LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grandair.nl

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
info

Grandair.nl

Ongelezen bericht door info »

Wij heeft ervaring met grandair.nl

Andre

Re: Grandair.nl

Ongelezen bericht door Andre »

Wij hebben ervaring met Grandair.nl.

Helaas een slechte ervaring.
Binnenkort staan we dan ook bij de geschillencommisie reizen. Ze beloven veel, maar op plaats van bestemming
is hun naam haas.

A.Lion

Re: Grandair.nl

Ongelezen bericht door A.Lion »

Wij hebben een slechte ervaring met Grandair.
We hadden in december 2003 een reis geboekt voor augustus 2004.
We hadden een reis geboekt voor Hotel Larissa Blue in Kemer, maar door een van de telefoniste zijn we in Hotel Blue Star terecht gekomen in Alanya.
Toen we dat hadden doorgegeven zeiden ze dat alles inorde zou komen. Maar toen we de tickets kregen, stond er dus toch Hotel Blue Star in Alanya. We konden kosteloos annuleren, of toch naar Alanya gaan. Dat hebben we gedaan maar het Hotel was niet goed.

Ch.Vermolen

Re: Grandair.nl

Ongelezen bericht door Ch.Vermolen »

:evil:
Op 28 juli bij Grandair geboekt en op 2augustus een reisbevestiging ontvangen. Op 10 augustus 's avonds een telefoontje dat het hotel vol was. Een alternatief aanbieden was er niet bij. Bij informatie bleek dat het hotel Aegean Dreams inderdaad vol was maar dat bij het ontvangen van een Fax of mail deze binnen 24 uur wordt beantwoord. Er zit n.l. ook een Nederlander in het management. Grandair is duidelijk in gebreke gebleven. Men beloofde dat per omgaande mijn aanbetaling van 290 euro zou worden teruggestort. Na 2 mails en drie telefoontjes zonder enig resultaat heb ik nog een brief geschreven. Hierin deelde ik mede dat mijn rechtsbijstand assuradeur was ingeschakeld. Pas toen nam men de moeite om te reageren. Men zou mijn juiste rekening nummer niet hebben gehad en men wist mijn telefoonnummer niet. Pure onzin dit stond op het boekingsformulier en ik heb het zowel in een mail als brief toegezonden. Verder heeft men het rekeningnummer nog van het overmaken. Nu zou ik morgen 28-08-2004 het bedrag weer binnen hebben. Ik ben benieuwd. ANRV zegt ook hier weer niets.
Grandair werkt tevens onder de volgende namen: Ideal Tours, Ideal Reizen en Tours, Last Minute Post, Nazar Travel, Set Tours, Travel Channel en Travel Karma. Veel Internet boekers hebben het zelfde systeem. Via de site van de SGR kan men een overzicht krijgen van het totaal aantal namen wat men voert. Achteraf blijkt dat Grandair ook vrij pittige prijzen rekent. B.v. HTC en OAD komen soms beduidend goedkoper uit. De inschrijvingen bij de KvK, SGR en ANVR kloppen.

Gesloten