LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
pieto

Reizen

Ongelezen bericht door pieto »

:twisted: Veel reisorganisatie ook al zijn ze aan gesloten proberen de echte en mistanden te verdoezelen en alleen dat er 3 maanden voorbij zijn zodat jij met je klacht nergens meer terecht kan.Ik heb het iedee dat hun medewerkers denken dat wij achtelijk zijn en makkelijk voor de gek kunnen worden gehouden Zonder dat Bex reizen een onderzoek of een brief wisseling met hun vertegenwoordiger in brazilie had gewisseld probeerden zij met 2en op de zitting voor de geschillencommisie na4 maanden [omdat ik wel gevraagd had wat te doen] net te doen of dat ik wel op plaatsen en veranderingen in het progamma niet gebeurd zijn en dat jij alleen jij het probleem bent gelukkig denkt daar de Geschillen comisie anders over .Na hun uitspraak krijg je een goed gevoel dat er naar je wordt geluisterd

GAST00144
Berichten: 71
Lid geworden op: 20 jan 2004 12:19

Re: Reizen

Ongelezen bericht door GAST00144 »

Gelijk heb je! Dat ze betalen omdat logotje van ANVR en SGR te gebruiken betekent inderdaad niet dat ze goed zijn. Laat staan vriendelijk zijn en er voor zorgen dat je klant blijft. Dan zou je op z'n minst een klacht behandelen en oplossen voordat deze terecht komt bij de geschillencommisie, want als je naar de geschillencommisie gaat zijn ze hun klant zeker weten al kwijt. :!:

Peggy

Re: Reizen

Ongelezen bericht door Peggy »

Zonder die logotjes, kom je niet eens bij de geschillecommisie terecht. L** toch niet zo dom! Zonder ben je nergens! Nou ik hoop dat je het in de praktijk beter doet, want je theorie klopt nog van geen kanten.

Peggy Lee.

GAST00144
Berichten: 71
Lid geworden op: 20 jan 2004 12:19

Re: Reizen

Ongelezen bericht door GAST00144 »

heb ik dan gezegd dat als je geen logo gebruikt je wel ver komt?! oh, ik d8 het ook al niet. vind het best dat je reageerd maar lees dan eerst mijn commetnaar goed door AUB, Danku wel, graag gedaan. Ik weet niet of je het weet maar je kan ook jaren klant zijn van een reisbureau die geen logo gebruikt! of niet soms? oke dan ik dacht het namelijk ook.

Peggy

Re: Reizen

Ongelezen bericht door Peggy »

Jij moet je EIGEN commentaar van hierboven nog eens goed doorlezen. Als je een geschil hebt met een reisorganisatie die die logo,s niet voert, kom je ook nooit bij de geschillencommisie terecht. Want ze zijn nergens LID van.

Poeeeehhhhhhhh hèhè. Nu, doe in ieder geval je best op je stage, dan kom je er misschien wel! Ja ja, ik had dat goed gelezen!

Peggy

mw Vrijenhok

Re: Reizen

Ongelezen bericht door mw Vrijenhok »

Ik vind het totaal onzin over dat gezeur. en weet je wel wat voor stage gast0144 gaat doen. Nee ik dacht het ook niet wat dat staat er nergens. En Gast00144 het is het niet waard om nog te reageren op die persoon die iedere keer commentaar geeft. Kijk dat jij nou een goed reisbureau hebt gevonden is helemaal goed. dat betekent dat je een tevreden klant bent. En ja ik ken ook mensen die al JAREN bij een reisbureau boeken die niet zijn aangesloten bij een ANVR/SGR reisbureau, omdat zij gewoonweg het geld daarvoor niet hebben. Dat je slim bent en een reisbureau vind die je niet in de **** neemt is iets waar je trots op kan zijn ipv dat je klachten hebt over dit en dat geouwehoer. Want me hotel was zus niet goed en zo niet goed.

Gesloten