LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
gerhardina
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2008 12:28

bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door gerhardina »

Bex zet op zijn website dat je voor € 79,00 8 dagen naar Kreta kan.
Ik probeer dat al 2 weken te boeken lukt nooit.
Verschillende keren hun hierover gemaild en gebeld.
Maar ik heb pech iedere keer is het net op
Heeft iemand hier ook ervaring mee?

pietje44
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 nov 2007 17:13

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door pietje44 »

Gewoon oplichting van Bex. Ik heb nog dezelfde morgen nadat de advertenties verschenen op internet willen boeken, maar dat is onmogelijk. Er wordt bijvoorbeeld geen enkele reisdatum vernoemd. Ook na een week nog niet.

gerhardina
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2008 12:28

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door gerhardina »

Deze reis zou vertrekken op juni.
Ik heb hun ook verteld dat ik het op Radar en Kassa zou zetten en ga melden bij Oad daar horen ze bij , zij zijn daarvan een dochterbedrijf maar dat interesseerde ze niets.
Ik heb verleden jaar bij Arke geboekt actie prijzen van je weet wel de slogan Dacht het wel.nl ben 3 x met hun meegegaan geen nep dus daar.Hun slogan Dat kan wel ...bij Bex.nl is een leugen.

pietje44
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 nov 2007 17:13

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door pietje44 »

Ja, weliswaar stond er vertrek in juni, maar daar houdt het mee op. Er staan geen vertrekdata bij, dus je kunt op internet niet boeken, omdat je dan wel je vertrekdatum moet aangeven.
Nogmaals: gewoon nep.

famke81
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2008 20:45

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door famke81 »

Ik kon wel gewoon boeken, na een paar keer proberen. Het kan dus blijkbaar wel bij bex.nl!

pietje44
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 nov 2007 17:13

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door pietje44 »

Proficiat Famke. Ik heb het nu ook verschillende keren gerpobeerd, maar nog altijd noppes.
Ik moet wel zeggen dat Bex er nu een nadere toelichting bij heeft gezet en dat is sympathiek. Dus dan gun ik hen nu het voordeel van de twijfel.

gerhardina
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2008 12:28

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door gerhardina »

Inderdaad Bex heeft zijn website aangepast.I
Ik heb hun verschillende keren gemaild en gebeld, die reis was natuurlijk net geboekt. haha
Ik heb v.a. 11 uur vanochtend tot vanmiddag 6 uur achter de computer gezeten en geprobeerd te boeken nou noppes nada, begrijp niet dat Famke81 het gelukt is.

tonvr
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2008 10:20

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door tonvr »

Wij hebben deze aktie kunnen boeken. vertrekken in juni. Heeft wel wat pogingen moeten doen. Maar het is gelukt. We vliegen met Transavia.

gerhardina
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2008 12:28

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door gerhardina »

Heel bijzonder dat sommige wel kunnen boeken en ik zit de hele dag achter de computer en het lukt mij maar niet
Jullie hebben waarschijnlijk het lot uit de loterij

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Waarom wil iemand een zomervakantie voor 79 euro en dan nog zeuren dat het niet boekbaar is!
ga gewoon voor de normale prijs of zeur niet aub!

pietje44
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 nov 2007 17:13

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door pietje44 »

@suusjuh: ik begrijp absoluut een dergelijke reactie niet. Blijkbaar heb jij genoeg geld om de hele wereld af te reizen. Er zijn echter ook mensen die misschien wat minder bedeeld zijn zodat ze met een dergelijke aanbieding dan toch en weekje op vakantie kunnen.
Vaak is dat hun enige mogelijkheid.
Sorry, maar ik vind jouw reactie beneden alle peil.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door eeliane »

Maar hoe hadden jullie gedacht dat die reis in elkaar zat dan, met de roeiboot en je eigen tent mee ofzo, 79 euro daar kan niemand iets mee, daar moet geld bij, voor niets gaat de zon op mensen denk daar nou eens aan.
Als iemand diamanten gaat staan verkopen voor een tientje wat denk je dan....

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door G7 »

Ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen voor dat geld. Oke, er zal geld bij moeten en je zal er misschien een paar mensen blij mee hebben gemaakt, maar ik denk dat de achterliggende gedachte van Bex is......... op deze wijze even kennis te laten maken met hen.

En als die reis er dan niet meer is, neemt men misschien wel die andere (duurdere) reis, waar ze wel genoeg op verdienen. Zo werkt het meestal en niet alleen bij Bex.

ro.ba
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jan 2008 21:19

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door ro.ba »

heb toch nog een kamer na en reactie op deze site :P
was er toch nog eentje over....
Laatst gewijzigd door ro.ba op 01 feb 2008 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door sprookje »

Nou en je valt buiten de boot,jammer voor jou maar daarom is het nog geen oplichting.Wat wil je dan?Zoals je hier kan lezen zijn er wel mensen die hebben kunnen boeken en zelfs nog goedkoper ook.Leuk voor hen.
Maar vol is vol en waarschijnlijk zijn er maar een paar kamers zo goedkoop.
Voor al degene die deze fantastische aanbieding geboekt heeft geniet ervan.Jammer voor degene die buiten de boot vallen maar zo is het leven nu eenmaal.

gerhardina
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2008 12:28

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door gerhardina »

Herken ... zoals de reclame op tv van Bol.com

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door eeliane »

Denk niet dat er veel mensen door die aanbieding gaam is meer hte lokkertje om toch een gids of site van Bex (net zo'n firma al Peter Lnaghout!) te bekijken. Meer is t niet....

sempron3000
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2008 19:36

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door sempron3000 »

Het is een goede reclame, ik denk dat je er gewoon heel vroeg op de dag bij moet zijn om voor 79 euro te kunnen boeken. Analoog aan het boeken van goedkope vliegtickets. Ik zat eerst even te denken aan een verkoopreis, maar dat zal hier wel niet het geval zijn. BEX haalt de winst door middel van een betere naamsbekendheid.

gerhardina
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2008 12:28

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door gerhardina »

Zouden jullie maandagavond om 19.25 uur naar Kassa 2 willen kijken
dat is de verlenging van de zaterdagavond.
Hierin nog meer mensen die het niet is gelukt te boeken na 15 uur achter de computer gezeten te hebben, en een meneer die zijn reis naar Marokko meer dan dubbel zag worden
Bex wilde niet in de uitzending komen, is toch een beetje laf.
Als het eerlijk is kom je je toch verdedigen.
Als Bex zo klanten voor zich moet winnen zal het bedrijf niet lang meer bestaan.

bllond
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2008 20:45

Re: bex reizen voor € 79,00 naar Kreta

Ongelezen bericht door bllond »

:evil: ey suusjuh1985 denk je soms dat wij dom zijn ofzo....tuurlijk zeg je dat omdat je zelf bij dat idioote reisburo BEX werk!!!

Gesloten