LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pegasus airlines

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Fantine

pegasus airlines

Ongelezen bericht door Fantine »

Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met Pegasus airlines. Wij schijnen ermee naar Turkije te vliegen.

groetjes
Fantine

AK

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door AK »

Hoi Fantine.

Je kunt op www.wereldwijzer.nl ook veel te weten komen over Turkse vliegmaatschappijen.

Gr. AK 8)

fantine

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door fantine »

Hoi AK,
Dank je, die site ken ik niet, ik ga gelijk kijken!

groetjes
Fantine

trouwens side schijnt erg leuk te zijn!

AK

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door AK »

Even naar de Turkije topic gaan op wereldwijzer en anders even de zoekfuntie gebruiken: Turkse vliegmaatschappijen.

Ik hoop inderdaad dat Side een beetje leuk is. Nouja, we zien wel. Anders maken we het zelf wel leuk! :lol:

Gr.AK

Gast

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi fantine en ik hoop dat je ermee uit de weg kan,want mij lukt het niet op die wereldwijzer.Ik heb er een berichtje gezet en heb het nooit meer terug gevonden.Veel geluk ermee.D.J

AK

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door AK »

Is niet zò moeilijk hoor! Alleen je moet wel geregistreerd staan en inloggen om mee te kunnen doen.

Maar je kunt ook gewoon de reacties,info en ervaringen van mensen lezen zonder in te loggen.

Gr, AK 8)

Gast

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door Gast »

Ik sta ingelogd notabene en toch vind ik de boodschap niet terug. Raar he.Ikheb laatst een nieuwsbrief gehad van wereld wijzer.!

AK

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door AK »

Ja, da's inderdaad wel vreemd dan! Kun je liever even een mail naar de forumbeheerder sturen met de vraag hoe of dat kan!

Ik hoop dat Fantine wel vind wat ze zoekt. Ik heb ooit wel wat gelezen over Pegasus Airlines daar.

Gr. AK 8)

Ik hou er nu maar weer mee op, want anders krijgt het zo'n Karr-2 effect hier!

dubby

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door dubby »

hoi, pegasus airlines is een van de betere Turkse charters, ben er zelf al eens mee gevlogen en heb geen klachten, je moet er alleen rekening mee houden dat er geen nl-sprekende stewardessen zijn en de maaltijden zijn vaak wat Turks getint, maar goed daarvoor ga je per slot van rekening toch ook richting Turkije. Verder een keurige airline.
Side is een heel leuk plaatsje, het is niet zo groot maar wel gemoedelijk, je treft hier geen hoogbouw en de entree is uit de oudheid, erg leuk. De stranden bij Side zijn erg mooi, maar ik zou zeggen: beleef het lekker zelf en een fijne vakantie!

Gast

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door Gast »

Dubbie.
Weet jij of deze maatschappij een gunstig vliegschema naar Turkije.??
Ze spreken toch wel engels de bemanning hoop ik.Dan kan je het wel volgen.Bedankt alvast. D.J

dubby

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door dubby »

Beste Gast,

De Turkse maatschappijen vliegen over het algemeen andersom, dus
Turkije - Nl vroeg
Nl - Turkijke laat

Zo is het vanuit Turks standpunt het meest gunstig maar voor ons dus niet. Ik moet er wel bij zeggen dat dit niet altijd zo is, ik heb wel eens met Pegasus gevlogen rond een uur of 12 en rond 16oo weer retour, dus dat was wel gunstig, misschien kun je een paar weken via teletekst het schema volgen, vaak is het hetzelfde. En ja ze spreken wel engels maar dit is niet echt engels volgens onze normen, dus vrijwel onverstaanbaar, maar goed ik heb al vaak gevlogen, vind het niet zo'n probleem.

Gast

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ga in ieder geval teletex volgen,want daar kan je veel uithalen wat het schema betreft.Bedankt Dubby,daar heb ik wat aan. Groetjes D.J

gj 38

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door gj 38 »

wij zijn vorig jaar vanuit bodrum teruggevlogen met pegasus airlines naar amsterdam. Dit is ons zeer goed bevallen. Heel vriendelijk personeel en zeer goede verzorging. Voldoende beenruimte, zelfs voor mij met 1,92m lengte. Alles stukken beter dan transavia die wij op de heenweg hadden. Onze kinderen mochten zelfs in de cockpit komen kijken bij pegasus airlines. Mensen die dit jaar met phuket air naar thailand vliegen mochten willen dat het bij phuket air zo goed geregeld was als bij pegasus airlines. Hiermee refereer ik aan een andere discussie op dit forum.

fantine

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door fantine »

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik verheug me nu nog meer op de vakantie. Jammer dat de vliegtijden alleen niet zo gunstig zijn, maar ja je kan niet alles hebben.
Fantine

Gast

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door Gast »

Je kan het maar weten Fantini over de tijden,dan kan je je alvast op
instellen en wennen. Vooral als je terug gaat.Zovroeg,dat je het de laatste avond niet al te laat moet maken.Heel veel plezier nog en dat zal best lukken.!!!!!!! :wink: D.J

armiva

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door armiva »

kijk ook een op www.turbulentie.nl staat veel info op van alle vliegtuigmaatschappijen

Gast

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door Gast »

nog niet gratis ga ik met die lui, knudde, heb t heel slecht met hun gehad.

cis

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door cis »

Hebben geen problemen gehad met pegasus. Het enige nadeel vond ik op de terugreis dat we om 2 uur snachts vanuit het appartement vertrokken en om 6 uur vlogen. Je bent dan kapot :shock: maar goed Pegasus zelf ik goed, goed eten en vriendelijke stewardessen.Wel wat weinig beenruinte, maar vraag om stoelen bij de nooduitgang/middenpad, dan zit je goed.
Geen zorgen maken, is prima maatschappij!

JustOne

Re: pegasus airlines

Ongelezen bericht door JustOne »

De beste Turkse charter

Gesloten