LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vliegvakantie

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Heel goed begrepen mister onzin en zal het uitprinten en in een envelopje steken en daarna .......Ik vind het in iedergeval niet zo leuk dan u. Elke keer heb ik dat en dan zeg ik ik doe maar niet mailen maar ga wat anders doen .Mijn c.p die doet het prima en op die manier doe ik er niet meer aan mee.Maar in iedergeval bedankt voor u moeite maar ik ben niet gekke gerritje... nel en deze keer foppe.namens nel :!: :!: :shock: :roll:

MR.ONZIN

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door MR.ONZIN »

Geachte Gast :

Wat vind U niet leuk, dat U geholpen wordt ??? Ik vind het door de regel leuk om e.v.t. andere mensen te helpen. Misschien omdat ik het leuk vind vind U het niet leuk.
Volgens mij ben je niet Gek en zeker geen Gerrit. :!:

dooby

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door dooby »

Natuurlijk ben ik blij voor u hulp en andere help ik ook.Maar als je dat iedere keer gebeurd is de lol er wel af.Daarom terwijl een ander nergens last van heeft die ik mail is het toch vervelend dat het al een paar keer gebeurd is en dat vind u misschien wel grappig maar ik niet dus.Dat is het verschil even Als het een ander die mij mailde het zou gebeuren zou ik dat heel naar vinden Want het is niet alleen dat woord maar een hele lijst erbij en bekijk het dat het prima is uitgevoerd en dan toch nog het hele epistel er bij nu daar baal ik van.Maar ik ben blij dat u heeft geholpenEn heb dat aangetekend.Maar dat neemt niet weg dat ik nu niet kan mailen zonder dat lange vehaal van hier tot ginder.Misschien snapt u het nu een beetje ????Maar heel vriendelijk bedankt voor uw hulp meneer onzin.Maar ik vraag alleen maar een beetje begrip van uw kant voor ons.......Heb nog een fijne dag m.vr gr nel :!: :shock: 8) 8) :arrow:

Gast

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door Gast »

Mister onzin bent u ergens nog aan wezig blijft u even hangen ?????En hopelijk loopt u niet zo te rennen want ik had er nog ene.

AK

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door AK »

Hoi Nel.

Ik zag dat je wat problemen had met mailen? Nu die engelse vertaling van Mr. Onzin, klopt echt. Maar ik zal jou ook eerlijk bekennen dat ik van computers de ballen verstand niet heb. Ik kan hem aan en uit zetten en mailen, surfen en chatten (MSN), maar dat is ook alles. Nouja, digi foto,s erop zetten lukt me ook nog wel.

Ik heb wel geleerd wat ik wel en niet moet openen en daar hou ik mij ook aan. Als ik een naam of iets dergelijks niet vertrouw, gaat het hier gelijk de prullenbak in. Delete dus! (Meteen wissen)

Sorry, dat ik nog niet eerder antwoorde maar ik moest ff boodschappen doen. Ja, dat moet ook gebeuren toch?
En volgende week als jij al onder weg bent geweest met de Basic Air en lekker in de zon zit ligt met je Foppe, ben ik alweer aan,t werk. Ach ja, verschil moet er zijn toch? :lol:
Nu, de groetjes weer AK

DOOBY

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door DOOBY »

Bedankt A.K Ik kan mailen wissen printen en scannen en aan en uit zetten.Dat is alles maar eerst ging alles goed en nu krijg ik steeds van de zelde steeds van die flappen tekst.Ben er niet blij mee.Maar ik heb antwoord en laat het maar zo en niet meer mailen.Want ik weet het verders niet meerMaar ik heb het bij niemand anders.Wel raar !!!!!! Maar ik ga maar basiq air vliegen en ga de toestand maar vergeten.
Maar leuk is anders.Ik ga genieten luitjes en hoop dat jullie hier nog mooie dagen krijgen.Ik stuur per basiq air veel zon jullie richting op Oke
Bedankt voor de gezellige basic praatjes en heel veel groetjes van twee basiq air passagiers die op weg gaan naar lefkas of zoals de grieken zeggen lefkada.Het was een mooie tijd met jullie en heb vreselijk genoten.Brouw wat over het internet en tot horens!!!!!Heel veel plezier in jullie leven!!!!!!!!!! Liefs Nel en foppe I GO FLY AWEY TO GREECE :lol: :shock: 8) :wink: :!: :arrow:

AK

Re: Vliegvakantie

Ongelezen bericht door AK »

Okè Nel. Jij ook bedankt voor je leuke bijdrage hier over Basic en wat nog niet meer! En heb een fijne vakantie samen met je Foppe en geniet ervan. Kom gezond en bruin weer terug. En laat die pc maar een poosje met rust, komt het vanzelf wel weer goed.

Don,t worry, by happy. 8) 8) :lol: :wink: AK

Gesloten