LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HotelandEvent.com failliet, wat nu?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
RuiterM2
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 apr 2018 15:24

Re: HotelandEvent.com failliet, wat nu?

Ongelezen bericht door RuiterM2 »

Ik heb vanochtend gebeld met de curator en ik zou terug gebeld worden, ben benieuwd

ArievdVoort
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2018 12:18

Re: HotelandEvent.com failliet, wat nu?

Ongelezen bericht door ArievdVoort »

Ik heb zojuist een mail ontvangen van HotelandEvent.com
Op crediteurenlijst.nl (in hun brief zit een typefout) kan je je als vordering indienen.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mei 2018 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link aangepast door Moderator

josvisser1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2018 17:15

Re: HotelandEvent.com failliet, wat nu?

Ongelezen bericht door josvisser1968 »

We zijn al vaak met ze weggeweest. Was altijd top geregeld. We hadden ooit een klacht en toen belden ze en hebben het geregeld op een zondag bij het hotel. Erg jammer en wel balen nu. Heb opnieuw geboekt bij het hotel tegen lager tarieg. Kreeg vandaag een brief met wat we kunnen doen via de curator. Ben benieuwt maar denk dat we niks terugkrijgen.

Dokle
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2018 10:03

Re: HotelandEvent.com failliet, wat nu?

Ongelezen bericht door Dokle »

Een week voor de f1 barcelona gaan ze failliet, dus alle euro's weggegooid 3 kaarten plus 4 overnachtingen.
Nu 24-8-2018 krijg ik een mail dat ze weer verder gaan als hoteland event want alles was met de curator afgehandeld.
Nu kun je iets boeken en krijg je 40 euro tegoed om ons tegoed te willen komen, nu ben ik benieuw wanneer ik die andere 650 euro terug krijg.

juliomariner
Berichten: 4833
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: HotelandEvent.com failliet, wat nu?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dokle schreef: nu ben ik benieuw wanneer ik die andere 650 euro terug krijg.
Zeer waarschijnlijk nooit, ze waren failliet en gaan onder een andere naam verder, dus een ander bedrijf. Had u de vordering gemeld bij de curator? Welk bericht stuurde hij u?

RuiterM2
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 apr 2018 15:24

Re: HotelandEvent.com failliet, wat nu?

Ongelezen bericht door RuiterM2 »

Dokle schreef:Een week voor de f1 barcelona gaan ze failliet, dus alle euro's weggegooid 3 kaarten plus 4 overnachtingen.
Nu 24-8-2018 krijg ik een mail dat ze weer verder gaan als hoteland event want alles was met de curator afgehandeld.
Nu kun je iets boeken en krijg je 40 euro tegoed om ons tegoed te willen komen, nu ben ik benieuw wanneer ik die andere 650 euro terug krijg.
Wat gek, ik heb niks gehoord. Toen ik op internet keek, bleek de site inderdaad weer live te zijn en je kunt reisjes boeken.
Ik heb nog geen cent terug gezien.
Ook was de reden van het faillisement dat ze niet konden opboksen tegen de grote reisbureaus. Heel apart dat ze dan toch weer een doorstart maken.

Ik zou hier nooit weer geld uitgeven, vertrouw ze nu natuurlijk niet meer. Zou graag wat terug zien van mijn geld of alsnog het reisje maken...maar dat zal wel nooit gebeuren denk ik.

RuiterM2
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 apr 2018 15:24

Re: HotelandEvent.com failliet, wat nu?

Ongelezen bericht door RuiterM2 »

juliomariner schreef:
Dokle schreef: nu ben ik benieuw wanneer ik die andere 650 euro terug krijg.
Zeer waarschijnlijk nooit, ze waren failliet en gaan onder een andere naam verder, dus een ander bedrijf. Had u de vordering gemeld bij de curator? Welk bericht stuurde hij u?
Het is nog gewoon dezelfde naam; hotelandevent.com

juliomariner
Berichten: 4833
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: HotelandEvent.com failliet, wat nu?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Maar waarschijnlijk wel met een nieuw KVK nummer etc. dus helemaal een nieuw bedrijf., maar waarschijnlijk wel met hetzelfde management, kunnen ze het truukje nog een keer uithalen

Hildakooij
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 apr 2018 17:44

Re: HotelandEvent.com failliet, wat nu?

Ongelezen bericht door Hildakooij »

Heel bijzonder allemaal.
Wij hebben geen bericht gehad over de hele zaak van de curator, deze heb ik diverse mails gestuurd.

RuiterM2
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 apr 2018 15:24

Re: HotelandEvent.com failliet, wat nu?

Ongelezen bericht door RuiterM2 »

Klopt, ook ik heb de curator gemaild en krijg geen reactie. Niks van hen gehoord. Rare gang van zaken, een mail krijgen van 'de nieuwe Hotelandevent' en niks van de curator. Te gek voor woorden.

Gesloten