LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dusseldorf

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
fredvanostade
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 dec 2006 21:01

Dusseldorf

Ongelezen bericht door fredvanostade »

Ik heb wederom geboekt vanaf Dusseldorf bij STRAUS in Roermond. Ze zoeken echt de goedkoopste mogelijkheid voor dezelfde reis. Dit jaar scheelt het ons bijna 900 euro met Amsterdam, delfde reis, zelfde datum, zelfde hotel, ook all inclusive. Ik zoek zelf ook op www.reise.nl (hier staan denk ik alles wat in Duitsland aangeboden wordt) en laat dan Flor bij STRAUS weten wat ik wil hebben. Vaak heeft hij dan nog net iets goedkopers, echt geweldig.

gerda1956
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2005 21:22

Re: Dusseldorf

Ongelezen bericht door gerda1956 »

Ik heb een OAD reis geboekt via Vakantiekaart :P (die kaart waar veel mensen over klagen maar waar ik alleen maar goede berichten over heb) en zojuist vergeleken op deze site met een Duitse reisorganisatie. Ik zou voor dezelfde reis, zelfde vertrekdatum 1732 euro moeten betalen, terwijl ik nu voor 1490 euro ga. Daar is dan wel 71 euro Vakantiekaartkorting af, maar ik vlieg Martin Air en dat geeft weer een toeslag. Kortom: deze reis is gewoon via Nederland een stuk voordeliger!!!

Gesloten