Liegt Trip.com tegen mij??

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Winand77
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2022 16:49

Liegt Trip.com tegen mij??

Ongelezen bericht door Winand77 »

Betreft vlucht dd 10/10/2022 BKK naar KTM boekingsnummer: 21291780285

samenvatting:
Ik heb 4 oktober een vlucht geboekt bij trip.com, trip.com belt mij 8 oktober dat de vlucht niet door kan gaan omdat de vlucht volgeboekt is en dat er een fout is gemaakt en dat ik 9 oktober wel kan gaan. Echter Maya de manager van de airline Thai Smile spreek tegen wat trip.com beweert. Maya van Thai smile zegt 8 oktober tegen mij dat trip.com 2 stoelen heeft gereserveerd op mijn naam en dat ze er 1 moeten annuleren en 1 moeten bevestigen. De vlucht is niet volgeboekt en er is geen probleem. Dit werd 9 oktober ook nog eens bevestigd door de ticketcounter van thai smile op het vliegveld (BKK). Ik weet niet waarom ik mijn planning moet omgooien en op de 9de moet vliegen.

Ik maar me ernstige zorgen dat trip.com mijn gegevens onjuist gebruikt om twee stoelen te reserveren op 1 naam en dat ze mij gedwongen hebben om op de 9de te vliegen voor geen geldige reden. Ik maak me ernstig zorgen dat deze Chinese gigant illegale dingen doet met Nederlandse persoonsgegevens.

Mijn vraag: kunnen jullie uitvinden of mijn persoonsgegevens en de persoonsgegevens van andere Nederlanders door trip.com worden misbruikt?

groeten,
dhr R.W. Abhelakh MSc

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Liegt Trip.com tegen mij??

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wij als forumvrijwilligers kunnen niets voor u uitzoeken. Mocht u de redactie bedoelen, Radar is een televisieprogramma, geen helpdesk.

Hebt u Trip.com al zelf benaderd met de vraag wat er aan de hand is? U gaat meteen van het ergste uit, maar het kan ook simpelweg zijn dat zij u met een smoesje naar een goedkopere vlucht willen zetten.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Liegt Trip.com tegen mij??

Ongelezen bericht door moederslink »

Maar wat nu??? Het is vandaag al de 9e okt , de dag van uw vlucht .
Laatst gewijzigd door moederslink op 09 okt 2022 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Liegt Trip.com tegen mij??

Ongelezen bericht door Lady1234 »

De Ts vliegt vandaag al.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Liegt Trip.com tegen mij??

Ongelezen bericht door moederslink »

Ja, heb t aangepast :D .

Plaats reactie