Negatieve ervaring met Flixbus

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Negatieve ervaring met Flixbus

Ongelezen bericht door Nevyn »

moederslink schreef:
24 jul 2022 13:22
Gebruiker Pinjosi:
- aangemeld : 21 juli om 22.18u
- afgemeld : 21 juli om 22.21u
Zegge en schrijven 3 minuutjes in beeld geweest. :roll:
We horen niets, weten niets dus knap waardeloos!
Staat op trust pilot as Marco

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Negatieve ervaring met Flixbus

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

vliegticket was te duur zeker!

BL2
Berichten: 4838
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Negatieve ervaring met Flixbus

Ongelezen bericht door BL2 »

moederslink schreef:
24 jul 2022 13:22
We horen niets, weten niets dus knap waardeloos!
Waarom waardeloos, er zijn ergere zaken in de wereld. Tip maar een Troll berichtje...

NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Negatieve ervaring met Flixbus

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

BL2 schreef:
24 jul 2022 19:26
moederslink schreef:
24 jul 2022 13:22
We horen niets, weten niets dus knap waardeloos!
Waarom waardeloos, er zijn ergere zaken in de wereld. Tip maar een Troll berichtje...
In mijn mening waardeloos omdat het nu als zwartmakerij zonder onderbouwing overkomt. Wil TS hulp? Schijnbaar niet. Wil TS zijn beklag doen? Absoluut. Maar doe dat dan wel met onderbouwingen zodat ook te zien is waar het daadwerkelijk fout gaat.
En zo zijn er meer klachten te vinden die wat vreemd overkomen. Dat je je betaalde gereserveerde zitplaats niet krijgt en de chauffeur hier niets mee doet is een duidelijke klacht. Dat de passagiers voor je teveel knoflook heeft gegeten is dan weer een dooddoener. Beide klachten zijn te vinden op internet.

In dit geval is er iets gebeurd, maar niet zeker is wat de oorzaak is. Wat kan je dan met die klacht? Helemaal niets.

BL2
Berichten: 4838
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Negatieve ervaring met Flixbus

Ongelezen bericht door BL2 »

Zou het wel gebeurt zijn ?
Welke ouders sturen minderjarige kinderen met een bus op wereldreis.
Welke chauffeur gooit minderjarige kinderen uit NL midden in Parijs uit een bus ?

Pax
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 feb 2024 11:04

Re: Negatieve ervaring met Flixbus

Ongelezen bericht door Pax »

Ik en mijn vrienden hadden onze thalys gemist tijdens de terug reis van onze trip naar Parijs. we hadden toen snel een een plek in een Flixbus gereserveerd. Bij aankomst van de bus werden we beide en een oudere man van Arabische afkomst apart gezet. Om een lang verhaal het kort te maken, moesten we hem betalen om de bus in te mogen. Hij beweerde dat mijn niet va mij was (ik reis vaak voor werk naar Azië en ben van Aziatische afkomst, dus het is een belachelijke claim). Tegen de Arabische man zei hij dat hij te veel bagage had en 20 euro per extra tas moest betalen. Hij kwam erg bedreigend over. Omdat we al erg moe waren en gewoon naar huis wilden, hebben hem het geld gegevn. Ik heb een foto van de man gemaakt en tijdes de busrit nog een klacht ingediend. Na 9 maanden concludeerde Flixbus dat ze niets meer konden doen omdat ik geen bonnetje of bewijs van betaling heb...... . Deze man handelde zeer effectief en profesorrisch en ik ben van overtuigd dat hij dit al vaak heeft gedaan en dat Flixbus ervan op de hoogte is en niets doet.

Plaats reactie