LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cheaptickets.nl

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
andre5
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2009 21:24

cheaptickets.nl

Ongelezen bericht door andre5 »

Cheaptickets.nl zijn oplichters. Auto geboekt via hun website. Onmiddellijk bevestiging, maar geen voucher. Paar dagen later nog geen voucher, maar in buitenland toch geprobeerd de auto op te halen. Boeking niet bekend, geen auto beschikbaar. Meer dan een uur zoeken, bellen, etc maar nergens een boeking of andere gegevens te vinden. Uiteindelijk elders gelukkig nog een auto kunnen huren. Ruim twee dagen later wordt door Cheaptickets alsnog voucher verstuurd. Terug in Nederland uiteraard geklaagd. Eerst 6 weken lang geen reactie van Cheaptickets. Na bemiddeling van Thuiswinkel.org volgt uiteindelijk antwoord dat het mijn schuld was (zonder aan te geven wat ik fout gedaan zou hebben), maar dat ze uit coulance 50% terugbetalen. Thuiswinkel.org antwoord vervolgens ook 6 weken niet en verwijst uiteindelijk naar SGC. Klacht bij SGC wordt na 6 maanden (!) vervolgens op formele gronden afgewezen omdat ik door gebrek aan reactie van Cheaptickets.nl en Thuiswinkel.org mijn klacht bij SGC 2 dagen te laat heb ingediend.

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: cheaptickets.nl

Ongelezen bericht door Spy21 »

vervelend zeg..

FerdiXXX
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 sep 2008 14:39

Re: cheaptickets.nl

Ongelezen bericht door FerdiXXX »

Kan je niet met je vliegticket bewijzen dat je op het moment van versturen van je voucher al op reis was.

Het lijkt me dat ook cheaptickets.nl (overigens heb ik daar al vaak geboekt zonder problemen) dan inziet dat dit wel erg onredelijk is en alsnog een extra tegemoetkoming zal doen.

In jou geval had ik denk ik de huurauto geannuleerd voordat ik vertrok.
Maar daar heb je nu niets meer aan natuurlijk.

Gesloten