LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijsgarantie van Corendon

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
J.H.Treffers-de Moes
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2012 16:34

Prijsgarantie van Corendon

Ongelezen bericht door J.H.Treffers-de Moes »

:cry: :( Corendon maakt reklame met prijsgarantie.Ik heb een offerte van Tjingo voor precies dezelfde reis, zelfde vluchthaven, zelfde vliegmaatschappij, zelfde vertrektijd en zelfde hotel.
Deze offerte is van dezelfde dag als ik geboekt heb bij Corendon en ook met voordeelkamers.Tjingo boekt de reis ook bij Corendon.
Ik heb de offerte moeten mailen en nu zegt Corendon dat er bij Tjingo geen voordeelkamers meer te boeken zijn.Dat was die dag wel bij Tjingo en ook Corendon maar nu bij beiden niet meer.Het komt erop neer dat ze zoals zo vaak hun belofte niet nakomen.We denken dan ook dat dit de laatste keer is dat we bij Corendon boeken.
(Tjingo stuurde de offerte een dag nadat ik het had opgevraagd en omdat we echt op die datum weg moeten heb ik bij Corendon geboekt en een uur later kreeg ik wel de offerte van Tjingo)
Het is dus misleidende reklame.

Gesloten