LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kunnen wij nog naar Egypte?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
hathor
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 mei 2005 10:44

Kunnen wij nog naar Egypte?

Ongelezen bericht door hathor »

Volgende week donderdag vertrekken mijn man en ik voor 15 dagen naar Aswan in Egypte. We zijn twee jaar geleden ook al daar geweest en het was zo goed bevallen dat we weer wilden. Nu heeft mijn man net op internet de krant "Egyptian Gazette" gelezen en daar stond een verhaal in dat er al in 14 provincies van Egypte de vogelgriep is uitgebroken en dat er besmette vogels in de Nijl zijn terechtgekomen. Als gevolg hiervan durven de mensen het Nijlwater niet meer te gebruiken en wordt er massaal mineraalwater gehamsterd. Het probleem is dat mijn man als hij op vakantie is in een warm land erg moet uitkijken met alles wat hij eet en drinkt. Dat wil zeggen dat hij voor een groot deel afhankelijk is van het gebruik van mineraalwater. Nu is mijn angst dat als wij volgende week naar Egypte gaan er geen water meer te krijgen is. Zou dit een reden kunnen zijn om de reis te annuleren? Even voor de duidelijkheid: ik vind dat de mensen in Egypte zelf meer recht hebben op het water dat er nog is dan de toeristen.

weelden22
Berichten: 58
Lid geworden op: 09 feb 2006 16:55

Re: Kunnen wij nog naar Egypte?

Ongelezen bericht door weelden22 »

nee ik zal het niet doen kom net terug uit het land
en er is geen reden tot paniek er is genoeg water
dus uw hoeft zich geen zorgen temaken
vermijd wel contact met vogels dan hoeft ue en uw man zich geen zorgen te maken er is genoeg water in vooraad
er het is ook geen reden om daar uw reis voor af tezeggen en dan krijgt uw ook niets terug ik wens uw alvast een goede vakantie toe

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Kunnen wij nog naar Egypte?

Ongelezen bericht door DJD »

Neem je eigen koffer met minraalwater mee :lol:

hathor
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 mei 2005 10:44

Re: Kunnen wij nog naar Egypte?

Ongelezen bericht door hathor »

Weelden22
Bedankt voor uw reactie. Ik hoop dat u een fijne vakantie in Egypte heeft gehad. Blij ook te horen dat wat het water betreft er (nog) geen problemen zijn.
DJD
Ook bedankt voor uw reactie. Goed idee. Nog beter, we nemen een hele tankauto vol water mee, dan kunnen we nog wat uitdelen ook.

Gesloten