geen probleem te zijn. Let op, dat ze in ieder geval WEL lid zijn van SGR. Anders zou ik het beslist niet doen.
Succes ermee!

Mariël

Re: sundirect holiday´s

Ongelezen bericht door Mariël »

Ik heb net even op die site gekeken en het ziet er goed uit hoor! Kun je gerust boeken. Ik zelf had ook even een prijsopgave en vergelijk gemaakt met een door hen aangeboden reis in Juni naar Salou. En dat viel mij wel een beetje tegen. Ik maak die zelfde reis bij Arke voor bijna € 100 goedkoper.
Dus zou ik wel even verder kijken als ik jou was. Soms scheelt het teveel,de èèn met de ander.

GAST00144
Berichten: 71
Lid geworden op: 20 jan 2004 12:19

Re: sundirect holiday´s

Ongelezen bericht door GAST00144 »

Ze zijn in ider geval geen lid van het calimiteitenfonds zoals ze zelf vermelden op hun site. Ik heb gekeken op de site van calimiteitenfonds via de de site van de sgr en daar staat dat ze onterecht het logo van calimiteitenfonds gebruiken. http://www.calamiteitenfonds.nl/nieuws.asp?id=366 kijk zelf maar even

Mariël

Re: sundirect holiday´s

Ongelezen bericht door Mariël »

Je hebt gelijk gast 144! Ik heb het gelezen! Even een vraag aan jou!Moet dat dan?

GAST00144
Berichten: 71
Lid geworden op: 20 jan 2004 12:19

Re: sundirect holiday´s

Ongelezen bericht door GAST00144 »

Het moet niet, maar je als ze onterechtbij je boeking geld rekenen voor je reis dan betekent het dat ze je proberen op te lichten. En in mijn ogen dan onbetrouwbaar zijn.

Gast

Re: sundirect holiday´s

Ongelezen bericht door Gast »

:)

Inmiddels heb ik bij het calamiteietefonds een en ander nagevraagd en zijn ze per 1 april wel aangesloten bij het calamiteitefonds. Bedankt voor jullie reakties tot zover.

K

Gesloten